Možno ste čakali ešte jednu recenziu, ibaže zistila som, že účet na ktorý autorka požiadala o recenziu sa jej zablokoval, to by nebolo až také zlé, keby sa mi po správe ozvala na druhý účet, takže som recenziu pochopiteľne nespravila a nie len preto, že mala iný účet, ale aj preto, že na novom účte nemala žiaden príbeh. Nuž, teraz sa už pustíme do recenzie na príbeh Vlny. ;)
Cover
-Na mňa až príliš jednoduchý a prázdny ,nie že by príbeh nevystihoval, len mu tam niečo chýba a chcelo by to niečím doladiť.
Popis
-Popis si napísala dobre, bol pútavý a vedel zaujať, na ňom by som rozhodne nič nemenila. Prekvapilo ma, keď som s dozvedela v popise, že je to už tretia verzia príbehu.
-Príbeh by som si prečítala, aj keby nepoznám dej a mám ho hodnotiť len podľa popisu a coveru.
Dej
Kapitola prvá
-Na začiatku si ma upozornila, že začiatok môže byť nudný, to by som určite takto nespomenula, pretože to môže veľa ľudí odradiť od čítania, avšak ak by si to tam predsa len chcela spomenúť, skôr by som upozornila na to, že zo začiatku bude dej pomalší.
- V prvej kapitole sa ešte tak úplne názor na postavy nedá vytvoriť, ale ak mám byť úprimná, nebolo to tak nudné ako si na začiatku spomínala. Mne to skôr prišlo ako také pohodové čítanie a bolo to prirodzené na vek hlavnej postavy.
-Jediné čo mi tam asi vadilo bolo to, ako si stále opisovala farby stien, ako nič proti, len pre mňa to bola úplne nepodstatná informácia, ktorá mi aj tak vyfučí z hlavy.
Druhá a tretia kapitola
-Prekvapilo ma, keď si dala pohľad aj Eli, ale úprimne nebol veľmi výnimočný, pretože som sa o nej toho veľa nedozvedela ,čo ma sklamalo, pretože som práve čakala, že by tam niečo také malo byť, a nebolo.
-Prišlo mi to s Kristiánom dosť komické a detinské, no čo čakať od detí a prvej pusy. Avšak, keď už sa objavil v deji a bozkával sa s ňou, tak som tiež čakala aj to, že sa o ňom niečo dozviem a nie len to, že má sestru, ktorá miluje rúžovú farbu.
-Rovnako si nepopísala žiadne ich problémy, ani nič, čo som nechápala, veď predsa len sú v puberte a väčšinou majú dosť skreslený pohľad na realitu, nie?
-Lein pohľad mi prišiel dosť rýchli a rovnako ako aj u Eli musím podotknúť, že som sa o nej veľmi veľa informácií nedozvedela, a tak teda nechápem prečo. Sama si písala, že úvodné kapitoly budú nudné a vieš prečo sú? Pretože sa v nich takmer nič nerieši a podľa mňa si to dosť urýchlila. Mala si tam skôr napísať viac vecí o hlavných hrdinoch, o ich minulosti a podobne, avšak nehovorím o veciach typu ako som spomínala hore s tou farbou stien.
-Keď Ele zavolala jej babka, tak tiež si o nej vôbec nič nepovedala, a mohla si.
-Ak mám byť úprimná, tak sa mi po tomto všetkom veľmi ďalej čítať príbeh nechcel. Rovnako som recenziu robila hneď na niekoľkokrát .
-Nemôžem prestať myslieť na to, že hlavná hrdinka to má trochu pomätene v hlave, prinajmenšom až veľmi bujnú fantáziu. Ako nič v zlom, nechcela som ťa nijako uraziť ,no tak pôsobili na mňa tie jej sny. :D Možno keby si to skúsila viacej prepracovať a nebolo by to také chabé a stále o tom istom, tak by to na mňa tak čudne nepôsobilo. :)
-Vôbec som nechápala prečo si tam striedala, tak tie pohľady a dosť ma to miatlo. Navyše, podľa mňa to bolo dosť nepodstatné a mohla si tie dva pohľady spojiť, na miesto toho ,aby si to tam tak narvala.
-Po prečítaní tejto kapitoly som už viacej časti neprečítala, a to aj z toho dôvodu, že ma tvoj príbeh nejako nezaujal. Je pravda, že keď som bola malá, tak som si frčala na H2O, no aj tak tvoj príbeh nebol nič pre mňa.
Originalita
-Myslím si, že tvoj príbeh bol originálny už len z toho dôvodu, že podobných príbehov na wattpade nie je veľa.
Gramatika
-Nemala si tam veľmi chyby, čo ma milo prekvapilo teda, aspoň ja som si žiadne výrazne nevšimla, jediné čo by si mala doladiť bolo čiarky, inak som celkom spokojná.
Slovná zásoba
-Nepovedala by som, že máš dokonalú slovnú zásobu, ale zase nebola ani vôbec zlá. Rovnako som mohla vidieť, že si sa snažila dať do viet niečo originálne a svoje, čo je len dobre.
Opisy
-Nuž, až na ten sen, ktorý mi prišiel naozaj zvláštny, neprepracovaný a trochu zaťahaný za vlasy, tak tvoje opisy boli naozaj dobré.
Celkový vzhľad
Takže sme pri konci, a ja musím uznať, že tvoj príbeh ani zďaleka nie je moja šálka kávy, aj keď som mala H2O rada. Myslím si, že tvoj príbeh napriek všetkým chybám je taký dobrý priemer. Ak by si opravila chyby, ktoré som ti vytkla, tak by to bolo super, rovnako, ak by si trochu prepísala dej. Príbeh odporúčam nenáročným čitateľom, ktorí by si chceli na chvíľu oddýchnuť od akcie.
Zdravím, viem že niektorí z vás čakajú už pekne dlho na recenziu a tiež viem, že si ešte počkáte, no verím, že to bude stáť za to. Každopádne, som tu s recenziou, ktorá sa mi vôbec nepísala ľahko, ako sa už hore spomenulo, no aj napriek tomu, som ju dokončila. Budem sa opakovať, no naozaj som autorku nechcela uraziť, a je to len čisto môj názor a pohľad na príbeh, takže v konečnom dôsledku je na tebe ako si ho vezmeš k srdcu. Dosť som uvažovala či sme dám aj nejaké príbehy tu na wp, ktoré som stihla prečítať za tento rok, no neviem či by vás to zaujímalo. Bolo by to niečo ako naozaj moje krátke názory a pocity počas čítania, čo na to hovoríte? A ešte jedna otázka, ak by ste niečo také chceli, malo by to byť spolu s recenziou, alebo oddelene ako nejaká bonusová kapitola? Teším sa na vaše komentáre.
-Yumeko-
ČTEŠ
Recenzie
RandomÁno, znova som sa vrátila. Plná kritiky, irónie, humoru a pikantných poznámok. Na dverách mám napísané, ZATVORENÉ cover by: @Gaudete_mensis ©2020 1 v recenziách 1.3.2021