Beşinci Bölüm

114 13 5
                                    

Marinette Dupain-Cheng

Uyandım ve hemen kalkıp üzerime giyeceklerimi dolabımdan alıp giyinmeye başladım.

Dün olanlar beni korkutuyordu. Ya kelebek mucizesinin kutusunu aralayan kişi eskiden Hawkmoth'un yaptığı gibi mucizeyi kötülük için kullanırsa?

Ama eğer amacı kötülük olsaydı dün Mark'ın sinirinden faydalanabilirdi.

Umarım böyle bir şey olmaz...

Her neyse, üzerimi giyinip Tikki'yi uyandırdım.

Koca bir esnemeyle uyanınca gülmeme engel olamadım.

"Günaydın Marinette."

"Günaydın Tikki."

Saçlarımı toplayıp geri döndüm.

"Seninle konuşmamız gereken bir konu var."

Dedim.

"Nedir o?"

"Kelebek mucizesi... Ya yine kötülük için kullanılırsa?"

"Marinette, eğer kötülük için kullanılırsa yeniden başarırsın. Hem bu mücadelede yalnız değilsin, Karakedi var."

"Ama Tikki, yine eskisi gibi olmayacak, biliyorsun. Ya kelebek mucizesinin sahibi mucizeyi kötülük için kullanırken çok daha güçlenirse?"

"Marinette, yeter artık. Böyle düşüncelerle aklını karıştırmayı bırak lütfen."

"Haklısın Tikki ama aklıma engel olamıyorum sürekli yeni bir düşünceyle karışıyorum."

...

Nihayet hazır olduktan sonra pastaneye indim. Pastaneye bugün de Alya bakacaktı. Gazeteye çoktan ilân vermiştim. Pastane için bir personel arıyordum. Bu konudan Alya'ya da bahsetmiştim. İlkten anlam veremese de sonralarda Nino ile daha fazla zaman geçireceğini düşünerek mantıklı bulduğunu söylemişti.

Alya'ya mucize kutusundan ya da Karakedi ile ortak olduğumdan bahsetmek istemiyordum. Evet, artık "LadyBlog" sitesini kullanmıyordu ama bu Uğurböceğini gördükten sonra siteyi tekrar kullanmayacağı anlamına da gelmezdi.

...

Alya ile beraber kısa bir kahvaltı yaptıktan sonra okula gitmek için kapıyı açtım. O da ne?

Karşımda eli havada Adrien duruyordu.

"S-sen neden buradasın? Dinlenmen gerekiyordu?"

"Ah... Biliyorum... Ama kendime engel olamadım. Biliyorsun Marinette, yıllardır bir kez olsun okula gitmedim. Bu yüzden bir gün olsun okulu aksatmak istemiyorum. Hem gayet iyiyim, ilaçlarımı da alıyorum."

Onunla inatlaşmamak için mazeretini kabul ettim.

"Peki buraya neden geldin?"

Biraz düşündükten sonra konuştu.

"Okula beraber gidelim diye gelmiştim."

Hiç akıllanmazsın Adrien.

Onun isteğini kırmadım ve beraber benim arabama bindik.

Aracı kullanmaya başladım ve yol boyunca ufak tefek sohbetlerle okula vardık.

Okulun bahçesine vardığımızda ilk gördüğüm kişi Mark'tı. Ben şaşkınca ona bakarken Adrien da yanıma gelip elimden tuttu. Bilmiyorum buna ne oluyor?

Mark sinirlenmeye başladı. Hatta o kadar sinirlendi ki yüzünün rengi değişmeye başladı. Hızlıca bir yere doğru gitmeye başladı.

Yazardan

Marinette ve Adrien'ın mutluluğunu kıskanan Mark sinirli sinirli okulun soyunma odasına gitti. Sinirine hâkim olamıyordu. Ne yapsa geçmiyordu. Marinette'in kendi yanında olmasını istiyordu. Başka birinin değil! Hem de Adrien ile asla görmek istemiyordu onu.

...

"Noroo, mucize parlıyor ve sonu gelmeyen bir öfke hissediyorum. Şimdi o kişiyi akumalayabilir miyim?"

"Efendim... Lütfen mucizenizi kötülük için kullanmayın."

"Sana bunu sormadım Noroo, şimdi çeneni kapat ve dediklerimi yap!"

"Emrinizdeyim efendim."

"Noroo, kara kanatlar açılsın!"

Kelebek mucizesinin yeni sahibi süper kötüye dönüştükten sonra hemen eline bir kelebek aldı ve kelebeğe kötülük salmaya başladı.

...

Mark hâlâ sinir küpüydü. Soyunma odasında bir oraya bir buraya gidip geliyordu. Duvarları yumrukluyordu. Elleri çok acıyordu ama umrunda bile değildi. O Marinette'i istiyordu. Kendisini sevmese bile başka biriyle olmasını istemiyordu.

Kendi dolabına gitti ve içinden aylar önce Marinette'e hediye etmek için aldığı kolyeyi aldı. Aylarca kendisinden kilometrelerce uzakta olan ailesinin gönderdiği harçlıkları harcamayıp almıştı bu kolyeyi. Sevgililer gününde hediye edecekti ve ona bir randevu teklifinde bulunacaktı. Ağlamaya başladı. Artık şansı kalmamıştı.

Bir anda elindeki kolye siyah bir renge büründü.

"Merhaba Anti Aşk, ben Hawkmoth. Sana süper güçler vereceğim. Sen de bana Uğurböceği ve Karakedi'nin mucizelerini getireceksin. Anlaştık mı?"

"Evet, Hawkmoth. Sana mucizeleri getireceğim."

Ardından Mark artık yeni Hawkmoth'un kontrolünde bir süper kötüye dönüşmüştü.
.
.
Süper kötü ile kahramanlarımızın savaşını bir sonraki bölümde yayımlayacağım.
.
.
Biraz kısa ve içime sinmeyen bir bölüm, bunun için üzgünüm. Bir sonraki bölümde telafi etmeye çalışacağım🤗
.
.
Oylamayı, yorum bırakmayı ve arkadaşlarınızı etiketlemeyi unutmayın
.
.
Sizleri seviyorum❤️
.
.
~17.01.2021~
~13.26~

AŞK MEYDANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin