Territory/sk/

108 11 0
                                    


Cover

-Je veľmi tmavý, a tak nie je vidno to, čo by malo a nijako to nepridáva na kvalite. Ja by som tvoj príbeh prehliadla, pretože obálka ma nenadchla a neupútala moju pozornosť. Taktiež nie je vidno ani tvoje meno na obálke, takže sa dá veľmi ľahko prehliadnuť.

Popis

-Popis bol aj na mňa krátky a prišiel mi suchý.

-Popis vo mne vyvolal miernu zvedavosť, čo je dobre.

Dej

Všetky kapitoly (7)

-Tie pocity čo tam popisovala mne to pripadalo skôr, akoby trpela nejakou depresiou, alebo traumou kvôli čomu mohla mať aj tie nočné mory. Takže som si v podstate odpovedala na tie otázky, i keď ona naozaj nevedela prečo sa tak cíti mne to bolo jasné.

-Neviem kde si sa tak veľmi ponáhľala a prečo si všetko proste spustila z kopca. Bola som v šoku ako rýchlo to išlo, naozaj. Mala by si spomaliť venovať sa určitý úsekom rovnako ako s tým rozbitým oknom úprimne, ak by som ja uvidela vo svojej izbe rozbité okno utekala by som sa niekým a doslova ho dotlačila do izby a nepustila ho, kým by mi to nevysvetli.

-Veľakrát sa mi stalo, že som celkom nestihla ani len porozumieť tomu, čo si chcela povedať alebo niečomu čomu si sa začala venovať a potom si od hrušiek prešla k jahodám.

-Keďže tvoje kapitoly boli krátke a bolo ich dosť málo veľmi nemám čo hodnotiť, no prečítala som všetky. Ešte jedna vec na koniec, páčil sa mi humor, ktorý si sa tam snažila dať. Najviac mi asi vadilo, že správanie postáv a aj dej bol veľmi nereálny, a tak sa mi to veľmi nepozdávalo.

Originalita

-Je zaujímavé, že si sa pustila do niečoho nadprirodzeného, i keď to tak na prvý pohľad vôbec nevyzeralo byť , no ako som spomínala pokús sa postavy a dej napísať, tak aby to vyzeralo o čosi reálnejšie.

Gramatika

-Všimla som si, že niektoré vety nedávali ani zmysel. Mala si tam slangy kde-tu chýbala čiarka, no hlavne trvalo, kým som pochopila čo si tým vlastne vôbec myslela.

Slovná zásoba

-Tým, že si tam mala veľa slangov, zlý slovosled nepôsobí to dobre na tvoju slovnú zásobu, rozhodne by si mala viacej čítať.

Opisy

-Neskutočne mi vadilo, že si tam neopisovala veľa vecí. Postavy a prostredie som si musela vytvoriť sama, čo musíš uznať aj sama, že asi nie je najlepšie. Nehovoriac o charaktere postáv. Budem sa možno opakovať, no naozaj aj tvoje opisy ako reagovala hlavná postava jednoducho to nedávalo zmysel a tie nálady, ktoré menila pripadalo mi t akoby bola tehotná alebo čo.

Celový vzhľad

-Skús opraviť chyby, ktoré som ti vyššie spomenula dolaď menšie úpravy a verím, že si nájde tvoj príbeh aj viacej čitateľov. Nie je to najhorší príbeh aký som čítala a námet ma naozaj dobrý, len to treba rozvinúť popremýšľať nad tým a hneď to bude lepšie, uvidíš.

Ahojte, hlásim sa tu s krátkou recenziou, no nemala som ku tomu čo viac dodať dúfam, že sa autorka vyjadrí a moja práca nepríde na zmar.

-Yumeko-

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat