11.

848 29 2
                                    

Kedy máš obedňajšiu pauzu? Bola som nervózna keď som posielala správu Nickovi a niekoľko krát ju prepísala. Po včerajšku, ktorý som nemohla vyhnať z hlavy som sa cítila zvláštne, ešte divnejšie ako po bozku pred dvoma týždňami. Nemohla som sa poriadne sústrediť na varenie, každú chvíľu som sledovala obrazovku mobilu a bola netrpezlivá po odpovedi. Tommy sám navrhol aby sme mu zaniesli obed a po jeho včerajšom priznaní ako veľmi ma rád, keď sa zastavíme by som to spravila aj bez Tommyho nápadu. Cinkla mi správa presne po štyroch minútach a s rukami od mäsa som sa vrhla k prístroju.

Od pol jednej do pol druhej nič nemám, ako si sa vyspala?

Cítila som šteklenie v bruchu, keď mi dal jednu z najobyčajnejších otázok. Ale vedela som, že ho to skutočne zaujíma.

Tommy ma kopol len štyrikrát, na toaletu som musela len trikrát a kvôli hladu som sa zobudila dokonca len raz, takže výborne, jedna z najlepších nocí.

Dúfala som, že ho správa pobaví a čakala som čo napíše. Nikdy som nebola na dopisovanie ale nebolo to nikdy vzrušujúcejšie ako práve s Nickom, cítila som sa tak normálne. Takmer okamžite mi namiesto správy prišlo video. Držal v ruke mobil v uhle akoby ho mal položený na stole zatiaľ čo sedel a pozeral dopredu a viditeľne sa snažil udusiť smiech dlaňou ale očami sa prezradil. Náhle sa kamera otočila a mala som pred sebou konferenčnú miestnosť a dlhy stôl plný ľudí. Neuvedomila som si, že sa usmievam až  kým som nezapla aj ja fotoaparát a nespravila krátke video ako miešam zeleninu. Odoslala som ho skôr ako som si všimla tričko vyhrnuté nad brucho, strapaté vlasy, kruhy pod očami a absenciu spodnej časti odevu. Zabudla som ako sporo som oblečená kvôli prekliatemu poteniu ale vymazať to už nešlo. Odpovedal nie okamžite.

Asi som maiesiofilik.

