AÇIKLAMA

309 20 15
                                    

Selaaaaam!

Bu sefer çok daha farklı bir mucize kitabıyla yeniden karşınızdayım!

Ara vermeyi düşünmüştüm aslında ama sizden gelen istekleri kıramadım❤️

Kitabımdan bahsedeyim biraz...

İlk olarak içeriğinde sadece mucize olacak bir kitap kendileri. Tüm shipleri kullanmaya gayret göstereceğim.

Tüm shipler demişken... Kitap kapağında Ladynoir, Ladrien, Marichat ve Adrinette yazıyor ama öyle değil. Yani sadece love square değil, mucizedeki diğer kahramanların shipleri de dahil. Anlayacağınız içeriğin çoğunluğu Adrien ve Marinette ama sadece Adrien ve Marinette değil!

Konusuna gelirsek... Şu anlık belli bir konusu yok. Kafama göre takılacağım yani aklıma ne eserse konu da o😁

Diğer iki kitabımdan çok daha farklı bir kitap olması umuduyla yazacağım. Biliyorum, benim iki kitabımda Adrinette temalı... Şimdi bir farklılık yapma zamanı!

Kitabıma şans vermenizi istiyorum çünkü bu kitabımdan -belki diğerlerinden olmadığım kadar- eminim. Bomba gibi geliyorum yani😁

Karakterler tamamen mucizede olan karakterlerle aynı. Sadece karakter özelliklerini azıcık değiştirebilirim😁

Eklemem gereken son şey de kitap iki ayrı bölümden oluşacak. İki bölümde birbirinden tamamen farklı. Belki bir değişiklik yapıp birinci bölümü bu kitapta bırakırım ve ikinci bölüm için ikinci bir kitap yapabilirim.

Ha birde... Daha önce buna benzer bir kitap okudunuz mu bilemiyorum ama ben okumadım ve okutmak istedim. Eğer okuduysanız bu kitaba da göz atmanızı isterim.🤗

Tamam, bu kadar bilgilendirme yeterli. Yarın kitabın ilk bölümüne geçeceğim. Eğer bir hata yaparsam affedin. Daha önce mucize temalı bir kitap yazmadım. Diğerleri uyarlanmış Adrinette kitabıydı ama bu mucize içerikli. Bu ilk mucize temalı kitabım. Hadi ilk bölüme hepinizi bekliyorum.

Düşüncelerinizi buraya yorum yaparak belirtebilirsiniz.

Sizleri seviyorum❤️

~31.12.2020~
~11.11~

AŞK MEYDANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin