Prekliatie a Dar

41 6 45
                                    


Cover

 =>Obálka je naozaj nádherná a hneď ma zaujala. Musím uznať, že sa naozaj vydarila. Mala som chuť dotknúť sa jej a nahliadnuť do sveta, ktorý si vymyslela.

Popis

=> Už počas toho ako som si čítala tvoj popis som sa začala usmievať a spokojne prikyvovať hlavou. Tvoj popis je krátky, prepracovaný a jednoznačne ma zaujal. Navyše ma navnadil na čítanie a niečo mi hovorí, že nebudem ľutovať. Len začínam sa hnevať na seba, že prečo som tomu nedala šancu už dávno.

Dej

Úvodné kapitoly (úryvok, proroctvo o Veľkej búrke, kapitola 0)

 =>Úryvok mi prišiel ako fajn nápad. Vzbudil vo mne záujem, a tak trochu aj plnil očakávania z popisu. Tiež by ma zaujímalo, či v nejakej kapitole budeš písať o ich histórií, ktorá je im známa. Alebo aj o tých mýtoch, ktoré sa šíria.

 =>To proroctvo bolo zaujímavé. Mierne strašidelné, akoby to malo priniesť niečo naozaj zlé. Už teraz sa teším ako sa s tým popasuješ.

=> Nezastávam si nikoho, pretože sa obaja správali tak ako sa správali ale... To že je žena ešte neznamená, že musí byť empatická, alebo citlivejšia. Aj keď neprejavila empatiu, stále na mňa pôsobila ako celkom dobrá bytosť. Uvidíme čo sa z nej vykľuje.

 =>Jednoznačne ten rituál, alebo ako to nazvať, nebol jednoduchý ani pre jedného z nich. Myslím si, že hlavne pre kamaráta jej zosnulého otca.

 =>Matka sa hnevala právom a povedala všetko, čo mala na srdci. Som zvedavá či ho naozaj prekliala a či sa bohovia na to hnevajú. Možno preto sa im v budúcnosti otočia chrbtom?

Prvá a druhá kapitola

=> Zaujímavo a pútavo si opisovala to, ako vníma Elinyra oheň. Vyvolalo to mnoho otázok, na ktoré som chcela vedieť odpovede. Dokonca som sa musela nad tým poriadne zamyslieť, pretože to malo očividne väčší význam, než sa na prvý pohľad zdalo.

 =>Byť celý život za inú a žiť s vedomím, že nikdy nebude „normálna" muselo byť pre ňu ťažké. Obzvlášť, keď sa na ňu všetci dívali pomedzi prsty. Nepripadala si byť iná a ani tak na mňa nepôsobila, akoby to čo jej spravili len čakalo a driemalo. Ani sa jej nečudujem, že bola zmätená a nechápala tomu, sama by som mala rovnaké pocity z toho.

=> Nie len že je iná než ostatný, no ešte aj po nej ide vrah. Hmm, super sa nám to trochu začína zamotávať.

 =>Jej matku som chápala, snažila sa chrániť svoje dieťa a držať ju od toho veľkého sveta čo najďalej. Možno aj preto bola tak veľmi presvedčená, že sa jej nič nestane, ak bude žiť stále s ňou. Nie som si však istá, či to bolo úplne správne, keďže na ňu tak či tak čakalo nebezpečenstvo na čo mala byť aspoň čiastočne pripravená. (Teraz to neberiem ako chybu, len sa zamýšľam nad tým, ako by to bolo lepšie pre samotnú hlavnú hrdinku. Samozrejme, že jej matka nečakala, že to bude tak vážne a zlé).

 =>Bolo mi ľúto aj hlavnej hrdinky, a aj jej matky.

=> Nečakala som, že bude mať pri sebe stále niekoho, kto ju mal ochraňovať. Skôr som mala zo začiatku pocit, že každému bolo jedno čo je s ňou, pretože bola iná.

 =>V prvej kapitole som si ešte nevedela vytvoriť nejaký názor na toho jej jediného kamaráta. Nepripadal mi, že by jej chcel ublížiť, ale stále som mala pocit, akoby bol ku nej nasadený. Možno, ale naozaj len možno, z toho predsa len niečo mal. Prečo by inak s ňou ostával? Nechal za sebou tiež svoj život a odišiel? To mi tam veľmi nesedelo. Nechám sa prekvapiť, ale niečo mi hovorí, aby som mu neverila.

RecenzieKde žijí příběhy. Začni objevovat