Tuğbanın bağırışlarıyla uyandım yanımda uyuyan ipeğe baktım o da aynı anda gözlerini araları ve tuğba çığlık atmaya devam edince korkuyla kalkıp mutfağa koştuk.
Ne oldu dedim bağırarak
İpek de şaşkınlıkla tuğbaya bakıyordu
Ya örümcek var çok korkunç dedi tuğba ve ardından büyük bir çığlık daha atıp bana sarıldı.
Kahkahalarla gülmeye başladım.
Tuğba bize kızdı ilk ama verdiği tepkiyi fark edince kendi de gülmeye başladı.Kahvaltı ettikten sonra denize gitmeye karar verdik tuğba ve ipek eve mayolarını almaya gitti ben de odaya gidip bikinimi giyindim üzerime de beyaz bol elbisemi giydim iç gösteriyordu ama zaten içimde bikini olduğu için sorun etmedim.Ve plaj çantasına güneş kremi ve havlu koyduktan sonra kulaklıklarımı takıp çıktım.Hava çok güzeldi ozanların binasına baktım perdesi kapalıydı ozana mesaj attım.
'Günaydıın'
Ve spotify beğenilen şarkılarımdan karışık çal yaptım lana del rey high by the beach açıldı lana del reyn hastasıyım dinleyerek sahile yürüdüm.
İpeği aradım ve ne tarafta olduklarını öğrenip ben de gittim ve hemen üzerimdeki elbisemi çıkardım tuğba denizdeydi ipek beni beklemiş.Biz de denize girdik eşyaları bırakıp.
Yarım saat denizde yüzüp eğlendikten sonra biraz güneşlenelim dedi ipek ve çıktık zaten üşümeye başlamıştım çok kaldığımız için.Güneş kremi sürdük birbirimize ipek kitabını çıkarıp okumaya başladı tuğba da telefonuyla ilgileniyordu ben de kulaklıklarımı takıp kitap okumaya başladım.Müziğin sesi kısılıp açılmaya başlayınca bildirim geldiğini anladım ve telefonuma baktım.
Ozan:Günaydııın
Demek ki geç uyandı çünkü 1 saat önce yazmıştım
'Nasılsın' yazdım
Ozan:İyiyim canım sen
'iyiyim kuzum'
Ozan:Ee napıyorsun
'Tuğba ve ipekle sahildeyiz sen.'
Ozan:ben daha yeni uyandım ya birazdan kahvaltı yapacağım
'Anladıım akşam dışarı çıkalım mı'
Ozan:Olabilir kimlerle?
'ikimiz'
Ozan:Tamamdır canım haberleşiriz o zaman ben kahvaltı yapayım sen de eğlen biraz öpüyorum
'tamam ben de öptüm görüşürüz'
Tnk grubunun söyle ruhum şarkısı açılmıştı ve kitabı bırakıp dinleyerek etrafı izlemeye başladım.
Her şey hayal gibi geliyordu en yakın arkadaşlarıma kavuşmuştum birinden çok hoşlanıyordum ve flört gibi olmamız çok garipti çünkü böyle şeylere alışık değilim ben.Hayalim olan şehirde hayalim olan hayatı yaşıyordum bundan daha güzel ne olabilirdi gerçekten uzun zaman sonra ilk defa böylesine mutlu hissediyordum.Bir şeylr kazanmak için önce kaybetmemiz gerekirdi değil mi? Ben kaybettim pek çok şeyimi hiçbir zaman düzgün arkadaşlarım olmadı hiçbir zaman sosyal bir insan olamadım hep üzüldüm sevilmedim ama daha sonra harika insanlarla tanıştım yetmedi onların yaşadığı şehire taşındım hele de böyle katı bir aileyi ikna ettim ve bu hiç kolay olmamıştı.Her şey bir bir yoluna girdi ve şuan çok mutluyum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her şey farklı olsaydı
Teen FictionHayatını o yaza kadar yaşayamayan Berna hep sorgular her şey farklı olsaydı ne olurdu? Ve her şey çok farklı olur tahmininden farklı ve hızlı ilerleyen hayatında her şeyin farklı olduğunda nasıl olduğunu görür