14-

148 20 12
                                    

"Seokjin, evlensek mi biz?"

Seokjin duyduğu cümleyle şok geçirmişti adeta. Taehyung'u çok seviyordu onun da kendisini sevdiğini biliyordu tabii ki ama evlilik hakkında konuşması onu şoka uğratmıştı. Öyle ki hala bir cevap
verememişti. Taehyung ise tepkilerine bakarak gülmekle meşguldü. Bu düşünce onunla ilk uyuduğu geceden beri aklındaydı, böyle teklif etmeyecekti tabii ki ama o an öyle güzel bakınca dayanamamıştı.

"Sevgilim iyi misin? Cevap versen artık." Seokjin Taehyung'un söylediği şeyle kendine geldi ve kocaman gülümseyerek baktı sevgilisine. Ne diyebilirdi ki "evet" cevabından başka? Eliyle masanın üzerindeki elini tuttu. "Taehyung, evlenelim biz."

"Gerçekten kabul mü ettin yani? Ben biraz ikna etmek için uğraşırım sanıyordum."

"Neden etmeyeyim ki birbirimizi seviyoruz ilişkimiz harika gidiyor, aramızda kalsın güzel de yemek yapıyorsun." Taehyung insanları umursamadan kahkaha atarak bir dakika işareti yaptı sevgilisine. Hesabı ödeyip geldiğinde elinden tutup kaldırarak restorandan çıkarttı.

Sahile yakınlardı ve Taehyung içinde patlamaya hazır olan sevinci daha fazla tutamıyordu. Birkaç dakika sessizce yürüyüp sahile geldiklerinde durarak sevgilisine döndü, yüzünü avuçları arasına alarak gözlerinin içine baktı. "Seokjin ben şu an ne kadar mutluyum anlatamam sana. Saatlerce koşabilirim gibi hissediyorum."

"Şu an nasıl olduğumu tahmin edemezsin Taehyung, seni o kadar seviyorum ki..."

Seokjin gülümseyerek kollarını boynuna doladı, Taehyung anında ayaklarını yerden keserek sıkıca sarıldı. İkisi de mutluluğun zirvesinde olduklarına inanıyordu şu an. Taehyung nihayet her şeyi yoluna koyuyordu, şimdi önlerinde birlikte geçirecekleri uzun bir ömür vardı.

***

"Bir dakika bir dakika ben yanlış anlamadım değil mi? Siz evleneceksiniz yani?"

"Evet, 10 kez sordun bu 11. oldu." İkili sahilde biraz daha dolaştıktan sonra direkt olarak Seokjin'in evine gelerek Hyejin'e bu haberi vermişti, kendisi yaklaşık yarım saattir bu soruyu soruyor ve aynı cevabı alıyordu. En sonunda kalkıp ikisine de sıkıca sarıldı, gözleri dolmuştu şimdi.

Kendini bildi bileli abisi ve annesi vardı onun için, anne ve babaları boşandığında 7 yaşındaydı Hyejin. Seokjin ona hep sahip çıkmıştı ve şimdi evlenecek olması onu duygulandırmıştı. İkisi de ağladığını fark ettiğinde geri çekilerek yüzüne bakmış ve gülmesi için ona sataşmaya başlamıştı.

"Hyejin ağlıyorsun ama rimelin ve makyajın bozulabilir ben söyleyeyim."

"Evet evet çirkin olacaksın sonra."

"İki dakika duygulanmama izin yok mu benim? Abim evleniyor bırakın da biraz ağlayayım bu nedir ya." İkisi de şok içinde Hyejin'e bakarken kız kahkaha atmaya başlamıştı, güldüğünü gören Taehyung ve Seokjin de gülmeye başlamış ve kızı ortalarına alarak sıkıca sarılmıştı. Şimdi güzel günler çok yakındı onlar için.

***

2 hafta sonra

"Taehyung'un sana evlenme teklifi etmediğine inanamıyorum ve bugün evleniyor olmanıza da inanamıyorum."

"Bugün evlendiğimizd bende inanamıyorum Jimin, bu tamamen Taehyung'un başından çıktı hatırlatırım, kendi düğünümde misafir gibiyim resmen." Jimin arkadaşının yanında hazırlanmış şekilde bekliyordu. Bu bir hafta içinde bütün arkadaşlarına ve ikilinin annelerine haber vererek evleneceklerini söylemişlerdi. Buraya kadar her şey normaldi tabii. Ama söz konusu Kim Taehyung ise orada asla normal bir durum olamazdı. Seokjin'i acil bir işi çıkmasını bahane ederek iki hafta oyalamış ve koca bir düğünü ayarlamıştı.

Saudade | Taejin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin