Minulý život

98 7 17
                                    


Cover

-Za mňa dokonalý, nemám mu čo vytknúť. Hodil sa ku žánru, vystihoval príbeh a len málo kto by ho prehliadol.

Popis

-Po prečítaní popisu mám dobrý pocit, že príbeh nebude vôbec zlý a nesklame ma čo je len dobre.

-Síce som si najprv myslela, že nebude úplný, keď si začala práve dialógom. Avšak, po prečítaní celého popisu som nemala žiadny problém. Napísala si to jednoducho skvelo.

Dej

-Na začiatok musím povedať, že trailer nebol zlý len na môj vkus krátky a chýbala mu akcia, ale na tom až tak nezáleží.

Prvá a druhá kapitola

-Keď som si predstavila ako drží pod krkom toho Roberta a drží mu pri krku ešte aj dýku, tak som premýšľala či je to vôbec možné. Teda, jednoznačne aj záleží aj od dĺžke a hrúbke čepele, ale aj tak ma to zaujímalo. Aj by som si to skúsila, keby mám bláznivých kamarátov, ale asi nikto normálny by s tým nesúhlasil. :DD

-Tiež som čakala, že sa aspoň trochu zasmeje, keď ho uvidela tak vystrašeného.

-Prelepené páskou? Ako keď si predstavím otcovu starú pásku žltej farby, tak mi to príde dosť komické.

-Ako mohol ešte dýchať, keď ho škrtila a držala mu tam ešte aj tú dýku, nehovoriac o ťažkej situácií.

-Mohla si ešte dodať, že si utrela jeho krv do oblečenia, alebo handry, ktorú má špeciálne pripravenú na tieto prípady. Keďže mu podrezala hrdlo, tiež by bolo fajn, ak by tam bolo spomenuté, že ju nejako tá krv zasiahla a ak nie, tak že sa jej stihla uhnúť.

-Dobre, nič som nepovedala nakoniec si tam predsa len niečo napísala,(aby som vysvetlila moju nepozornosť, teda nie je to tak, že by som bola nepozorná, ale jednoducho čítam a aj si rovnako píšem poznámky, hneď ako mi niečo napadne a až potom sa ku tomu vraciam).

-Prekvapilo ma že po tom všetkom mala domov a kam sa vracať.

-Dosť mi tam chýbalo prostredie, v ktorom zabila Roberta, lebo som si ho nevedela úplne prestaviť.

-Hlavná hrdinka na mňa pôsobila dosť nestabilne, avšak to sa dalo ešte čakať a prihliadnuť vzhľadom na danú situáciu.

-Tá scéna v krčme ma pobavila, tiež som nečakala, že bude mať také sebavedomie a ten muž sa mi celkom pozdával, aj keď mohol byť nejaký špión alebo čo.

-Po tom čo vypila ten drink, tak som mala zlé tušenie a to nebolo až tak dávno čo som sa škerila od ucha k uchu, no zjavne z toho nič nebude.

-Ach jaj, ja som čakala nejakú horúcu scénu, ale tak aj toto sa dalo aspoň si nabudúce bude dávať väčší pozor.

Tretia, štvrtá, piata a šiesta kapitola

-Vôbec som nečkala, že ho zvládne premôcť skôr by som očakávala novú postavu, ktorá ju zachráni.

-Celá scéna bola napísaná naozaj skvelo.

-Ten sen, temnota, stretnutie s otcom, alebo ja neviem ako to ešte nazvať,- no jednoducho dajme tomu, že sen vo mne vyvolal naozaj zmiešané pocity.

-Nechápala som prečo práve v takom stave a vtedy uvidela otca a možno to bolo aj tým, že zabila Roberta. Tak jej myseľ chcela naznačiť, že to nebolo správne, no aj tak som tomu asi neporozumela ako by som chcela.

-Taktiež mi to pripadalo akoby rezignovala a už viacej nechcela bojovať o svoj život- načo ak mi je dobre, avšak ak by som ja uvidela v takom stave otca, spravila by som všetko pre to, aby som sa z tade čo najrýchlejšie dostala.

-Štvrtá časť síce nebola akčná a ani sa v nej nestalo nič svetoborné, no aj tak sa mi páčila.

-Bolo zaujímavé dozvedieť sa že naozaj nie je na nič sama. Rovnako bol zaujímavý sen, ktorý si napísala skvelo.

-Najviac sa mi asi v tejto kapitole páčilo to, čo na konci povedal Robert.

-Pri piatej kapitole mi robili spoločnosť pukance a usmievala sa s plnými ústami nad Astorovim telom a nad tým, ako hlavná hrdinka slintá.

-Nie som si úplne istá či by som zaspala pri takej dokonalosti.

-Keď zakričala na neho z kúpeľne, tak som si myslela, že bola naozaj hotová a nie len ona ale aj niekoľko čitateliek s ňou.

-Nuž, a šiesta kapitola pre mňa bola tiež jedna z oddychových.

Originalita

-Celé tvoje dielo bolo originálne, avšak to sa na žáner aj dalo čakať. Nie, a teraz to neber ako nejakú kritiku. Tvoj príbeh bol originálny a nie len dejovo, ale celkovo ako jeden celok.

Gramatika

-Veľmi som si všímala či si tam nemala nejaké preklepy, avšak žiadne som nenašla a ak aj áno, neboli nejako vážne. Rovnako si si dávala pozor na čiarky, takže chválim.

Slovná zásoba

-Tu to netreba asi ani komentovať. Naozaj si vedela ako, kedy, čo použiť čoho ubrať a kedy zase pridať, takže chválim zase.

Opisy

-Nuž ako som spomínala tak ty si písala veľmi dobre, na čom sa odrážali aj opisy. Avšak, je pravda, že niekedy mi tam niečo chýbalo. Ku tomu som sa ja ale už vyjadrila, no sú to len moje postrehy a názory pričom by to tam nemuselo byť, a aj tak by to bolo dobré.

Celkový vzhľad

-Tak a teraz sa sama seba pýtam ako je možné, že som si tvoj príbeh neprečítala skôr. Je pravda, že som chcela viacej časti prečítať, ale nechcela som sa zbytočne zdržiavať na jednom bode, keď som bola s príbehom spokojná.

-Určite sú tam resty (je takmer nemožné dosiahnuť dokonalosť), ale to je normálne. Na všetkom sa dá pracovať(napríklad by si mohla skôr opísať vzťah a spomienky dcéry a otca).

-Tvoj príbeh bol jeden z tých kvalitnejších a určite som neskončila. Taktiež to, že som preň hlasovala nebolo vôbec prirodzené. Jednoducho to nerobím a ak áno, tak to sa mi príbeh musí naozaj páčiť.

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat