Son Dört

1.2K 91 308
                                    

Sabahın ilk ışıkları ile ikisi de yataktan çıktı. Beraber önlerindeki tüm günlerin aşklarını yaşamak için onlara ait olduğunu bilerek yavaşça duş aldılar. Louis, suyun aktığı bedeni okşayarak dudaklarını ağır ağır emiyordu.

Harry, onun bedeninden yalnızca haz almak yerine haz vermeyi de isteyen bir bedenin ona dokunmasının ne kadar güzel bir his bıraktığını hissediyordu.

Harry'nin saçları arasına götürüyor elini sonra kalçasına sonra omuzlarına. Yeniden tanıyor gibi ağır ağır keşfediyordu. Acelesi olmadan seviyordu. Dudaklarını sıcak su ile ısınan bedene indirip her yerini öpüyordu.

Harry ıslak dudaklar ile her birleştiğinde ilk öpücükleriymiş gibi heyecanlanıyordu.

Louis kollarını sardığı beli kendine çekti. Dudaklarından ayrılmadı. Harry'nin onu saran kollarını okşadı uzun uzun. Sırtında aşağı yukarı inen parmakları da öpmek istiyordu. Yumuşayan boynunu da dudaklarını da.

Louis onu boynundan omuzlarına kadar öptükten sonra hafifçe eğildi. Ellerini koydu beline ve göğüslerini, karnını öptü ağır ağır. Sonra önünde diz çöktü.

Harry telaşla bir adım geri çekildi. Louis'in hiç haz almadan yalnızca ona haz vermesi garip geliyordu. Louis ellerinden tuttu ve başını kaldırıp ona baktı;

"Bırak kendini.."dedi. Harry aşağıdan ona bakarken ne kadar çekici olduğunu düşündü. Ellerini tutan ellerinden onu yukarı geri çekti ve sıkıca beline sarıldı;

"Burada kal."dedi. Louis'in ıslanmış saçı mavi gözlerine kadar iniyordu. Harry hayranlıkla onu izliyordu ama sevgilisinin elleri vücudunda gezerken, açlığını göz ardı edemezdi.

Sırtını göğsüne dayadı ve ellerini dar duşluğun duvarına yasladı. Duş başlığından tazyikle inen su sırtına çarpıyordu. Louis arkasından sıkıca sarıldı. Bir kolunu koltuk altından göğsüne, ötekini beline sardı. Sevgilisinin içine girdi yavaşça. Canını acıtmadı bu sefer. Boynuna bastırdı dudaklarını. Sıcak su ile yumuşayan tenini dudaklarının arasına çekip aldı. Boynunun sağında bir çok morluk bırakacak kadar sert bir arzuyla emerken içine girip çıkmaya başladı.

O sertleşirken, Harry biraz daha eğildi içine daha da almak için. Su bu sefer ensesine daha yakın vuruyordu. Louis'in nefes alışverişleri ve Harry'nin içine girerken biribirine çarpan tenlerinin vuruş sesleri banyoda yankılanıyordu.

Louis ellerini onun kalçasında ve sırtında daireler çizerek indirip çıkardı. Harry'nin yüzüne yapışan ıslak saçlarını gözünden çekip geriye yatırdı.

O hızlandıkça, Harry'nin elleri ıslak fayanstan kayıyordu. Kendini sabitlemek için göğsünü fayansa yapıştırdı. Daralan deliğine daha hızlı girip çıkan Louis de hemen peşinden sırtına yapıştırdı göğsünü. Her vuruşunda ikisinin de ağzından artık iniltiler çıkıyordu. Louis haz ile yükseltirken, Harry'nin şehvetine acı da eşlik ediyordu. Yine de bu acı, en az şehvet kadar haz vericiydi.

Louis daha da hızlandı. Harry kendini yeniden düzltmeye yeltendiğinde Louis iki elini de tutup duvara yasladı. Boşalmak üzereydi ve sevgilisinin kıpırdamasını dahi istemiyordu.

"Mmmmhh.. ahhh ...."

Harry başını geriye itip onun omzuna yasladı. Dudaklarının hizasındaki kulak memesini iki kere emdi ama Louis'in vuruşları o kadar sıklaştı ki başını yeniden duvara dayadı. Kendini iyice duvar ve Louis'in arasına sıkıştırdı ve bacaklarını iki yana daha da açıp deliğini genişletti. Su, artık ikisine de çarpmıyor, arkalarından akıp gidiyordu.

"Oohhh... ahhhhhhh!.."

Harry'nin inlemeleri, ara sıra çığlığa dönüşüyordu.

"Daha hızlı Lou, daha hızlı... ahhhhh.. çok iyisin.. çok büyük.. çok güzel..."

Hazza~Larry~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin