13-

159 22 11
                                    

Sonunda bekledikleri gün gelmişti, bugün Seokjin ve Taehyung'un aralarındaki ilişkiyi resmiyete dökecekleri gündü. Seokjin beyaz Taehyung ise siyah takım elbisesi içinde mihrapta duruyorlardı ve Taehyung bu anda sevgilisine yeniden aşık olmuştu. Gözlerine her baktığında, Seokjin ona her güldüğünde aşık oluyordu. Taehyung sevgilisi ile ellerini birleştirerek gözlerinin içine baktı.

"Seni sonsuza kadar seveceğime, yanında olacağıma yemin ederim Kim Seokjin."

"Seni sonsuza kadar seveceğime, yanında olacağıma yemin ederim Kim Taehyung."

Seokjin gözlerinden akan yaşlara engel olamıyordu Taehyung sevgilisi ağlıyor diye ağlıyordu ve birbirlerinin gözyaşlarını siliyorlardı. Sonunda her zorluğu aşarak bugüne gelmişlerdi.

Birden gözlerini açtı Taehyung. Uzun zamandır ilk defa güzel bir uyku çekmiş ve güzel bir rüya görmüştü. Bunun sebebinin göğsünde yatan adam olduğunu düşünüyordu. Seokjin hayatına girdiği günden beri etrafına yaydığı enerjiyle her gününü güzelleştirmişti sanki. Ama bazı anlarda ondan uzaklaştığını düşünüyordu. Seokjin onun için o kadar değerliydi ki kırmaktan incitmekten korkuyordu onu, bu yüzdendi uzaklaşmak istemesi. Ama ona bu kadar bağlıyken uzak durma düşüncesi bile kalbini acıtıyordu.

Gözleri dolmuştu şimdi, Ya onu incitmemek için uğraşırken daha da çok zarar verirsem? Ya onu her şey ve herkesten korumak isterken kendim paramparça edersem? Bu düşünceler dolaşıyordu aklında. Yoongi ile konuşma zamanının geldiğini hissediyordu. Onunla konuşmalı ve bu lanet hastalığı atlatmanın bir yolunu bulmalıydı. Sevgilisi, biriciği için yapmalıydı bunu.

Tek eliyle gözlerini silerek sevgilisinin saçlarına daldırdı burnunu, o kadar güzel kokuyordu ki...Derin nefes alarak başını göğsünden almış ve yastığa koymuştu. Şimdi yüzünü görebilirdi, uzun parmakları elmacık kemiklerinde göz kapaklarında ve dudaklarında gezindi bir süre.

"Seni o kadar seviyorum ki sevgilim, bir şey yapacağım da kırılacaksın diye ödüm kopuyor. Ama sana söz veriyorum sana en büyük zararı veren ben dahi olsam ortadan kaldıracağım."

Kararlılıkla söyledi bunları Taehyung, Seokjin'in duymadığını düşünerek. Oysa ki Seokjin uyanmıştı, biraz oyun oynamaktan zarar gelmez diye düşünmüştü ama duyduğu cümleler bütün neşesini alıp götürdü. Gözlerini hızla açarak sevgilisinin yüzüne baktı ve parmağını yüzüne doğru salladı.

"Senin dilin fazla uzamış, o duyduğum cümleleri duymamış olayım Bay Kim yoksa elimden çekeceğin var."

"Sen uyumuyor muydun bakalım?"

"Uyuyordum sen yüzüme dokunup uyandırana kadar. Bugüne kadar en güzel uyandırıldığım sabah olabilir bu arada."

"O zaman seni hep böyle uyandırmalıyım. Hadi kalkalım bugün Yoongi ile buluşacağım."

"Ben de gelebilir miyim? Lütfen..."

"Sadece ilacı alacağın ve biraz konuşacağız ama gel güzelim."

"Tamam o zaman hemen giyinip gidelim hadi kalk." Seokjin sanki az önce uyanmamış gibi enerjik bir halde yataktan çıkmadan önce sevgilisinin dudaklarına öpücük kondurmuştu. Taehyung ise onu belinden yakalamış ve üzerine düşmesini sağlamıştı. Sevgilisinin şaşkın haline karşı büyük bir kahkaha attı Taehyung.

"Sen öptün ben de öpmeliyim değil mi?"

Taehyung dudaklarını birkaç kez Seokjin'in dudaklarına bastırarak geri çekildi, bu sefer hamle yapan Seokjin olmuştu, dudakladını tekrer birleştirerek öpmeye başladı Taehyung'u. Taehyung ise sevgilisinin beline sardığı elleriyle iyice kendine çekmişti. Alt dudağını iki dudağı arasına alarak öpüyordu şimdi. Dakikalarca öpüşmenin ardından nefes nefese geri çekilen taraf Seokjin oldu.

Saudade | Taejin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin