🅟︎Ⓐ︎🅡︎Ⓣ︎25

3.1K 653 477
                                    

گورگی ڕەش بەدواتەوەیە ئازیزەکەم......ڕاکە☠︎︎



















لۆمەی کەسێک مەکە کە بەھۆی ناچاری کارێکی ڕەوای ئەنجام نەدابێت☾︎
























<ئایا ماددە ھۆشبەرەکان ئەوەنە کاریگەرن کە مرۆڤ ناچاربکات خۆی ببەخشێت لە پێناوی؟؟>

_________________________________________

Z̑̈ȃ̈ȓ̈ȃ̈ p̑̈ȏ̈v̑̈

خراپە!!

ئایا من کارێکی خراپم کرد؟!

یاخود زوو بڕیارم دا؟!

تەواوی شەوەکە بیرم لەوە کردۆتەوە ماری جاسوسە ! من بینیم کەئەو لەدەرەوە ھاتەوە بە شەو ئەمەش ھۆیەک کە دەیسەلمێنێت ماری جاسوسە! وە پرسیارم لێ کرد کە ئەگەر جاسوس نەبێ چی دەکات لەدەرەوە!؟ بەڵام ھیچ بیانوێک نەبوو! کەواتە ئەو جاسوسە! بەبێ بونی ھیچ پاسەوانێک لەبەر دەرگا! کەواتە نامجون پاسەوانەکەی ئاگادارکردۆتەوە وەک ھەموو ئەوانی تر..کە جاسوسەکەی لە درەنگانی شەودا دێتە دەرەوەو ھەواڵی بۆ دەبات! خیانەت لە ھاوڕێکانی دەکات! سەری کەسێک دەخاتە چاڵی مەرگەوە(قەبر) بۆچی ماری بە جاسوس ھەڵبژێردرا؟! ئەو نزیکەی دوومانگە لێرەیە! بەو کاتە کەمە بەڕێوبەر نامجون ناسی و متمانەی پێکرد بۆ کاری جاسوسی! لەوانەیە لای تۆ دوومانگ کاتێکی کەم نەبێت! بەڵام ئەوەی بێتە ئێرە..پێویستی بە ساڵانێکە بۆ ناسین و متمانەبوون! من ھەست دەکەم شوێنی نھێنی ھەیە لێرە! بەڵام شوێنەکانیان نازانم لەگەڵ ئەوەی من نۆساڵە لێرەم! ئێرە وایە! بەنزیکەیی دەتوانم بڵێم وەک قوتابیەکی پۆلی دوانزە ئامادەیی وایە کە بەیانی تاقیکردنەوەی بیرکاری و فیزیای بەیەکەوە ھەبێت و ھیچیش شارەزایی نەبێ لەم بوارە..!و خۆی ئامادەنەکردبێ! ھاتن بۆ ئێرە چوارئەوەندەی ئەمە ناخۆشە!

(تەنھا علمیەکان لەو ھەستە تێدەگەن🌚💔)

لەوانەشە ھاتنی ماری خۆی لە خۆی دا دروست کراوبێت! لەوانەیە بەڕێوبەر نامجون ئەوی ڕاسپاردبێت بۆ کارێکی نھێنی لەناو زیندانیەکان! ئەگەر ھەندێ لە زیندانیەکان بزانن کە ماری جاسوسە! ئەوا بە سەلامەتی لێی دەرناچێت! نازانم کە ئەوە دەکەم یان نا! بەڵام دڵم زۆر بە خراپی ئازاری پێگەیشت کاتێک ھاوڕێکەم بەم شێوەیە بینی!

خیانەت!

ئازاری خیانەت قورسە! بەڵام منیش کەمم پێ نەوت بەڕاستی ئەو چەند ڕستەی کۆتاییم ئازاری بە ویژدانم گەیاند چ بگات بە دڵی ئەو! بەڵام ھەر سزایەک بە خیانەتکاران بدەی ھێشتا کەمە!

زیـــــــــندانیــــــ ســـــــــەیر⚠︎︎||✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang