Sirius

13 5 0
                                    


''Herkes ne diyecek?..Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki...Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey beni üzmekten,hayatımı manasız bir hale sokmaktan başka ne yaptı?Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam manasıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştu.''

Kitapta gördüğüm bu güzel satırları da ozana attıktan sonra kitabı kapattım.1 saattir kitap okuyorduk annemler uyudu mu diye bakmaya çıktım.Herkes uyumuştu ben de tekrar odama dönüp telefonuma baktım o esnada ozandan mesaj geldi.

Ozan:Değil mi?Herkes kim ki:))

Ozan:Sevgilim aynı kitabı okuyup aynı yerlerin altını çiziyoruz:)Ben de sana beğendiğim bir yeri atacağım.

Ozan:Sizi seviyorum...Hem nasıl seviyorum yarabbi...Şu anda bir tarafımı kesseniz acı duymam.Sizin için herhangi bir şeyi yapmak istediğim zaman muktedir değildir.Bakın,etrafımızdan bir sürü insanlar geçiyor,birçoğu dönüp dönüp bize bakıyorlar,daha doğrusu bana bakıyorlar.Hangisini isterseniz yakalar ve öldürürüm.O buna karşı koymak istese bile,bunun bir aşk için lüzumlu olduğunu öğrenince kolları gevşeyecek,mukavemeti kırılacaktır.Bakın,nasıl siz de aynen benim gibi sarsılıyorsunuz.Hayatınızda böyle bir şeyin ilk defa olduğu muhakkak,söyleyin bana,içinizde hiç yabancılık var mı?Bütün bunlar sizin için malum şeyler değil miymiş? Yalnız bu anda kafanızda bir örtü açılıyor ve ruhunuzun en zengin tarafları önünüze seriliyor.

Ozan:Sizi seviyorum...Hem nasıl yarabbi.:)

Gerçekten aynı yerlerin altını çiziyoruz..

Ben de seni çok seviyorum...

Sebepsiz yere çok duygulanmıştım çünkü bu satırları okurken benim de aklımdan ozan geçiyordu.

Ozan:Gerçekten mi?

Ahahhsah evet gerçekten.

İyi geceler tatlı rüyalar bebeğim uyuyorum ben çok yorgunum.<3

Ozan:Tamam güzelim iyi geceler tatlı rüyalarr<3

Beni sevmesen de görmesen de hayat sürerdi yine ama kendimi sevmezdim şimdi ki kadar...

Sabah odama giren güneşle alarmdan önce uyandım saat 00:06 idi,normalde tekrar uyurdum ama kendimi enerjik ve mutlu hissedince kalktım.Mutfağa gidip kendime yeşil çay yaptım ve odama gidip üzerimi değiştirdim kaç gündür sadece pijamalarımlaydım ve kendimi kötü hissediyordum.Altıma siyah bir tayt giyindim üzerime de düz gri renkte bir oversize sweat giyindim ve kulaklığımı takıp kitabımı da alıp balkona geçtim.Çayımı içerken biraz kitap okudum daha sonra ayracı kaldığım sayfaya özenle yerleştirip biraz etrafıma baktım balkondan.Hava çok güzel görünüyordu ama tam üşütme havalarıydı.

Biraz telefonuma baktım saatin yedi olduğunu görünce kalktım ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim. Batuhan Kordel'in Aşkın En Güzel Hali çalıyordu,3 er tane kahvaltı tabağı hazırladım daha sonra montumu giyinip markete gittim sıkma portakal suyu almak için.

Alıp eve döndüm ve bardaklara doldurdum. Saat dokuz olmuştu babamın televizyonunun sesi geliyordu ve tepsiye koydum tabakları odalarına çıkardım babam bugün çok iyi görünüyordu, yüzünün rengi yerine gelmiş, gözleri açılmış ve parlıyordu. Günaydın dedim gülümseyerek, televizyonda yine belgesel vardı. Annem de telefonuna bakıyordu, benim geldiğimi görünce ikisi de gülümseyerek bana döndü ve günaydın dedi. Nasılsınız, bugün iyi gördüm sizi dedim. Ben iyiyim vallahi, hatta kendim kalkıp kahvaltımı da hazırlayabilirim dedi babam. O kadar da değil babacığım yarın kontrole gideceğiz doktor söyler zaten dedim.

Her şey farklı olsaydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin