تکایە دوای تەواو بوون لە خوێندنەوە قسەکانی کۆتایی بخوێننەوە زۆر گرینگە🖤✨
<دەبێ زارا ماری لەگەڵ جیمین بینیبێت بۆیە لێی دا؟؟>
_______________________________________
乙卂尺卂 卩ㄖᐯ
زۆر ھەستم بەگەرما دەکرد..بەڕاستی کەشەکەی زۆر گەرمە بەشێوەیەک خەریکە پانکەکانی ژورەکە سودیان نەمێنێت...!
پێخەفەکەم لەسەر خۆم لادا...و دەستم بردە لایەکی سیسەمەکە بۆ ئەوەی ماری لەباوەش بگرم!!
بەڵام دەستم بە ھیچ نەکەوت..!
چاوەکانم کردەوە ...ئۆو!! ماری لێرە نیە!!
لە کوێیە؟!
بەھێمنی ھەڵستامەوە...سەیری دەوروبەرم کرد..من خەریکم ئەم ناوە دەپشکنم...لەوانەیە لە دەست شۆرەکە بێت!
دودڵ بووم بۆیە ھەڵستامەوە..وە چوم بۆ دەست شۆرەکە..
لەدەرگای تەوالێتەکانم دەدا!
"ماری تۆ لەوێت!؟" بەڵام ھیچ وەڵامێک نەبوو...بەناچاری دەرگاکەم کردەوە!! بەڵام کەسی لێنەبوو..!! ئێستا زیاتر دودڵ و نیگەرانم..بیرم بۆ گەرماوەکە چوو..!! دەترسم لەوێ شتێکی بەسەر ھاتبێت!
بەنیگەرانی چووم...بۆ گەرماوەکە...!!
بەخێرایی دەرگای گەرماوەکەم کردەوە..!! بەڵام دوبارە کەسی لێ نەبوو!
دڵم دەستی کرد بە خێرالێدان!! ماری تۆ لەکوێت؟!
لەپڕقسەکانی تایھۆنگم بیرکەوتەوە!....ناکرێ ڕاست بێ !!...واتا ماری چۆتە دەرەوە؟!...بۆ لای بەڕێوبەر نامجون!..؟ھیوادارم بەھەڵەداچووبم!..خوایە بەھەڵەداچووبم!
بەخێرایی لەگەرماوەکە چومە دەرەوە..!!
جوان سەیرێکی ژورەکەم کرد!!....بۆ ئەوەی بیبینم ..لەوانەیە لە سوچێک دانیشتبێت!!!...ویستم سەیر بکەیم..بەڵام! ھەوایەکی گەرم لەلای چەپەوە بەر گوێم کەوت..! بەھێواشی..ڕوم سوڕاند..نەخێر نابێ ئەمە ڕوبدات! دەرگاکە کراوەتەوە؟!...ھەستێکی خراپم ھەیە..خەریکە فشاری خوێنم بەرز دەبێتەوە!..دڵم دەستی کرد بە خێرالێدان!...ماری تۆ لەدەرەوەی؟!...ئایا جاسوسی ماری؟!....من زۆر دەڕوخێم گەر ئەوە ڕاست بێ...یەکەم ھاوڕێی زیندانیم جاسوس بێ..!! ئەمە شکستێکی تەواوە بۆ من!..بەتایبەتی...کە بەیانی ڕۆژی سپیە!!ویستم بیکەمە سوپڕایز بۆ ماری!! بەڵام ئێستا چی؟!
بەھێواشی لە دەرگاکە نزیک بومەوە!!...بەڵام وەستام بەوەی کەسێک بەخێرایی ھاتە ژورەوە..وە بەھێواشی دەرگاکەی داخست!چاوەکانم پڕ ئاو بوون...بەڵام ڕێگەنادەم بێ ھێزدەربکەوم!...گومانەکەی تایھۆنگ ڕاست بوو دەبوایە لەسەرەتاوە..!! باوەڕم بە تایھۆنگ کردبا!! کەماری ئەو فریشتەبێ گوناحە نیە!..کە بیرت لێدەکردەوە زارا!!...
YOU ARE READING
زیـــــــــندانیــــــ ســـــــــەیر⚠︎︎||✔️
Fanfictionئایا من بەشێک بووم لە پلانی بکوژەکە؟!!!! کەبەھۆی ئەوەوە کەوتومە ئەو زیندانەسەیرە دۆزەخیە!!! 𝑘𝑖𝑚 𝑛𝑎𝑚𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑘𝑖𝑚 𝑡𝑎𝑒ℎ𝑜𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑚𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑜𝑛𝑔𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑗𝑖𝑚𝑖𝑛 ꧁ئەو چیرۆکە ھەموو مافێکی بۆ خۆم دەگەرێتەوە وەرگیراونیە لەھیچ شوێنێک꧂ ...