Prolog

631 38 5
                                    

Můj život je skoro jako v akčním filmu. Doslova a do písmene. Vybral jsem si ho a dodnes toho lituji. Zkrátka, nemůžu svůj způsob života svádět na ostatní, ale pouze na sebe. Lituji každé fotky, kterou musím vyvolat a pověsit na šnůru plné smutku a obětí. Když je můj  ,,úkol‘‘ splněn, vezmu červený fix a celou černobílou fotografii přeškrtnu červenou barvou. Některé tu stále ještě mám. V mém malém bytě o čtyřech stěnách, u kterých mám pocit, že se svírají stejně jako mé malé, chladné srdce visí hodně těchto obrázků. A proč je tu mám? Protože neustále mám pocit, že jsem sám a s nimi mám aspoň pocit, že mi někdo naslouchá, ale bohužel neodpovídá. Jsem za to i rád, protože si myslím, že by mi řekli to, co ostatní. Samé nadávky na můj život a na mojí osobnost o tom, jaký jsem, i když lidé mě doopravdy neznají. Nikdy jsem se ještě nikomu neotevřel a neřekl toho tolik, jako těm fotografiím. Někteří dokonce tvrdí, že jsem blázen, když si povídám s obrázky, ale oni mi nerozumí. Nechápou mou bolest, kterou musím snášet společně i s pocitem samoty. Zrcadlo, které jsem nedávno rozbil, protože jsem byl rozzlobený nad mým chováním a bylo mi zle při každém pohledu na sebe, párkrát zachytí odraz mých modrých očí, ve kterých se ukrývá temnota, ale já věřím, že jednoho dne tyto oči budou plné štěstí a radosti ze života. Avšak nevím kdy.

Do ruky jsem vzal další černobílý snímek a s jemností ho profesionálně připevnil na tenký bavlněný, ale i přes to silný provázek mezi ostatní fotky dotyčného člověka. S každou fotkou přicházejí nové emoce. Pořád si toto vyčítám, ale už vím, že není a nikdy nebude cesty zpět. Jsem Luke Hemmings, osamělý, bezcitný teenager provádějící jednu z nejhorších prací na světě  pro to největší hovado ve městě. Stalker.

Hai! Tak toto je zatím prolog k mé druhé povídce na wattpadu. Jaký máte zatím názor? <3 Rozhodla jsem se napsat něco trochu jiného a můj nápad jsem ještě na wattpadě neviděla, takže doufám, že budu alespoň trochu originální. Jinak čtěte dál i The Only Reason. Doufám, že se Vám to bude líbit. Budu vděčná za každý koment, read a vote. Ily guys <3

Observe // l.h - NA CHVÍLI POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat