Zoe

135 9 4
                                    

Po dohode s autorkou som sa rozhodla napísať recenziu na iný príbeh, keďže príbeh aj zlí chlapci idú do neba prebieha úpravou, dosť dlho čaká na recenziu ako mnohí z vás. Môže sa to stať každému a ak ako aj tento príbeh spĺňa požiadavky, nemám problém ho zrecenzovať. :)

 Recenzia pre: ylliL_

Cover

-Je naozaj nádherný, najviac sa mi páčia tie pehy, ktoré sú na dievčati.

-Jediné čo mi tam tak trochu prekáža je muž v pozadí, pretože ho vídam neskutočne veľakrát na obálkach a tak trochu mi pripadá, akoby sa tam vôbec nehodil a bol od veci, no možno sa mi to len zdá, inak je cover úplne dokonalý.

Popis

-Popis ma zaujal a aj napriek malej chybičke ma vôbec neodradil. Nepovie toho veľa, no zároveň dokáže upútať moju pozornosť.

Dej

Nezvyknem hlasovať pre príbeh, ale naozaj sa mi zapáčil, tak mi nedalo ho obdarovať hviezdičkou.

-Neviem prečo, ale neskutočne sa mi páčia tie citáty na začiatku príbehu.

Prvá kapitola

-Tie prvé slová, ktoré si oddelila vymyslela si ich sama? Žasnem.

-Oznamy a všetky poznámky autora by mali byť podľa mňa na konci kapitoly, pretože to pôsobí na mňa dosť chaoticky a neupravene, ak to samozrejme nie je niečo naozaj podstatné, čo by si mali prečítať predtým, než sa vôbec do čítania kapitoly pustia.

-Po dočítaní prvej kapitoly som povedala jedno jediné slovo. Páni. Získala si si ma, lebo ja takéto dramatické a napínavé scény milujem a sama ich často píšem.

-Atmosféru v aute si dokonalo zvládla rovnako aj ako svet Maxa, ktorý teraz bude určite úplne iný.

-Prvú kapitolu hodnotím naozaj dobre.

Druhá kapitola

-Znova musím pochváliť prvé vety, ktoré mi vyčarili úsmev na tvári a ja som nadobudla pocit, že všetko je tak ako má byť, a že všetko je na správnom mieste.

-V Zoe som sa jednoducho našla a úplne chápala čo sa snažila povedať. Je pravda, že človek, keď chce dokáže veľmi dobre skrývať určité veci a aj ľudia, ktorý si myslia, že ho poznajú zistia pravý opak. Kara na mňa pôsobila presne tak ako si ju chcela vykresliť, ako drzé dievča, ktoré sa nebojí povedať čo si myslí, no verím, že nie je tak zlé ako sa na prvý pohľad môže zdať.

-Keď všetci uvideli na Maxovej tvári jazvu pocítila som rovnakú nechuť ako Zoe. Prečo by ho mali odcudzovať len kvôli tomu, že má jazvu na polku tváre?

-Myslím si, že sa Maxovi páči, keď sa ho niekto bojí či sa mu vyhýba, je v tom jeho taktika ako nestratiť ďalšieho milovaného človeka.

Tretia a štvrtá kapitola

-V tretej kapitole sa mi veľmi nepáčilo správanie Zoe, bolo trošku prehnané. Viem, že bola vytočená kvôli správaniu jej kamarátky, (ktorá sa zachovala totálne debilne), no aj tak mi to pripadalo, že to bolo veľmi unáhlené a nepremyslené, možno na jej mieste by som si od nich len odsadla a po zvyšok dňa sa s nimi nerozprávala za to čo povedali, aby si konečne uvedomili akú hlúposť vyslovili.

-Taktiež sa mi nepáčilo, že Max tiež pôsobil dosť viac-menej tak, akoby vôbec nepremýšľal. Možno keby ju ignoroval, alebo jej len niečo v krátkosti zasyčal pôsobilo by to na mňa o čosi lepšie.

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat