Elsa
Hans’ın planı işliyordu.Bizim planımız da işlemeliydi.Hücremde sessizce Jack’i beklerken duvarlar üzerime üzerime geliyordu.Anna’yı kaybetme şansından dolayı gergin iken aynı zamanda yeğenimi kaybetmenin stresi beni bitiriyordu.
Sonra Jack hücreye girdi.Yüzünden başarısızlığı okunuyordu.
“Kötü haberlerim var.Anna’yı buldum.Ama farklı bir gemide ve çok iyi korunuyor.Ayrıca Hans da o gemide.”
O anda aklıma bir şey geldi.
“Anna yalnız gelmiş olamaz.Değil mi?”
“Haklısın.Yanında mutlaka adamları olmalı.Askerler.”
“Kristoff.Anna’nın kocası.Onu bulmalısın.”
“Tamam.”
“Ve Selena.Tabii ki.Selena yakalanmamış olabilir.Babam onun suikast becerileri hakkında çok konuşurdu.Eminim kaçmıştır.Onu da bul.”
“Hemen gidiyorum.Ama önce Anna’yı görmeyi deneyeceğim.”
“Jack…Yaptıkların için sana minnettarım.Çok iyi birisin.Sana güveniyorum.”
Düşünceli bir şekilde bana gülümsedi ve çıktı.
Kristoff
Asker tabureyi tekmeliyor.Boğulduğumu hissediyorum.Sonra karanlıktan bir ok gelip ipi kesiyor.İçeri dalan kişi Selena.Tek hamleyle muhafızlardan birini yere seriyor.Sonrasında saldıran askerin kılıcını paramparça ediyor.Duyduğuma göre Selena babasından küçükken öğrendiği özel bir çelik olan Nord çeliğini kullanıyormuş.Bu çelikten yapılan silahlar,hem normalden keskin hem de dayanıklı oluyormuş.
Sonra muhafızı bayıltıp bana yöneliyor.
“İyi misin?”
“İyiyim.Anna nerede?”
“Onları izledim.Prensesi de buldum kraliçeyi de.Ayrı ayrı gemilerde tutuluyorlar.”
“Onları kurtarmalıyız.”
“Bir planım var.Bazı askerlerimizi buldum ve kurtardım.Şu an bizim için nöbet tutuyorlar.Onlarla birlikte kurtarabiliriz.Ben ve iki adam Anna’ya gideceğiz.Orada Hans var.Senin için sıkıntı olabilir.Elsa’nın bulunduğu gemide ise Maria var.Diğer üç adam ile sen Elsa'ya gideceksin.”
“Tamam.”
Sonra bana bir kılıç uzattı.
“Senle çalıştığımız gibi, unutma.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Frozen : A New Story
FanfictionMavinin,buzların ve karların ülkesi barış içinde yaşayıp gider iken eski bir düşmanın dönüşü ile denge bozulur.Ve buzların hükmü sona erer. Arendelle...