Part.10{U+Z}🚨🔞

2.3K 122 1
                                    

 ( Unicode.)

ရှောင်ကျန့်နဲ့ဝမ် ရိပေါ် နှစ်ယောက်သား ဧည့်ခန်းတွင် အသီးတွေစားရင် Tvကြည့်နေကြစဥ်
"ကိုကို"

"ဗျာ"

"တကယ် လို့လေ ကလေးက ကိုကိုနဲ့ပါတီ လိုက်သွားရင် လေ သူများ တွေက မေးလာခဲ့ရင်ကိုကိုဘယ်လိုဖြေမှာလဲဟင်."

"ဘာကိုလဲ ကလေးလေး.."

"ကိုကိုနဲ့ ကလေးနဲ့က ဘာတော်လဲလို့မေးရင်လေ"

"အော် ကလေးရယ် ..ကိုကိုရဲ့ ချစ်သူ ကိုကို့ရဲ့ခင်ပွန်းလောင်းလေးလို့ ပြောမှာပေါ့.."

"ဒါပေမယ့် လေ ကိုကို ..အဲ့ပွဲမှာ လူကြီးတွေ ပီးတော့ ဟို ရှယ်ယာရှင်တွေအများကြီးပဲလေ..ကိုကို့ကိုပြောကြမှာဆိုးတယ် ကလေး မသွားတော့ရင်ကောင်းမယ်ထင်တယ်...."
မျက်နှာလေးညှိုးငယ်စွာပြောလာတဲ့ ကျန့်ကျန့်ကြောင့်....

"ကလေးလေး ကိုကို့ကိုကြည့် ...."

ကျန့်ကျန့်လဲ မျက်နှာလေးမော့ပီးရိပေါ်ကိုကြည့်လိုက်သည်..

"ကလေးက ကိုကို့အပိုင် ...သူများတွေဘာပဲပြောပြော ကိုကိုဂရုမစိုက်ဘူး...ကိုကိုဂရုစိုက်တာ ကလေးတစ်ယောက်ထဲပဲ.. ကိုကိုလေ ကလေးကိုအရမ်းချစ်တယ်နော်..."

"ဗြဲ...ဟင့် ...ကိုကို လူကိုငိုအောင်လုပ်တယ်...ဟင့်.."

"အယ်  မငိုရဘူးလေ .....ကိုကိုကဘာလုပ်လို့တုန်း...ကြည့်ပါအုံး မငိုနဲ့.."

မျက်လုံးလေးကလည်ကလည်နဲ့ရိပေါ်ကိုကြည့်ပီး...
"ကလေးလည်းလေ ကိုကို့ကို အရမ်းချစ်တယ်နော် ..... "​
ရိပေါ်ရင်ခွင်ထဲကိုတိုးဝင်ဖက်တွယ်လာတော့ ရိပေါ်က အချစ်တွေတိုးရပြန်ရော💜💜💜

"ဟုတ်ပါပီး ....မငိုနဲ့တော့ ....ကိုကိုတို့ရေချိုးကြမယ်နော် ....ခနနေ Party သွားကြမယ်."

"အင်း...."

နှစ်ယောက်စလုံးရေချိုးပီးသွားကြပီး...
ရိပေါ်က ခဲရောင် shirt အက်ျီကို စတိုင်ဘောင်းဘီအမဲနဲ့တွဲဝတ်ထားပီး. အက်ျီကိုတံတောင်ဆစ်အထိခေါက်ထားသည်...
လက်ကလဲအကြောတွေထောင်နေတော့ တကယ့်ကို  Handsomeဖြစ်ပီး sexyကျနေရော......Daddy Typeလိုမျိုး🤤.

  💚Sweet Love❤️(Completed)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें