•Pov. Dream•
Obudziłem się rano w cieplutkim łóżeczku, szybko spojrzałem na budzik na mojej szafce. Była 10:35, dość szybko się ubrałem i poszedłem do kuchni by zrobić sobie coś do jedzenia. Przez to że mieszkałem sam nie miałem już gotowego śniadania tak jak zwykle, spojrzałem do lodówki i była wypełniona aż po brzegi jedzeniem ponieważ wczoraj byłem na zakupach. Zrobiłem sobie na śniadanie jajecznicę i kanapki, gdy zjadłem była już 11:28. Za godzinę miałem być na discordzie i nagrywać z George'm i sapnap'em pomyślałem że skoro mam jeszcze czas to wyjdę na spacer. Poszedłem do przed sionka i założyłem buty oraz letni płaszczyk, była wiosna przyznam że naprawdę piękna i wyjątkowa, wziąłem klucz oraz telefon zamknąłem drzwi i poszedłem w stronę parku. Park był około 500 metrów dalej więc droga zajęła mi około 5 minut, gdy wkroczyłem na ścieżki parku poczułem delikatny podmuch wiatru, uwielbiam to uczucie ono zawsze zawiera dech w piersi. Spacerowałem tak jeszcze chyba z pół godziny i postanowiłem wrócić do domu. Gdy się obejrzałem musiałem już włączać komputer, więc zeszło mi trochę w tym parku, no niech będzie, usiadłem przy komputerze i włączyłem go. Szybko wszedłem na nasz serwer discord i dołączyłem do odpowiedniego kanału, George, sapnap i bad dołączyli po 10 minutach, na początek pogadaliśmy sobie chwilę i później zaczęliśmy nagrywać ,, Speedruner vs 3 hunters'' zeszło na się trochę z tym odcinkiem, gdy już się pożegnaliśmy wiedziałem że teraz pora na montownie tego. Eh...bardzo nie chciałem tego robić więc zostawiłem to sobie na później, więc postanowiłem że napiszę do Techno czy chciałby pograć jak i postanowiłem tak i zrobiłem. Techno się zgodził więc zaczęliśmy rozgrywkę, ja umarłem podczas nich chyba 15 razy a techno 14. Meh...wygrał, powiedziałem mu że muszę już iść i się rozłączyłem.
•Time skip• {Jest 17:25}
Skończyłem wreszcie montować i wstawiłem film, więc miałem wolny czas przez to postanowiłem że popatrzę sobie na moje media społecznościowe. Gdy otworzyłem YouTube nie dowierzałem co się stało, moje subskrybcje spadły o ponad 4 mln. A komentarze zamieniły się w czyste piekło, nie wiedziałem o co chodzi, więc postanowiłem zajrzeć na twittera, nie dowierzałem temu co widziałem z prawie dwóch milionów obserwacji spadłem na 500 tysięcy. Na instegramie było tak samo, postanowiłem że napiszę do Bad'a i spytam się co się dzieje jak i postanowiłem tak zrobiłem.
-Halo ? Bad? Co się dzieje na moich mediach społecznościowych? Wiesz coś - napisałem do niego na discordzie
-Dream? To ty nic nie wiesz?? - zapytał
-O czym nie wiem
-Już czekaj wysyłam ci link do filmu
-Okej...?
Dostałem link do filmu Georga pod tytułem.. ,,Cała prawda o Dream'ie, jaką jest osobą, jak wygląda i co kryje się za jego przeszłością i teraźniejszością?'' - film miał prawie 25 milionów wyświetleń...z niedowierzaniem zacząłem oglądać 35 minutowy film
////////////////////////////////////////////////////////////////
Mam nadzieję że wam się podoba pierwsza część a i jakby ktoś był ciekawy i pytał dlaczego nie ma na razie Dreamnoblade, poczekajcie jeszcze trochę na rozwinięcie historii. Dziękuję i do zobaczenia w kolejnej części
Ps. Sorry że takie krótkie
✨ Love ya✨
CZYTASZ
~Najpiękniejszy z kwiatów~ •Dreamnoblade•
FanfictionŻycie Dream'a było nad zwyczaj spokojne oraz przyjemne lecz po pewnym wydarzeniu wszystko zaczyna się sypać, jego popularność zaczyna spadać, później DreamTeam oraz DreamSMP. Przez co dream postanawia wyjechać z miasta w którym mieszkał, jego zasadą...