Dział 4

347 12 0
                                    

Każdy głosował a ja uwielbiałam ich wszystkich. No końcu zagłosowałam na Toma Hollanda. Po kilku minutach była pora ogłosić kto wygrał.
- A wygrany... zostanie ogłoszony po krótkiej przerwie- powiedział prowadzący. Gorszego mometu nie mógł wybrać ugh. Poszłam po jakąś przekąskę została jeszcze nagroda dla najgorętszej aktorki i do domu szkoda. Ale naprawdę polubiłam Louisa, Toma, Zendaye, Roberta, Millie oraz Madeleine. Gdy byłam już koło stołu z przekąskami wzięłam sobie kilka krewetek i zaczęłam jeść. Po chwili podszedł do mnie Dylan.
- Hej jestem Dylan a my się chyba nie znamy- powiedział z uśmieszkiem na twarzy
- jestem Nikol i nie, nie znamy się- odpowiedziałam
- Skoro już się znamy, noże chciałabyś wpaść do mnie po gali na małą imprezkę?- zapytał
- A kto będzie? - zapytałam
-Nie wystarczy ci że ja? Hahaha a tak serio to będzie Tom Holland, Tyler hoechlin, Madeleine Petsch, Robert Pattinson, Louis partridge, no ogólnie wszyscy młodzi z tej gali i noże kilku znajomych z poza gali którzy nie zostali zaproszeni. To przyjdziesz? - zapytał z nadzieją w oczach więc uznałam że przyjdę.
- Hmmmmm... przyjdę ale nie wiem gdzie mieszkasz- powiedziałam
- w takim razie możesz się zabrać ze mną zawiozę Cię do mnie co ty na to?-zapytał
-okej - gdy to powiedziałam na całej sali rozniósł się głos Deppa.
- A teraz moment na który wszyscy czekają. Lecz wpierw zajmijcie swoje miejsca. - szybko zajęłam swoje miejsce. Wyciągnęłam telefon i napisałam do mamy:

20:30   

Od Nikol:
"Zostałam zaproszona na spotkanie z aktorami. Mogę pojechać?"

Od Mamy:
"Okej ale wróć cała i zdrowa. Możesz wrócić o której chcesz. Zostawiłam Ci klucze od domu pod kamieniem."

Od Nikol:
"Dziękuję. Wrócę cała i zdrowa nie martw się. Całusy😙"

Wyłączyłam telefon oraz włożyłam do kieszeni.
- A więc zwyciężcą nagrody dla najgorętszego Aktora dostaję... Tyler Hoechlin!! Gratulacje! - cała sala wstała klaszcząc. Fotograf od razu zrobił zdjęcie.

 Fotograf od razu zrobił zdjęcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- Teraz już ostatnia nominacja... Dla najgorętszej aktorki. Nominowane to: Madeleine Petsch! Zendaya! Angelina Jolie! Millie bobby Brown! Sabrina carpenter! Lili Reinhart! Oraz sofia carson!
(Zdjęcia nominowanych)

Madeleine Petsch 18lat

Madeleine Petsch 18lat

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Zdarzenie które zmienia wszystko Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz