Part.15{U+Z}🚨🔞

1.8K 84 4
                                    

(Unicode)

ဝမ်ရိပေါ်နဲ့ကျန့်ကျန့် အပေါ်ဆုံးအထပ်မှာပဲ ထိုင်နေကြသည် ကျန့်ကျန့်က ရိပေါ်ပုခုံးကိုမှီနေရင်းဝိုင်သောက်နေသည်.

"ကလေးလေးသိပ်မသောက်နဲ့နော် နဲနဲပဲသောက်နော်.ကို့ကလေး"

"အင်းပါ ကလေးနဲနဲပဲသောက်မယ်နော် ....."
ကျန့်ကျန့်တစ်ယောက်သောက်နေရင်း လက်စွပ်ကိုကြည့်နေသည်..
"လက်စွပ်ကအရမ်းလှတာပဲနော်ကိုကို"

"ကလေး ကြိုက်လား"

"အင်းကြိုက်တယ် အရမ်း
နေပါအုံး ကိုကိုကဘယ်တုန်းကစီစဥ်ထားလဲ ကလေးတောင်ဘာမှမသိဘူး."

"အဟက် ကိုကိုကကလေးမသိအောင်တိတ်တိတ်လေးခိုးစီစဥ်ထားတယ်လေ...."

"ဟမ် ကိုကိုကအချိန်တိုင်းကလေးဘေးနားမှာပဲရှိနေပီးတော့ "

"လက်စွပ်က ကိုကို မှာထားတာကြာပီး ကိုကိုလိုချင်တဲ့ဒီဇိုင်း အတိုင်းလုပ်ခိုင်းထားတာ လေ လက်စွပ်က အရှေ့အပတ်ကတည်းကရထားတာ. ဒီအပြင်အဆင်တွေက ကိုကိုကအလုပ်သမားတွေကိုခိုင်းထားတာ ...."

"ဟင် အော် က​လေးသိပီး အာ့ကြောင့်ကိုကိုကဒီနေ့တစ်နေ့လုံး ဖုန်းတစ်လုံးနဲ့အလုပ်တွေရှုပ်နေတာကိုး!
"ဟီးဟီး....ကလေးပျော်တယ်သိလား.အရမ်းရမ်းကိုပျော်တာပဲ.....ကျေးဇူးတင်ပါတယ်နော် ကိုကို
ကလေးက ကိုကို့ဆီမှာနေနေပီးတော့လေ ကိုကိုလက်ထပ်ခွင့်တောင်းလိမ့်မယ်လို့ ကလေးမထင်ထားဘူး... မဟုတ်ဘူး ကလေးတို့ လက်မထပ်ကြတော့ပဲ ဒီတိုင်းနေသွားကြမယ်လို့တောင် ကလေးထင်ထားခဲ့တာ!"

"ကိုကိုကလေ ကလေးကိုတန်ဖိုးထားတယ် ကလေးကိုမြတ်နိုးတယ် ကလေးကို ကိုကိုလက်ထပ်ခွင့်တောင်းမှာပေါ့ ကလေးက ကိုကို့ ချစ်ရတဲ့ ကိုကို့ခင်ပွန်းလေး လို့ တစ်ကမ္ဘာလုံးကသိအောင် ကိုကို လက်ထပ်ယူမှာပေါ့။ကိုကိုတို့ပြန်ရောက်မှပဲ လက်ထပ်စာချုပ်မှာလက်မှတ်ထိုးကြမယ်နော် ပီးရင်ဖွားဖွားဆီကိုလဲ သွားလည်ကြမယ်...."

"အင်းအင်း.... ဟီးဟီး ကိုကိုနဲ့ကလေးနဲ့က လက်ထပ်ပီးပီးဆိုတော့ ကိုကိုက ကလေးရဲ့ ယောကျ်ားဖြစ်သွားပီးပေါ့နော်..."
"ယောကျ်ား...ရေ့..Daddy .....
ဘေဘီရဲ့ Sugar Daddyကြီးဟီးဟီး....!"

  💚Sweet Love❤️(Completed)Where stories live. Discover now