((Ogólnie to wypowiedzi w takich znaczkach <<...>> to myśli
Np. <<OMG ale piękna dziewczyna >> to oznacza że główna bohaterka albo osoba w której perspektywie piszę to myśli))Zobaczyłam tam kopertę z zaproszeniem do popularnego programu o sławnych osobach. W zaproszeniu było napisane że ostatnio na mój temat cały internet chuczy. Bo pojawiłam się nagle z nikąd. I że na wywiadzie będę ja, Tom, Zendaya, Louis, Millie bobby brown, Laura Harrier, Jacob Batalon, chris Evans oraz Scarlett Johansson. Od razu potwierdziłam przybycie, przez co dostałam widomość że te show bedzie o 18. Zaczęłam jak głupia tańczyć po całym domu ze szczęścia. Od razu po głupim tańczeniu napisałam do Louisa.
17:47Nikol: Hejka
Idziesz na ten wywiad?Louis: Tak
A ty?Nikol: Oczywiście że tak
Louis: ❤️❤️
Poszłam nauczyć się scenariusza w jakim kolewiek stopniu. Czytałam, powtarzałam. Myślę że Tomowi chodziło o to że będziemy grać zakochanych w sobie, ale co mega mnie rozbawił to fakt że nawet nie będziemy razem BHAHAHAHHA. No bo on był z Mj. Przeczytałam ¼ scenariusza i nauczyłam się połowy z tego co przeczytałam. Zobaczyłam na zegarku że jest już 22:27. Poszłam wykonać moją wieczorową rutynę. Gdy skończyłam była 23:36. Uznałam że poprzeglądam jeszcze nowinki w telefonie i pójdę spać.
"Kim jest Nikol?"
"Już w krótce zobaczycie Nikol w Tv!!"
"Czy Nikol jest dziewczyną jakiejś osoby która była na imprezie?"
"Już jutro Nikol odpowie na pytania w Tv u Jimmy'ego Fallona"
I po przeczytaniu tego odłożyłam telefon.
<< Ja chyba serio stałam się sławna>>
<<napiszę do Toma czy jutro są nagrywki, bo ja przecież sukienki nie mam i muszę zobaczyć czy ludzie chodzą elegancko ubrani czy tak zwyczajnie to tego show>>
Wzięłam telefon i napisałam do Toma23:43
Nikol: Hejka
Tom: Hej
Nikol: Mamy jutro nagrywki?
Tom: My nie ponieważ idziemy do show
Tom: No chyba że nie idziesz do show to masz nagrywkiNikol: Oczywiście że idę
Nikol: To do jutraTom: Do jutra
Wzięłam tablet i zaczęłam oglądać show Jimmy'ego.
CZYTASZ
Zdarzenie które zmienia wszystko
Historia CortaJej życie było totalnie normalne aż do jednego wydarzenia które je całkiem odmieniło...