Recenzia pre: KristieBlarke
Cover
-Podľa mňa, cover nie je vôbec zlý, jediné čo mi trošku vadí je to, že tam prevažuje dosť čierna farba. Avšak, ak to tak malo byť, tak je to úplne v poriadku.
Popis
-Musím povedať ,že som si pripadala, akoby som čítala popis skutočnej knihy. Bolo to naozaj zaujímavé, a keby niečo podobné chytím do ruky v kníhkupectve určite by som to kúpila a dala tomu šancu.
Dej
UPOZORNENIE! NEDÁVAM HVIEZDIČKY NA PRÍBEHY, LEN V TOM PRÍPADE, AK MA DANÁ ČASŤ ČI CELKOVO DEJ ZAUJME!
Úvod, prológ a prvá kapitola
-Netuším či si si v úvode tie citáty, alebo ako to nazvať vymyslela, no jednoznačne ma zaujali a pôsobili na mňa veľmi dobre. Ďalšie plus je to, že povzbudili moju zvedavosť a chuť do čítania.
-Prvé čo som si všimla v prológu bolo to, že si text mala pekne usporiadaný, ľahko čitateľný a vety neboli zliate dokopy.
-No ako úprimne, prológ mi veľa neprezradil, avšak dal mi dôvod neznášať Melániu. Ako sa mohla ku nemu tak hrozne správať? Ja ak by som bola na jeho mieste asi ju zhodím a zakývam jej.
-Veľmi ma prekvapilo, že si sa naozaj rozhodla pre to, aby sa dej odohrávala na Slovensku. Ja sama som spravila to isté, o to viac ma teší, že si sa do toho pustila. Nie každý to má vo fantasy rád, no mne to vôbec neprekáža.
-Toho muža mi bolo neskutočne ľúto a popísala si to tak, akoby si už pred tou nehodou niečím prešiel.
-Prológ si napísala naozaj pútavo, a tak ma vôbec neodradil, naopak bola som zvedavá čo sa bude diať ďalej.
-Kde začať? Prvá kapitola bola dosť... Zvláštna... Na jednej strane mi bolo hlavnej hrdinky ľúto, na druhej strane si za to mohla aj sama.
Nechápala som ako sa ku nej mohli tak správať spolužiaci, veď dobre, možno aj ja keby vidím každý deň ako niekto len narieka a plače, tak by mi to po čase tiež liezlo na nervy. Ale rodičov nič nenahradí, a s tým sa nikdy úplne človek nevyrovná. Avšak, deti sú v dnešnej dobe naozaj kruté a zlé.
-Neviem prečo si chcela vykresliť hlavnú hrdinku ako chuderu. Dokonca aj mne to liezlo miestami na nervy, avšak bolo mi jej skôr ľúto. Síce si neviem predstaviť, že by som žila taký život, ale stávajú sa aj horšie veci a človek sa s tým musí zmieriť. Bojovať, nevzdávať to aj keď je to veľmi ťažké, takmer nemožné. Ide len o to, či sa človek naozaj chce pohnúť, alebo ostať na tom istom mieste.
-Riaditeľku som už vôbec nechápala, a keď sa potom snažila odrazu Adela tváriť, že je všetko v poriadku, tak som nechápala ako je to možné. Neviem či to bola teda len pretvárka, alebo sa naozaj snažila niečo zmeniť.
Nuž, niekde sa začať musí...
-Inak, ak by mne rodičia zakázali čítať určitý druh literatúry, tak by som ich rozhodne nepočúvla. To je už trochu cez čiaru. :D
Druhá a tretia kapitola
-Inak, vždy keď si predstavím tie mastné hrianky nedokážem pochopiť ako si na to niekto môže dať ešte aj džem. S cesnakom sú podľa mňa najlepšie.
-Neviem, neviem, či by som cez tak chladný mesiac išla na chatku, kde nie je ani wi-fi a len so starou babkou. Všeličo možné by sa mohlo stať.
ČTEŠ
Recenzie
De TodoÁno, znova som sa vrátila. Plná kritiky, irónie, humoru a pikantných poznámok. Na dverách mám napísané, ZATVORENÉ cover by: @Gaudete_mensis ©2020 1 v recenziách 1.3.2021