100 cevapsız arama

15 8 0
                                    



Sabah uyandığımda gerçi sabah demek ne kadar doğru olur öğlen 4 de uyandım gece çok geç uyuduk ve içtik akşamdan kalma bir şekilde uyandım annemler de bilerek uyandırmamış.

Telefonuma bir bakayım dedim..

Bir sürü mesaj ege ipek tuğba ve benim olduğum grubumuzdan bir sürü mesaj vardı gece konuşmuşlar sabaha kadar sabah da sahile gitmek için yazmış ege hepsi gitmiş bana ulaşamadıkları için merak etmişler ve 400 tane mesaj vardı aynı zamanda özelden de yazmışlar ve aramışlar 6 -7 kere.

Önce onlara iyiyim merak etmeyin akşamdan kalma bir haldeyim sadece ve yeni uyandım yazdım.

Ozanda günaydın yazmış 12 de iki saat sonra tekrar yazmış

Ozan: Berna yaşıyor musun...

Galiba hayatımda ilk defa bu kadar merak ediliyorum çok şaşırdım yani sadece biraz geç uyandım üç ay öncesine kadar 12 saat oyun oynayıp telefona bakmadığım oluyordu bir tane bile mesaj olmuyordu telefonumda.Garip geliyor alışık değilim.

Ozana da cevap verdim hızlıca

Canım yeni uyandım dün annemlerle iki içtik biraz ve dün aşırı yorgundum bir de üstüne geç uyudum.

Ozan: Anladım canım çok içmeseydin.

Yok aslında fazla içmedim.

Merak mı ettin sen;) hahshhahah

Ozan: Yoo ne münasebet.

Ozan: Hiç merak etmedim altı üstü akşama kadar ulaşamadım sana ne var bunda.

Ldslsdscldns salak ya.

Ozan: Biraz daha yazmasan evine gelecektik bu arada ege ve ipek de ulaşamamış mesaj attılar korktuk.

İlk defa bu kadar merak ediliyorum..

Ozan: Manyak ya.

Ben bir şeyler yiyeyim yazacağım sana kuzum

Ozan: Tamamdır.

Odamdan çıktım evde kimse yoktu.Mutfağa girdim annem kahvaltı hazırlamış yüksek ihtimal benim için.

Oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım daha sonra tek başıma sıkıldığım için bilgisayarı getirip dizi açtım.

Etrafı toparladıktan sonra balkona çıktım annemler de bahçede oturuyordu saat altı olmuş tüm gün uyudum resmen.

Gruptakiler de mesaja yeni cevap verdiler.

İpek: Kızım neredesin ya tüm gün uyumuşsun resmen.

Ege: Ayı Berna.

İpek: Lsksklwkfhwlejş

Tuğba: Bari akşam çıkalım Berna ya.

Gerçekten tüm gün uyumuşum şimdi bir duş alayım üzerimi giyineyim çıkalım.

Ege: Tamam gelirsiniz ben sahile gidiyorum.

Tuğba: Bensiz.

Ege: Gel aşkım.

Tamam hazırlanıyorum ben hadi görüşürüz.

Duş aldım ve odaya gidip üzerime siyah tayt giyindim üstüne de oversize bir sweat.Yaz olsa bile akşamları çok esiyordu özellikle bugün soğuk biraz.

Her şey farklı olsaydıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin