🅟︎Ⓐ︎🅡︎Ⓣ︎ 𝙵𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚆𝚊𝚛

4K 650 836
                                    

خۆتان ئامادەکەن بۆ یەکەم جەنگ⚠︎


























<پێتوایە بروسک ڕازی بێ یونگی بکوژێ لەبەرامبەر بەرژەوەندی خۆی؟؟>

_____________________________________

زیاتر لە 8پیاو لەسەر مێزێکی درێژ دانشتبوون! لەیانە نھێنیەکە کە خەریکی خواردنەوەی شەڕاب و کێشانی جگەرە بوون! ئەوان جگە لەتاوانبارێکی ناپیاو ھیچی تر نین! چاوەڕێی سەرۆکەکەیان دەکەن! بۆ وتنی ئەو کارەی کە وای کردوە ئەوان لێرە کۆببنەوە!

تەقەی پێڵاوەکە وای لەھەموان کرد ئاوڕ بدەنەوە وە ھەندێکیان فیکە لێبدەن بەھۆی ئەو شۆخ و شەنگە کە جەستەی وەک نۆتێلایە! بەڵێ نیکی ئەسمەرێکی شۆخ و شەنگە! بەڵام ئەو ھەرگیز خولیای بۆ پیاوان نیە

ھات و لەسەر کورسیە بەتاڵەکە دانشت!

ھەموان چاویان لەسەری بوو بەتایبەت سینگی چونکە بە ئەنقەست وای دەکرد دەربکەوێت!

ھەموان بەبێ دەنگی چاویان لەسەری بوو! لەگەڵ ئەوەی نیکی گاڵتەی پێ دەھات! بەڵام ھەتا سەر سەیرکردنەکە بەردەوام نەبوو!

"بەخێربێی خاتونی شوکڵاتە!!" سام بە زەردەخەنەوە وتی ئەو لەبەر ڕەنگی پێستی وای پێدەڵێ! نیکیش ھیچ قسەیەکی نەکرد و تەنھا سەری جوڵاند بەمانای سوپاس سام!

"ھھ نیکی دوێنێ لەگەڵ چەند کچ بەخەبەر بوی؟!" مایک بە توانجەوە وتی! بەڵام ھێندەی وەڵامەکەی نیکی سڕکەر نەبو!

"بۆ من تۆم بۆ ماوەی سێ ڕۆژ پیاوەتیم نەخەمەوە ناو پانتۆڵەکەم!" ئەم قسەیە وای لە ھەموان کرد بڵێن ھوووو بەمانای سەرسوڕمان وە مایک توڕەبو و ھیچ قسەیەکی بۆ نەمایەوە!

کەسێک لە کورسی سەرەوە دانشت بێ ھیچ قسەیەک وە جگەرە پایپەکەی لە دەمبوو! بەڵێ ئەمە سەرۆکەکەیانە پاڕک جیمین!

"بەخێربێی ئەناکۆندا!!" نیکی بە خەندەوە وتی بەڵام پاڕک وەڵامی نەدایەوە! و بەبەھێزی جگەرەکەی ھەڵدەمژی!

"بۆچی ئێمەت ھێناوە بۆ ئێرە؟!" مایک بە بێزاری وتی! ئەو بێزاربوو بەم کاتە زووە! وابزانم ئەمە بەھۆی نیکیەوە بوو!

"ئۆو ...تەنھا ویستم یاریەک تاقی بکەینەوە!" ئەمە ئەوانی سەرسامکرد پاڕک جیمین ھیچ کاتی بۆ ئەم شتە بێمانایانە نەبوو! بەڵام ئێستا خۆی داوای دەکات!

"ئەوە تۆ.......!" مایک بێتاقەت بوو ئەو ئەمەی بە گاڵتەپێکردن لە مێشکە بچکۆلانەکەی لێکدایەوە! بەڵام سام دەستی گرت!

"ھێمن بەرەوە پیاو! ئەمە باشترە لەوەی وەک گەمژەیەکی دڵشکاو لەسەربانی زیندانەکە بیکێشی!!" جیمین بەساردیەوە وتی و مایکی بە بێزاری جێھێشت!

زیـــــــــندانیــــــ ســـــــــەیر⚠︎︎||✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