تۆ ناخی مرۆڤەکان نابینیت! بۆیە مافی بڕیاردانت نیە ئازیزەکەمシ︎
<ھەربەڕاست یونگی دەیەوێت یارمەتی ماری بدات بە ئاڵۆزکردنی مێشکی؟؟>
______________________________________
کاتژمێر 2:10 خولەکی شەو
M͟a͟r͟i͟ p͟o͟v͟
بەناو دارستانەکەیا دەسوڕامەوە...بەدرێسێکی سورەوە! کەزۆر جوان لەگەڵ جەستەمدا گونجاوە!دەسوڕامەوە و سەیری دارەبەرزەکانم دەکرد! ھەتاوێکی جوانە! باڵندەکان دەجریوێنن! کەروێشکەکان لە لانەکانیان دەردێن! ئاسمان شینێکی ڕۆحیە! ھەناسەیەکی پاکم ھەڵمژی! ھەرگیز ئەوەنە ئاسودەنەبووم! بەدەم ڕێگاوە سەیری ئەو ڕوبارەم کرد کە بەبیرم ھاتەوە لەگەڵ یەکێک لە باشترینەکان لەوێ گۆرانیمان وت! وە ئەوەشیان ئارامی بوو! ھیچ شتێک لەئارامی گرینگترنیە لەم جیھانە!
لەشوێنی خۆم وەستام کاتێک تێبینی کەسێکم کرد لەلای ڕوبارەکە لەسەر چۆک دانشتبوو...و دەستی بە ڕوخساریەوە گرتبوو! ڕاستە من ڕوخساریم نەدی بەڵام زۆر بە جوانی ئەم کەسەم ناسیەوە! ئەمە......
زارایە!
بەدڵخۆشیەوە لێی نزیک بومەوە...وە گەیشتمە لای ئەو دەستم لەسەر شانی دانا!
"زارا؟!" بانگم کرد ئەویش ئاوڕی دایەوە! بەڵام خێرا گەڕامەوە وە بەڕاستی ترسام! بەوەی کە ڕوخساری شێواوە! دەگریە!
"ز....زارا.....چ...چ...!" قسەم بۆ نەدەگوترا ئەو زۆر بە خراپی ڕوخساری شێواوە!
"ھیوادارم بەئازارەوە بمری ماری! وەک چۆن دڵمت ئازار دا!" بەگریانەوە وتی! و لاشەکەی نەما و بو بە خۆڵەمێشێکی ڕەش
"نەخێـــــــــــــــر!" ھاوارم کرد کاتێک جلەسورەکەشم بوو بە ڕەش! وە دارستانەکە وشک! بوو و دەنگی گورگ و قەلەڕەش دەھات!
تاریکی ئاسمانی داگرتەوە!
زۆر شڵەژاو..و ترساو بووم سەیری چەپی خۆمم کرد! بینیم گورگێکی ڕەش! کە ددانە تیژەکانی بەدیارەکەوتون و لیکی دێتە خوارەوە بەرەوە لای من دێت
لەترسا گەڕامەوە دواوە! بەڵام سودی نەبوو من پشتم ڕوبارێکی قوڵە!
تا لەناکاو گورگە ڕەشەکە پازی داو کەوتە سەرم وە گازێکی لە ملم گرت!
ESTÁS LEYENDO
زیـــــــــندانیــــــ ســـــــــەیر⚠︎︎||✔️
Fanficئایا من بەشێک بووم لە پلانی بکوژەکە؟!!!! کەبەھۆی ئەوەوە کەوتومە ئەو زیندانەسەیرە دۆزەخیە!!! 𝑘𝑖𝑚 𝑛𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑘𝑖𝑚 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑜𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑚𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑗𝑖𝑚𝑖𝑛 ꧁ئەو چیرۆکە ھەموو مافێکی بۆ خۆم دەگەرێتەوە وەرگیراونیە لەھیچ شوێنێک꧂ ...