18° Interview

1.1K 48 8
                                    

Ναι παιδιά σήμερα είναι η μεγάλη μέρα που εγώ και ο Αλεξ θα κάνουμε αυτή την υπεροχοτελεια συνέντευξη και απλά έχω αγχωθεί φουλ. Είμαστε στο καινούργιο μας σπίτι γιατί αποφασίσαμε ότι θα δώσουμε και αποκλειστικες φωτογραφίες. Περιμένουμε από στιγμή σε στιγμή την δημοσιογράφο να έρθει και απλά εύχομαι να βγει ένα ωραίο αποτέλεσμα.

- Όλα έτοιμα?

- Έτσι πιστεύω

- Ελπίδα είσαι αγχωμένη?

- Πφ ποιος εγώ? Πως σου ήρθε αυτό

Ναι Ελπίδα μπράβο δεν κατάλαβε τίποτα. Εισαι υπέροχη ηθοποιός

- Ρε μωρό μου δεν είπαμε ότι θα είμαστε μαζί σε αυτό?

Αυτές τις μέρες με κάνει και δακρύζω και αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Από πότε ο Αλεξ με κάνει να δακρύζω? Επίσης αυτό το μωρό μου από εχθες που μου είπε τι νιώθει είναι σαν να έχει πάρει άλλη διάσταση, άλλο νόημα. Σημαίνει πιο πολλά για εμένα από ότι πριν.

- Ναι αλλα

Ντιν Ντον

Ψυχραιμία. Ψυχραιμία. ΗΡΘΕΕΕΕΕΕ. ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ.
Ανοίγει ο Αλεξ την πόρτα και βλέπω μια δίμετρη γαλανοματα και ξανθιά και μου φεύγει το άγχος. Αλλα έρχονται τα ΝΕΎΡΑ. Δεν μπορούσαν να στείλουν άλλη?

- Γειά σας εσείς θα πρέπει να είστε ο κύριος Γιατρακος

- Μάλιστα ο ίδιος

- Χάρηκα για την γνωριμία ονομάζομαι Δήμητρα Παπαδόπουλου. Και εσείς βέβαια θα πρέπει να είστε η Ελπίδα

Πως με είπε? Δεν στα είπαν καλά κοπέλα μου

- Θα προτιμούσα το κυρία Γιατρακου αν δεν σας πειράζει. Και χάρηκα για την γνωριμία.

Παρτην τώρα όχι για να με λες εμένα σκέτο Ελπίδα και τον άλλον κύριο Γιατρακο με βλέμμα που πετάει καρδιές. Δεν σφάξανε γλυκιά μου

- Λοιπόν τι θα λέγατε να αρχίσουμε την συνέντευξη? Έχω κάποιες έτοιμες ερωτήσεις και κάποιες έξτρα από φανς αν δεν σας ενοχλεί.

- Εννοείται πως όχι. Θα θέλατε να περάσουμε στο σαλόνι?

- Ναι βέβαια. Μόνο να συνεννοηθούμε για το πότε θα βγάλουμε και τις φωτογραφίες

- Θα συννενοηθειτε με την Ελπίδα για αυτό διότι εγώ θα πρέπει να φύγω για ένα μίτινγκ.

Ναι δεν μας έφταναν όλα τα άλλα αρχίσαμε και τα μίτινγκ στην δουλειά. Θα με αφήσει και μόνη μου με αφτην την καρακάξα. Βέβαια καλύτερα γιατί έτσι θα είναι πιο σύντομη η συνάντηση τους.

Αγάπη ή Προξενιό? Where stories live. Discover now