Zagłosowałam na zendaye. Miałam nadzieję że wygra tą nagrodę bo na nią zasłużyła. Wydawała się być strasznie miła a do tego była świetną aktorką. -Koniec czasu na głosowanie! Pora wyłonić zwyciężczynię! - odpalił tablet oraz zaczął coś wbijać - Nagrodę wygrywa... Madeleine Petsch!- ogłosił a wszyscy na sali zaczęli klaskać. Mad poszła odebrać nagrodę. Natomiast wynajęty fotograf zrobił zdjęcie.
- A następna nominacja jest dla najlepszego młodego aktora! Macie teraz 5 minut przerwy- ogłosił Johnny Depp. Poszłam sobie pochodzić może kogoś poznać jeszcze nie wiedziałam. Nagle ktoś póścił zwariowaną piosenkę na głośnikach. Taką która niedokońca pasuje do eleganckiej gali rozdania nagród, tylko bardziej jak na imprezę. (Tu wstawiam tą piosenkę)
Nagle ktoś mnie odwrócił. OMG nie wierzę przecież to Louis partridge!!
- potańczymy sobie razem? - zapytał
- Ja nie potrafię tańczyć- powiedziałam zawstydzonym głosem.
- To chodź pomogę ci- odpowiedział. I w tym momencie przyciągnął mnie do siebie i zaczęliśmy tańczyć. (Filmik jak zamieszczam tutaj nie zwracajcie uwagi na muzykę w tym tańcu bo tańczyli do tamtej piosenki zamieszczonej powyżej.)
Tańczyliśmy śmiejąc się oraz dobrze się bawiąc. Aż piosenka się skończyła i musieliśmy wracać na miejsca.
- wracamy po krótkiej przerwie. Czas zagłosować na najlepszego młodego aktora! A nominowani są: Louis partridge! Robert Pattinson! Tom Holland! Oraz Tom Felton! Pamiętajcie że możecie zagłosować tylko na jedną osobę!- tym zakończył a my wzięliśmy tablety i zaczęliśmy głosować. Uznałam że nie zagłosuję na nikogo bo na prawdę polubiłam Toma oraz Louisa, a Robert wydawał się naprawdę miły. Czekałam 5minut aż w końcu prowadzący zaczął ogłaszać zwyciężce.
- Nagrodę wygrał... Tom Holland! - ogłosił a wszyscy na sali zaczęli znów klaskać. Fotograf znów zrobił zdjęcie.
CZYTASZ
Zdarzenie które zmienia wszystko
Short StoryJej życie było totalnie normalne aż do jednego wydarzenia które je całkiem odmieniło...