Poprzedni rozdział został w połowie napisany przez @_Hycka_
Ona pisze dwa opowiadania, które gorąco polecam. Są naprawdę dobre, przyjemnie i lekko się czyta. Jeśli będzie u niej dużo wyświetlwń i gwiazdek, to możecie spodziewać się niespodzianki z mojej strony ^^ Proszę, zajrzyjcie do niej :)
Kitsune- SF o dziewczynie, która nie rozumie świata ludzkiego, ponieważ jest... lisem. Płata ludziom figle i psikusy. Zachęcam was na to ciekawe, tajemnicze, ale też zabawne opowiadanie :)
Opis: Josett nie jest jak inne dziewczyny w jej wieku. Nie chodzi do szkoły, nie ma przyjaciół ani rodziny, nie ma domu. Jest inna, ma tajemnicę której powinna pilnować lepiej niż do tej pory.Zwraca na siebie zbyt dużą uwagę, ale w końcu co w tym złego. I to jest problem. Nie odróżnia dobra od zła.
Adventure Time "Zaginiona Szminka Afrodyty"- Jeśli lubisz Percie'go Jackson'a to opowiadanie jest idealne dla ciebie, ale nawet jeśli go nie czytałeś/łaś to gorąco zachęcam. Można się pośmiać!!!!
Oto opis: Być herosem - przerąbane. Mi i mojej przyjaciółce trafiła się najbardziej kretyńska misja wszechświata bo Afrodyta postanowiła zgubić swoją szminkę. Beznadziejna sprawa ryzykować życiem dla szminki, ale albo ja i moja przyjaciółka ją znajdziemy albo Afrodyta postanowi zapoczątkować nasze związki z słupami wysokiego napięcia.
ZAPRASZAM!!!
CZYTASZ
Memories • h.s Complited
FanfictionLekarz zakochał się w pacjentce. Co z tego wyniknie? Czy ich miłość przetrwa? Zapraszam do przeczytania tej lekko smutnej opowieści.