Ihneď som jeho použitý výraz skopírovala do vyhľadávača a po chvíli sa rozosmiala. Maiesiofilia bola charakterizovaná ako sexuálne vzrušenie pri pohľade na tehotnú ženu.
Dnes bol extrémne teplý deň a potila som sa aj na miestach o ktorých som nevedela, že obsahujú potné žľazy. Ak som vzala šaty, cítila som ako sa mi po stehnách kotúľajú kvapôčky potu a to sa ich vnútornej strane vôbec nepáčilo takže som musela zobrať nohavice, vybrala som letné, veľmi široké a biele, ktoré z diaľky vyzerali ako sukňa ale predsa chránili stehná od vzájomného nepríjemného trenia a jednoduché biele saténové tielko. Vysoký pás nohavíc pridal brušku zopár centimetrov naviac. Vlasy som po ceste do kuchyne zviazala do strapatého drdolu na vrchu hlavy a starostlivo som do veľkej kabelky uložila obedár na obedár a na vrch dve menšie fľaše s vodou, jednu pre Tommyho a druhú pre mňa. Pred odchodom som sa ešte posledný krát vycikala a zamkla za nami. Nemala som rada obedňajšiu prestávku, ulice boli plné a cesty na tom neboli inak, neodvážila som sa ísť s autom až k firme a potom sa vracať a prísť o dvadsať minút spoločného času. Peši nám to trvalo oveľa kratšie ako otáčanie a hľadanie miesta. Prišli sme s minútovým predstihom a Nick nás čakal opretý o bok recepčného pultu a tváril sa, že nevidí tie pohľady vysokých slečien. Okamžite nás zaregistroval a jeho pery sa zvlnili do úsmevu. Cítila som ako moje odpovedajú rovnako. Tommy sa pár metrov pred ním rozbehol k nemu a skočil mu do otvorenej náruče. Posunula som si okuliare z očí na vrch hlavy aby svet nabral farby a mohla som sa kochať nádhernou smaragdovou farbou jeho očí.
„Vyzeráš úžasne." Pohladil ma po chrbte a vzal odo mňa kabelku, vedela som, že by bolo zbytočne sa priečiť. „Ale podľa mňa mama vyzerá najlepšie pri sporáku, čo povieš Tommy?" Slečny samozrejme počúvali každé slovo a hádzali na mňa vražedné pohľady. Nick nás viedol k svojmu výťahu.
„Ano, najkrajšia si keď varíš." Snažila som sa potlačiť úsmev, lebo obaja sme vedeli, že myslí na moje video.
„Typickí chlapi, jasné, že sa vám páčim najviac, keď vás kŕmim." Čakala som medzi nami dusno ale nič také sa nedialo, obaja sme boli uvoľnení.
„Podľa mňa ty si sa narodila aby si sa stala matkou. Boh si povedal, že spravím ju krásnu so širokými bokmi aby množila svoju dokonalú DNA a rodila deti. Myslím, že je to tvoj údel, si stvorená pre toto, som si istý." Počúvala som ako presvedčivo rozpráva a teatrálne som prikyvovala a striedavo prevracala očami.
„Ak si si nevšimol," vystúpili sme z výťahu a viedol ma k nemu. „Tak som aj bystrá a môžem sa pýšiť neobvyklou inteligenciou a tiež som vzdelaná a pracovitá, čo by si všimol ak by si mi včera priniesol sľúbené spisy, za čo ma platíš?" Zatvoril za nami dvere a zložil Tommyho na stoličku, ktorá už čakala pri sklenenej stene.
„Nemusíš sa báť, všimol som si okrem vymenovaných vlastnosti aj stovku ďalších a všetky beriem na vedomie ale to dieťa v tebe ťa robí násobne príťažlivejšou." Nadvihla som obočie a založila ruky v bok.
„Takže netehotná už pre teba nebudem príťažlivá?" Chcel sa má dotknúť ale na poslednu chvíli si to rozmyslel a posadil sa radšej na sedačku.
„Na jednej strane by som bol rád ak by to tak bolo." Touto lichôtkou ma prinútil vrátiť úsmev na tvár a vyložiť obed.
„Priniesli sme obed a dúfam, že máš niečo sladké, lebo sa zbláznim ak do seba nedostanem cukor. Podala som mu obed v žltom obedári a jednu sadu príboru, Tommymu jeho pokrájanú porciu a svoju najväčšiu zo všetkých s chilli omáčkou. Vybral svoj smartfón, chvíľu niečo písal a  až potom sa pustil do svojho obedu. Obaja ma vychválili do nebies aké je to perfektne aj keď určite až také dobré to nebolo. Pomedzi žúvanie sa slova ujal Tommy a rozprával o jeho pokrokoch v matematike a našej rastúcej zelenine. Chvíľu predtým ako sme dojedli na dvere zaklopal Nickov asistent a ten si od neho prevzal tašku s dvomi zmrzlinami. Jahodovou a mentolovou. Bola som tak vďačná až som sa na neho takmer hodila. Nick nás oboch nachvíľu zarmútil, keď povedal, že dnes nepríde lebo musí ostať do večera v práci ale sľúbil, že v sobotu ráno bude u nás ako na koni.
