Dievča nočnej oblohy

146 9 4
                                    

Recenzia pre: _Aggia_

Cover

-Naozaj mám veľmi rada oblohu a hviezdy, preto mi prišiel cover jednoduchý a pekný. Nie som si istá, ale neviem či som už aj nevidela ten obrázok dievčaťa na internete, no to je jedno páči sa mi to a ku príbehu sa hodí.

-Keď nič iné, tak by som sa aspoň pozastavila a obzrela si obálku a prečítala popis.

-Musím ti však vytknúť, že celý názov nie je dobre vidieť, určite by som zmenila typ písma, alebo sa s tým nejako pohrala alebo rovno poprosila niekoho skúsenejšieho o cover.

Popis

-Nie je dlhý, čo je dobré, pretože ja nemám veľmi rada dlhé popisy.

-Začiatok bol dobrý, ale koniec sa mi zdal byť ako začiatok klišé, čo nemám rada (kto by aj) ale aj napriek tomu by som dala šancu príbehu a nahliadla doň, i keď romantiku veľmi nepreferujem a obzvlášť nie tu na wattpade.

Dej

Kapitola (opis postav) prvá kapitola, druhá kapitola

-Keď som prečítala názov kapitoly len som privrela oči a dúfala, že sa mi to len zdá, a keď ich znova otvorím uvidím niečo úplne iné, no nestalo sa tak a mne neostávalo nič iné len si povzdychnúť a pustiť sa do toho.

-Nikdy nezačínaj vetou typu ahoj, volám sa... Je to otravné a odrádza to od čítania. Nechápala som prečo si vlastne vytvorila tu kapitolu, keď si to všetko mohla dať do tej prvej kapitoly. Trochu to pozmeniť nech to má aj zmysel, lebo teraz mi to prišlo, akoby to nemalo hlavu ani pätu. Síce si nepokračovala otravným budíkom, no naozaj to nebolo najlepšie, no ani najhoršie.

-Začiatok prvej kapitoly mi prišiel jednoduchý a nepovedal mi nič iné len to, že je Luna trošku iná, pretože má rada rozdielne veci. Druhá polovica mi prišla nudná. Veľa som sa nedozvedela a tak trochu som sa pozastavila nad správaním postáv. Nechápala som prečo sa na svoj vek chovala tak detinsky(narážam na scénku v autobuse).

-Ten trest čo jej dala matka, ako to mi prišlo neskutočne vtipné. Dosť pochybujem, že normálny rodič by dal za trest niečo podobné osemnásť ročnému dievčaťu.

-Ten nápad s výmennými pobytmi bol fakt dobrý , no neviem asi by to tak veľmi jednoduché nebolo. Aspoň to nakoplo dej a ja som sa konečne zobudila. Ale nepáčilo sa mi ako rýchlo vedela Luna meniť svoje názory a pocity.

Tretia, štvrtá, piata kapitola

-Tretia kapitola mi prišla taká oddychová ten výlet nebol zlý nápad. Ten domček, kde boli si mohla pekne opísať a nie tam dať obrázok do strede textu, proste to tam nepatrí. Taktiež keď okolo nich bola príroda nejako sa mi nezdalo, že by neďaleko bol nejaký obchod, či vôbec nejaká civilizácia, čo by bolo fajn, pretože by to malo tak svoje čaro.

-Veľmi mi vadí, že sa o Lune ako o hlavnej postave nič nedozvedám okrem toho, že maľuje. Proste nevyvíjaš tak dej, aby si mi dala možnosť ju spoznať.

-To celý deň prespala na lavici bez toho, aby ju niekto napomenul, či niečo robila? Je to dosť nereálne...

-Štvrtá kapitola mi nič nepriniesla len pochybnosti a samé nezodpovedané otázky.

-Keby som ja na výmennom pobyte nechovám sa ako Aaron (viacej by sa mi páčilo, keby si to písala Áron) a rovnako by som sa nechovala ani ako Luna. Cudzí chalan v mojom dome v mojej kúpeľni a ku tomu len v uteráku? Buď by som zdrhla, alebo ho niečím ovalila, či zavolala rodičov. No mne to prišlo, akoby sa chovali, že je to úplne bežná a normálna vec, čo nedávalo zmysel.

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat