Cover
-Je tam na môj vkus až veľmi veľa zelenej.
-Taktiež neviem, prečo na mňa pôsobí, tak hmm, umelo a bezducho. Proste o ničom.
-Dievča s vranou sa mi tam nehodí, akoby tam ani nepatrilo. Pozadie vyzerá veľmi zle, keďže znak prekrýva stromy a vyznie to potom ako nekvalitná práca.
-Nehovorím, že je to úplne zle ale určite by to chcelo zmeniť pozadie postavu a nadpis spraviť viac výrazný a živší.
Popis
-Príde mi akoby to písalo dieťa. Naozaj.
-Najprv som si myslela, že si sa len preklepol a proste je to chyba ale naozaj sa volá hlavná hrdinka, Nyx. Strašne mi to tam vadí a aj v celom príbehu. Proste to na mňa pôsobí, akoby si tam dal len náhodne písmenka a bum je meno.
-Popis je o ničom. Je taký suchý. Proste stalo sa hento a tamto. To je celé čo tam vidím. Nič viac nič menej.
-Oživ to pocitmi myšlienkami. Daj tam niečo, čo čitateľa ohúri nadchne a bude chcieť čítať viac tvoj príbeh. Keby ma nepožiadaš o recenziu asi by som len tak príbeh neotvorila.
Dej
Prvá kapitola
-Prvý dojem z hlavnej hrdinky bol taký, že je namyslená, a že ju nemám rada. Nad niektorými jej názormi a myšlienkami som musela privrieť oči. Nie každý čo má peniaze musí byť hneď namyslený, a nie každý im bude závidieť. Ale tak dobre má 15 a je naivná.
-Dostalo ma, keď si spomenul jej vieru. Prepáč musím sa zasmiať, to si myslel vážne? Nechápem čo s tým všetci máte ale budiš. Ja len... Nemohol si ju na začiatku spraviť výnimočnou niečím iným a nie týmto? Nemá to na mňa vôbec dobrý dojem. Príde mi to, akoby nemala čo od radosti robiť. Však je bohatá, nudí sa tak prečo by nemohla skúsiť niečo nové, veď bude sranda.
-Dostalo ma keď povedala, že je zvedavá ako to budú brať jej nový spolužiaci. Nechápem, najradšej by som zahodila počítač a zakývala. Vážne? Ide do nového prostredia sama tvrdila, že ju za jej vieru dobre, že neišli ostatný upáliť a ona to ide vešiať ostatným na nos. A ku tomu niekomu takému, kto by to sotva pochopil?
-Jednoznačne hlavná hrdinka nerozmýšľa.
-Prišlo mi to akoby sa vyhovárala na všetko. Prišla mi aj neschopná. Na začiatku povrchná.
-Nechápem prečo mala fóbiu z ľudí.
-Nemusí byť hneď čarodejnica, ak sa venuje inej viere a zbiera bylinky, a robí ľahké rituáli či si dodáva energiu...
-Páčilo sa mi ako opísala dom, takzvane tie obrazy.
-Dodať silu od bohyňe matky? Eh?
-Prvá kapitola nepôsobila na mňa dobre. Hlavne správanie hlavnej hrdinky, jej názory ,taktiež nechápem, ako môžu byť stotožnení jej rodičia, len tak s jej vierou. Pretože, veľa rodičov práve vedie k správnej viere.
-Taký malý dodatok, plus rada, nikdy sa neospravedľnuj za chyby.
Druhá kapitola
-Nie je moc dobrá, ak začneš rovnako dvomi kapitolami naraz. Nepôsobí to dobre.
-Nechápem prečo si dal taký nadpis, keď mi neprišlo nič čo by posunulo dej a stala sa nejaká tragédia. Stále som dúfala, že sa tam stane niečo, čo by ma zaujalo ale kde tu tu nič.
ČTEŠ
Recenzie
RandomÁno, znova som sa vrátila. Plná kritiky, irónie, humoru a pikantných poznámok. Na dverách mám napísané, ZATVORENÉ cover by: @Gaudete_mensis ©2020 1 v recenziách 1.3.2021