A splnil čo sľúbil ale pre zmenu pozval nás k jeho bazénu. Tommy pri slove bazén začať pišťať a prosiť má aby sme šli a nemohla som odmietnuť. Natiahla som na Tommyho plavky a rozkázala mu čakať v obývačke kým sa sama neoblečiem. Na svetlo modré bikiny som si obliekla takmer priesvitné plážové šaty, nevynechala som ani klobúk a do malej tašky zbalila zopár veci vrátane opaľovacieho krému, ktorým som už raz Tommyho natrela. Musela som svoju pokožku chrániť viac ako zvyčajne. Pred svojím domom nás čakal Nick v šortkách a tesnom bielom tričku. V rýchlosti nám ukázal luxusné zariadený dom, pre mňa bolo podstatne zapamätá si len lokalitu toalety, a zadnými dverami nás vyviedol na zadný dvor. Mal ho nádherné zariadený. Drevená terasa ktorá viedla až  k obrovskej bazénu, niekoľko paliem v kvetináčoch okolo a jeden slnečník pripravený ako pre mňa. Po obvode bolo zopár drevených lehatiek a jeden pod slnečníkom aj s ladiacim stolíkom.
„Máš to tu veľmi pekné." Bol to luxus na ktorý som bola kedysi zvyknutá, vôbec ma neprekvapil.
„V chladničke je chladená voda a na stole s izbovou teplotou, poslúž si. Ak budeš čokoľvek potrebovať..."
„Dúfam, že máš zmrzlinu." So smiechom prikývol. Tommy poslušne čakal pri bazéne. Podala som mu fľašu s vodou aby sa poriadne napil a Nickovi pár rukávnikov a plávacie koleso aby ich nafúkal.
„Natrel si sa?"
„Načo?"
„Aby si sa nespálil? A nedostal rakovinu?" Pretočil očami. Ospravedlnil sa s tým, že sa beží obliecť a vrátil sa skôr akoby som ja stihla dôjsť k dverám. Otočila som sa za zvukom jeho bosých nôh a aj napriek horúčave má oblial horúci pot a zabehla mi vlastná slina. Jeho hrudník vyzeral oveľa lepšie ako som si predstavovala a že som si ho predstavovala častejšie ako bolo zdravé. Konečne som videla celé tetovanie a zopár ďalších ale nedokázala som im venovať pozornosť. Mal perfektne tvarované nohy, ako mohol byť každý sval tak oddelený...a... samostatný...a viditeľný...
„Si v poriadku?" Jeho provokatívny tón hlásal, že vie dobre čo sa so mnou deje a užíva si to.
„Sadni si. A fúkaj." Posadil sa na najbližšie lehátko a vytlačila som mu krém na plecia a rozotieranie som si užívala až príliš. Prsty mi kĺzali po pevných hladkých svaloch a dokonca aj Nick v jednej chvíli prestal fúkať a zadržal dych. Skončila som hlasným plesknutím a presunula sa pred neho a štyri kvapky vytlačila na líca, čelo a nos.
„Nechceš ísť hádam pondelok do práce so spáleným nosom. Myslím, že to by ubralo na tvojej dôstojnosti." Vedeli sme obaja,že to nie je pravda, nič by mu len tak neubralo na dôstojnosti. „Dávaj na neho pozor, nevie plávať." Krém som odložila na stolík pod slnečníkom a vyzliekla si šaty pod ktorými som sa aj tak kvalitne už spotila. Nemusela som sa ani pozrieť doprava a dobre som vedela ako má sleduje. Nemohla som sa na neho pozrieť, uvidela by som známu túžbu a vášeň a moje druhé ja by to bralo ako ďalší dôvod prečo byť viac a viac chtivá.
Celý deň bol vlastne o snahe nečumieť jeden na druhého a nesprávať sa ako bláznivý tínedžeri. Sledovala som ako Nick prišiel spontánne s nápadom naučiť Tommyho plávať a ďalšie hodiny strávili práve týmto. Počas cesty na toaletu a vychladenú vodu som sa stretla s kuchárkou, ktorá pripravovala obed a s prosbou si vypýtala niečo drobné pod zub a tá mi ochotne vyhovela. Chvíľu som dokonca spala a krátku chvíľu aj strávila v bazéne počas ktorej zo mňa Nick nespustil oči. Bol to deň, ktorý preskúšal moje sebaovládanie a bola som na tom ešte lepšie ako som si doteraz myslela. 

The FindingWhere stories live. Discover now