Doğuya Yolculuk

283 12 1
                                    

Jack

Elsa’yı götürürken Maria’nın yaklaştığını gördüm. Elsa’ya alaycı bir şekilde bakıyordu.Bir den Elsa konuştu.

“Neyin peşindesin?”

Duruşunu bozmadan ve gülerek yoluna devem ederken biz de kendi yolumuza gittik.

“Hain büyücü,gemide askerlerimi kızarttı.”

“Korkunçtu. Bunu nasıl yapmış olabilir? Bence onunla karşı karşıya kalmamalıyız.”

“Ondan korkmuyorum. Kardeşime zarar verirse o benden korksun.”

Bunu derken kendinden emin gözüküyordu. Umarım bu kararlılığını sürdürür.Bu gidişle tek seçeneğimiz Maria ile yüzleşmek olabilir.

Gemiye ulaştığımızda ölü askerleri yakından gördüm. Kapkara yıldırımlar onları kömür rengine boyamıştı.Son gördükleri bir parıltı olmuştu. Elsa’yı hücresine sokarken gemiye binen muhafızları duydum.

“Ben gidip bilgi toplayacağım.”

“Tamam.”

Yukarı çıktım.Hazırlık yapılmaya başlanmıştı.Gemiye bir sürü yük yükleniyordu.Maria’yı göremedim.Hans’ın yanında olmalıydı.Bende onun yanına gitmek için gemiden indim.Maria ve Hans diğer geminin önünde konuşuyorlardı.Onlara doğru yürüdüğümü gördüklerinde sessizleştiler.Konuşmaya başladım.

“Eee, şimdi ne napıyoruz?”

“Yolculuk vakti kuzen.”

“Nereye?”

O anda Hans hızla başıma vurdu.Gözlerim kararırken son birkaç kelimeyi duydum.

“Aptal çocuk!Bizi kandırabileceğini mi sandın?Onu gemideki hücreye götürün…”

Anna

Parmaklıklar ardında beklerken Güverteden gürültüler gelmeye başladı.Ok kılıç ve ölüm sesleri arasında Hans’ın sesini seçebildim.Sonra Selena’nın yukarıda olduğunu anladım.Hans ile savaşıyordu.İki dakika sonra Hans aşağı inip beni zorla yukarı çıkardı.Gördüğüm manzara berbattı.Her yerde adam ölüleri ve kan vardı.Kristoff yine yakalanmıştı ve Selena baygındı.Bu sefer bitmişti.Bu son denemeleriydi.Hans konuştu.

“Dağcının ve savaşçı kızın öldüğünden bu sefer emin olun.”

Diğer gemiye doğru giden kardeşimi de bir saniye görebildim.En azından yaşıyordu.Birisi kolundan tutmuş götürüyordu onu.Sonra Hans beni tekrar hapse attı.

“İşte tekrar evindesin.”

“Seni pislik!Neden bu kadar kötüsün?Neden bizi rahat bırakmıyorsun?”

“Sizi bırakmak mı?Elimde değil.Beni çekiyorsunuz.”

 Güverteye çıktı.Sonra gelen başka birini gördüm.Bu Maria idi.İlk gördüğümüzdeki halinden yaşlı, saraydaki halinden genç görünüyordu.

“Misafirimiz bugün nasılmış?”

“Sen!Bu nasıl oluyor?Sen,sen Arendelle’de genç bir hanımdın.”

O anda yüzü değişmeye başladı.Yüzü Elsa’ya benzemeye başladı.Ama hayır…Elsa değil.Yüz hatlarında küçük değişiklikler vardı.Yüzündeki bakış daha Elsa’dan çok daha eskiden gördüğüm birine benziyordu.Bana yakın biri.Bu yüz anneme ait…

Korkuyla geri çekildim.Yine gözlerim doldu.Yüzü birden eski haline döndü ve elimi tuttu.

“Ben istediğim gibi görünebilirim tatlım.”

Frozen : A New StoryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin