Nepodarení

45 4 2
                                    


Cover

=>Jednoznačne nie som odborník, no mne to pripadá, akoby postavy na obálke boli zle obrezané. Pôsobí to na mňa nekvalitne. Navyše, mi tam chýba niečo také, čo by upútalo moju pozornosť. Určite, ak plánuješ nejako opravovať príbeh, tak by som začala obálkou.

Popis

=>Popis bol krátky a zaujal ma. Neprezradil toho veľa, no napovedal, že sa určite pri čítaní nudiť nebudem.

Dej

Prvá druhá a tretia kapitola

=>Hneď na začiatku s tými očami. Premýšľala som, že čo by som asi ja tak spravila, keby sa mi to stane. Napríklad, mojej sestre sa zvyknú trochu meniť oči podľa ročného obdobia, ale len naozaj trochu. Ale teraz naspäť k pointe. Išla by som buď ku očnému, a ak by mi tam nič nezistili, tak asi ku psychiatrovi, že mám pravdepodobne halucinácie, ktoré z niečoho vzniknúť museli. :D Avšak, keďže je to príbeh a nič nie je tak ako sa na prvý pohľad zdá, tak si túto teóriu nevšímaj. Len som sa nad tým trochu zamyslela. :D

=>Ako je možné, že dokázal meniť farbu oči, ak sám nevedel ako to vzniklo? Alebo to robil automaticky a bolo to v ňom?

Ak by mi zomrela dcéra, tak by som nedala jej fotku na hrnček, aby mi ju stále pripomínal. Bez problémov si budem do nej každý deň robiť kávu? To nedáva zmysel.

=>Joshova mama sa správala naozaj zvláštne. Inak, prečo všetci musíte používať zahraničné mená?

=>Podľa mňa bude mať nejakú schopnosť ako upíri, keď tak rýchlo zbehol vzdialenosť medzi domom a zastávkou. Či? :D

=>Neviem či si sa pomýlila, alebo nedopísala myšlienku, či zabudla... No pri scéne, kde zachytil toho starca s palicou, predchádzajúca veta nedávala zmysel. Skúsila by som doplniť, že a v tom sa stalo to a to.

=>To stretnutie s tým starcom... Nuž, teraz premýšľam, či sa mu tam objavil zámerne, pretože hľadá tých nepodarených, alebo ako to vlastne je..

=>Nepochopila som prečo za nim ochotne išiel len preto, že je rovnaký ako on. Nič mu nevysvetlil. Podľa mňa by nebolo na škodu, keby bol trochu v šoku a protestoval, možno si zanadával a dajme tomu, že až potom by dohnal starca. Alebo by ho nenápadne prenasledoval. Vedela by som si to skôr predstaviť.

=>Začínam uvažovať, že dej sa asi nebude odohrávať na zemi. Všetko mi pripadá také iné. Teda hlavne tí nepodarení...

=>Budem úprimná, ak by ma niekto pritlačil o stenu a skrúcal mi za chrbtom ruky, tak by som čím skôr nohy zvesila na plecia a utekala ako by mi dych stačil. Na to, že je starý, tak má asi dosť sily. Po tomto by som už s ním určite nikde nešla.

=>Keď ho zaviedol na to miesto, tak som bola aj dosť zvedavá, že čo za svet to je a čo sú zač. Aj keď kapitola mala svoje chyby, tak toto ma navnadilo.

=>Prečo by vôbec mal niekto experimentovať s ľuďmi? Čo všetko bolo ešte ukryté?

=>Musí byť hrozné vedieť, že si nepodarok, že si odbočka od normy. Myslím si, že sa im asi ťažko bude žiť.

=>Dúfam, že sa nebudú musieť do konca života ukrývať. Koniec kapitoly si ukončila naozaj dobre. Ako som spomínala, boli tam trochu chyby, ale tým, že si písala dobre a nechala si ma v napätí očakávať čo bude ďalej, tak sa mi to čítalo naozaj dobre. Určite vieš ako upútať čitateľa a udržať si ho.

=>Mala som chuť aj hlasovať pre príbeh, ale všimla som si, že ho pravdepodobne stiahneš, tak som si to rozmyslela. Vedela si, že ja vôbec neobľubujem sci-fi? Sama nemôžem uveriť tomu, že aj napriek tomu ma o baví.

=>Počkať. Niečo mi asi ušlo. Kedy sa stihli dohodnúť, že ho budú cvičiť, že on bude chodiť ku nim a podobne? Išla si už na hotovú vec, a ja som dúfala, že mu aspoň trochu vysvetlia čo a ako.

=>Omnoho viacej by ma zaujímalo či sa to dá aktivovať aj inak, než hrubou silou. Či nemajú nejakú overenú techniku, alebo niečo podobné.

=>Ako to, že mu všetko zakážu, tak to podľa mňa nebolo vôbec správne. Čo ak sa stane presne to čoho sa najviac boja? Prasknú mu nervy, nedajbože na verejnosti, a potom ho už asi len ťažko pred niečím ochránia. Nehovorím, že by mal byť niekde zatvorený kým neovládne svoju moc, ale nemali by ho tak obmedzovať vo všetkom, postupom času sa začne dusiť. A keď nemá súkromie ani s priateľkou, tak to je už čo povedať.

=>Nechcú ho rovno mučiť, keď spúšťačom má byť bolesť? Toto mi pripadá už priveľa. Je to mladý chalan, podľa mňa mu tým ubližujú nie len fyzicky, ale aj psychicky, aj keď v podstate o to ide ale... Nepáči sa mi to.

=>Mám taký pocit, že Josh stratil pamäť... Sestra?! Tak ja si myslím, že stratil pamäť a objaví sa tam jeho sestra?! Ale ako vie, že je to ona, veď zomrela, keď bola malá, nie? Ako si tým môže byť istý, keď mu bola len povedomá?

=>Tak úplne by som nepovedala, že ho našla, keď on prišiel v podstate za ňou, ale dobre no.

=>Keby mi niekto povie, že mám vlasy ako chobotnica, tak sa asi naozaj urazím. :D

=>Vyriešiť niečo z tváre, do tváre? To som ešte nepočula. Skôr z oči do očí, tak nejako sa to hovorí.

=>Viem, že je v ťažkej situácií, ale tak ľahko sa vzdať lásky. Prečo si niečo nevymyslel, prečo nepovedal, že sa začal venovať boxu, preto tie modriny?

=>Celkovo mi to pripadá všetko také chaotické. Aj to ako ich cvičia, aj to ako sa ich moc prebúdza. Tak trochu mi tam chýba niečo, čo tomu dá hlavu a pätu.

=>Určite by som kapitoly nenechávala až také dlhé, keď sa v nich určité veci nemenia. Rovnako by som asi skúsila napísať niečo o histórií nepodarených. Aby v tom nebol taký chaos a aby sa to trochu učesalo.

Originalita

=>Tvoj príbeh je originálny, nie len vďaka postavám a štýlu písania, ale aj vďaka svetu, ktorý si vytvorila. Bolo to niečo pre mňa nové, no vcelku príjemne až na pár chýb, ktoré mi tam miestami prekážali.

Gramatika

=>Najviac som si všimla veľa preklepov. Potom taktiež zle zvolenú stavbu viet, alebo si skákala z jednej myšlienky hneď na akciu. Veľmi som sa potom v tom nevyznala a musela text viackrát prečítať.

Slovná zásoba

=>Nemala si zlú slovnú zásobu, len niekedy by sa určité vety dali ešte doklepnúť, alebo inak napísať.

Opisy

=>Ako som už spomenula, tak mi tam chýbala nejaká história Nepodarených. Rovnako aj pocity a opis ostatných nepodarených. Tiež na začiatku prečo to je tak a onak.

Celkový vzhľad

=>Tvoj príbeh vôbec nie je zlý, píšeš pútavo a určite by si každý prišiel na svoje. Mňa si zaujala, ale trebalo by popracovať na určitých dejových, alebo gramatických chybách.

=>Rovnako by nebolo na škodu, ak by si sa pokúsila rozvíjať vety, poukázať na určité postavy a ich charaktery. Ja som aj očakávala, že keď sú časti také dlhšie, tak tam toho bude o čosi viac.

=>Možno by bolo fajn, ak by si dala aj niekomu prečítať kapitolu predtým, než ju vydáš. Je to fajn, pretože ťa upozorní na chyby a poradí ti.

=>Príbeh by som odporučila každému komu nevadia dlhšie kapitoly a má rad sci-fi, či kúsok fantasy.

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat