VAIRIS VITĀLIJAM 80 GADU JUBILEJĀ

18 0 0
                                    

Kamēr pārrakstīju šīs vēstules, atvēru konfekti, kurā bija novēlējums: "Es tevi mīlēju ar mīlestību, kas bija vairāk kā mīlestība." Dēls Jānis .

Vitālij,

Es sveicu Tevi ar sasniegto visai cienījamo gadu skaitli. Tas lieku reizi apliecina gara prioritāti cilvēka dzīvē. Vai Tu bez sava dzīvotprieka un optimisma būtu sasniedzis šos gadus? Nekādā ziņā! Un tas labākais ir tas, ka vēl nekas nav beidzies.

Pie viena es gribētu Tev pateikties par to, ka tu esi man bijis kā izturības un optimisma piemērs nu jau 57 gadus, jo, atšķirībā no Tevis, esmu izteikts un nelabojams pesimists. Tavs optimisms un vienmēr možais gars ir tas, kas neitralizēja un reizēm pat pārmāca manas dvēseles bieži pat izteikto rezignāciju. Pārlasot Tavas vēstules uz armiju vēl tagad jūtu to dzīvinošo iespaidu. Paldies Tev par to!

Tās vēstules Tev nosūtu, lai glabājas Tavas dzimtas arhīvā kā pierādījums ciltskoka gribasspēkam, garaspēkam un pāri malām plūstošai labsirdībai. Lūdzu piedod man, ka ir sajaukta hronoloģija, un Tev nāksies krietni nopūlēties, ja gribēsi atstāt perfektu arhīva materiālu.

Pie viena aizsūtu Tev dažas A.Šopenhauera domas, cerot, ka nākošajā sarunā Tu pateiksi, vai Tava vecuma izjūta ir līdzīga. Mana ir visai līdzīga.

Tu man kādreiz teici, ka Tu ik dienu pateicies Dievam par to laimīgo dzīvi, kādu Viņš Tev ir devis. Un es gribu palūgt, lai Viņš atļauj Tev vēl labu laiku izbaudīt šo laimi.

Un vēl es šajā dienā sveicu Tavus Sargeņģeli Lailu, bez kuras nav iedomājama ne Tava dzīve, ne Tava laime!

Gaudeamus igitur!

(otrā rindiņa varētu būt – kamēr dzīvojam)

Tavs studiju un domubiedrs,

Piecas minūtes aiz Tevis sekojošais

Vairis R

2015.gada 16.decembrī.



Tētis pēc tam nosvinēja vēl divas savas dzimšanas dienas.

Kad tu esi pēdējo reizi savam draugam dzimšanas dienā aizsūtījis ko vairāk par emoji? 

Vēstules uz armiju.Onde histórias criam vida. Descubra agora