Tigrí sľub

99 9 65
                                    

S autorkou som sa dohodla, že spravím recenziu na Tigrí sľub namiesto Vlkovej svorky.

Príbeh momentálne nie je publikovaný.
Cover

=>Ja mám veľmi rada jednoduché obálky, ktoré vystihnú príbeh a niečím si získajú moju pozornosť. Milá autorka, tvoj cover bol jednoduchý, no splnil moje očakávania a požiadavky. Najviac ma prekvapil citát, alebo veta z príbehu. Robila si si ho sama?

Popis

=>V prvom rade by som ťa chcela upozorniť na preklep, kde upozorňuješ, že postavy v príbehu sú ľudia.

=>Nuž ako to povedať? Bola som mierne v šoku, keď som si prečítala tvoj popis. Doslova a do písmena mi V-Y-R-A-Z-I-L D-Y-CH! Musela som chvíľu premýšľať, či to naozaj to, čo som prečítala bolo skutočné. Tvoj popis sa mi veľmi páčil a už po jeho prečítaní som vedela, že sa na čítanie teším. Tak som premýšľala, že prečo som knihu už neotvorila skôr. :D

Dej

Pozor! Môže obsahovať spoiler.

=>Musím ťa pochváliť, pretože je dobré, že si predslove povedala, že vieš ako sa bude príbeh vyvíjať, to znamená, že si už hneď na začiatku ukázala, že vieš čo od príbehu chceš. Pre čitateľa je to dobrá správa, pretože vie, že príbeh má stabilné zázemie (ja to aspoň tak vnímam), že postavy aj dej máš nejako spracované. Tým pádom, je menšia pravdepodobnosť, že sa niekedy zasekneš a nevieš čo ďalej, alebo že by si nevedela správanie postáv racionálne vysvetliť, či by si naťahovala zbytočne dej len aby si mala určitý priestor.

Toto všetko si mi ti ukázala bez toho, aby som si prečítala čo i len prvú kapitolu, čo je veľké plus. Taktiež sa mi páčilo ako si si obhájila určité veci. To, že si si vytvorila ešte aj mapu ma úplne dostalo. Dokonca som po dlhej dobe aj vytiahla okuliare, aby som sa na to bližšie pozrela. :D

Prológ, prvá a druhá kapitola

=>Tak premýšľam, že keď žena bola len pár hodín po pôrode, tak no neviem či by bola schopná len tak sedieť na tróne, alebo sa nejako presúvať. Alebo to bol až tak jednoduchý pôrod? :D

=>Trón pôsobil honosne a veľkolepo, no neviem prečo, ale nedokázala som si predstaviť, tak veľký trón, kde by sa zmestilo toľko ľudí. Avšak, snažila som sa tváriť, že si to dokážem predstaviť a nekaziť, tak to čo si tým chcela naznačiť a povedať.

=>Keby som len nejaký sluha či nejaká upratovačka v tom honosnom paláci a predomnou je zopár tigrov a „neškodných" zvierat, asi by som musela rozchodiť infarkt, aj napriek môjmu mladému veku.

=>V popise si písala, že žiadna postava v príbehu nie je zviera, tak ma trochu zmiatla táto veta: Kráľ Arthur, ktorý sa ako Lev už narodil, bol jedináčik. Bolo to myslené tak, že už od narodenia dokázal ovládať zviera akým je Lev, alebo?

=>Asi by som bola dosť nahnevaná na mamu, ak by mi plánovala svadbu asi len pár hodín po tom čo som sa narodila. :D Jednoznačne by som chvíľu hrala urazenú. Ale tak na druhej strane, v takom období a prostredí to bolo úplne bežné a normálne.

=>Som tak premýšľala, že keď bolo toľko zvierat v tom paláci, nechceli ich tie šelmy zjesť? To by už ale potom asi vyzeralo ako nejaká divočina, než palác.

=>Tiež by som si vedela predstaviť, že by som zaspala pri takej hebkej pande. :D

=>Teraz som nepochopila ako mohla matka opustiť svoje dieťa. Bolo to pre jeho bezpečie, alebo sa chcela uistiť, že jej manžel všetko zvládne a vrátiť sa ku synovi? Zabili ju, alebo sa už k nemu nestihla dostať?

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat