Part.13{U+Z}

1.6K 97 5
                                    

(Unicode)

ကျန့်ကျန့်ကျောင်းပိတ်တယ်ဆိုတော့
အိမ်မှာမပျင်းရအောင် ကျန့်ကျန့်ဝါသနာပါတဲ့အလုပ်တွေကို ရိပေါ်က ပေးလုပ်သည်.

ကျန့်ကျန့်ကတော့ ပန်းချီဆွဲတာကိုဝါသနာပါတော့ ရိပေါ်က ပန်းချီနဲ့ပတ်သက်တဲ့ဟာတွေကိုအကုန်ဝယ်ပေးသည်... Google ကနေ YouTubeကနေ မှ ပန်းချီနဲ့ပတ်သက်တဲ့Videosတွေကိုလေ့လာခိုင်းသည်...

"ကလေးရေ. ....ကလေး.."
ကျန့်ကျန့်တစ်ယောက် နားကျပ်လေးတပ်ပီး သီချင်းနားထောင်နေရင်း ပန်းချီဆွဲနေတော့ရိပေါ်ခေါ်တာမကြားပါ.

ရိပေါ်က ကျန့်ကျန့်အနောက်ကိုလာပီး
ကလေး ဆိုပီးတော့ ကျန့်ကျန့်ပုခုံးကိုကိုင်လိုက်သည်.

"ဟော ကိုကို... ကိုကိုကုမ္ပဏီသွားတော့မှာလား"

"အင်း ကလေး .ပြပါအုံး ဘာဆွဲထားလဲ"

"ဟီးဟီး ကိုကို့ပုံလေ ဒါပေမယ့် မပီးသေးဘူး"

"ဟုတ်လား .ကိုကို့ကလေးလေးက တော်လာပီး"

"ဟီးဟီး....ကျန့်ကျန့်အနားကပ်ပါအုံး ပြောစရာရှိတယ်."

ရိပေါ်လဲအနား ကပ်လာကာ
"မွဆိုပီး😙😙😙 "
ကျန့်ကျန့်ကရိပေါ်ပါးကိုနမ်းလိုက်သည် .
"ကိုကိုပြန်လာရင် မုန့်ဝယ်လာပေးနော် Bye bye."

ရိပေါ်တစ်ယောက်ပြုံးစိစိနဲ့ ....
"အဟက် ကိုကိုရင်ခုန်သွားပီး ဘယ်လိုလုပ်ရမလဲ.."

"လူလည်ကြီး ... သွားတော့ အကိုရွှယ်ယန်​စောင့်နေပီး အပြင်မှာ."

"ဟွန့် ညကျမှကိုကိုနဲ့တွေ့မယ်....ကလေးစုတ်ကိုကိုသွားပီး တာ့တာ"

            ************************

Sophiaတစ်ယောက် မုန့်ယောင်သေသွားတော့ သူကြောက်နေလေသည်. အဲ့အကြံက သူပဲမုန့်ယောင်ကိုပေးထားတယ်ဆိုတော့..

"သမီးလေး Sophia တံခါးဖွင့်ပါအုံး.ဘာလို့အခန်းထဲမှာပဲနေနေရတာလဲ. အစာလဲစားအုံးလေ."

''Daddy ကုမ္ပဏီသွားမယ်မလား သွားလေ ..''

"Daddy ကုမ္ပဏီမဝင်ခင် ဝမ်MD နဲ့သွားတွေ့မလို့. သမီးလိုက်မလားလို့မေးတာ"

Sophiaက ဝမ်ရိပေါ်ကိုတွေ့ချင်ပေမယ့်သူကြောက်နေမိတယ်. Sophia အဖေကတော့ မုန့်ယောင်မုဒိန်းမှုနဲ့သေသွားတာ ကိုတော့သိတယ် ဘယ်သူဘယ်ဝါမှန်းတော့ဦးရိုဟန်မသိ Sophia ရဲ့အကြံဆိုလဲ မသိပါ.

  💚Sweet Love❤️(Completed)Where stories live. Discover now