Motoru hiç bilmedikleri yerde bir telefon klübesinin yanına park edip telefondan Philza yı aramışlardı. Telefonlarının şarjı bitmişti çünkü neredeyse gece olmuştu ve sabahyan beri dışardaydılar.
"Phil. Haritaları aldık ama polisler yüzünden tamamlanmayan bir köprüden atlayarak uzak bir yere kaçmak zorunda kaldık telefonlarımızın şarjı bitti ve nerde olduğumuzu bilmiyoruz." Philza dan bir süre ses gelmedi. Düşündükten sonra konuştu. "Bir otel bulabilirmisiniz?"
Dream etrafına bakındı. Dikkatli bakınca ileride ışıkların yandığını gördü. "Sanırım bulabiliriz."
"Peki güzel. Şimdilik bir otelde kalın ve haritayı inceleyin. Yarın geri dönersiniz."
"Tamam Phil görüşürüz"
"Görüşürüz"Dream telefonu geri koyup George un yanına gitti."Sanırım bugün beraber otelde kalıcaz." George yeri incelemeyi bırakıp kafasını dream a çevirdi."Bir otel bulursan bana da söyle." Dream motora bindi."İlerde ışıklar var. Düz gidersek bir yer buluruz."George motora binmeden konuştu." Bunlar çok saçma. Şuan herşey çok saçma. Daha düne kadar normal biriydim ben. "
Dream onun elini tuttu ve motora bindirdi." O zaman bu saçma şeylere alışacaksın." Dream belinde hissettiği kollar ile motor u çalıştırdı.Bir kaç dakika boyunca bomboş yolda motorla ilerlediler. Apartman tarzında 10 odası olan bir konaklama merkezi buldular. Tabi bu zor olmuştu. Millete tanınmamaya dikkat ederek birsürü yol sormuşlardı. Ve bir marketten atıştırmalık bir şeyler almayı da unutmamışlardı.
"Pencere önündeki yatak benim!" George pencereye yakın olan yatağa atlarken konuşmuştu. Dream da güldü ve ona bakarak konuştu. "İstediğin yeri al. Ben duşa giricem." George kafasını tamam anlamında salladı. Ve dream a seslendi."Clay bu çantayı ne ara aldın?" Dream banyodan başını uzatıp konuştu."En başından beri vardı. İçinde kiyafet bile var. Üstünü değiştirip bir şeyler yiyebilirsin." George sırt çantasını eline aldı ve içinden bir eşofman ile sweet çıkardı. Büyük gelmesine şaşırmamıştı. Çünkü bunlar dream ın kiyafetleriydi. Bir çikolata alıp yemeye başladı. Telefonunu şarja taktı ve küçük televizyonu açtı.
Bir süre sonra sıkılıp balkona çıktı. Ay ı incelemeye başladığında odaklandığı için kapı açılma sesini duymamıştı. Omzunda hissettiği el ile yerinde zıpladı ve kulak tırmalayıcı kısa bir çığlık attı. Dream onun bu tepkisine gülmeye başlamıştı. "Korkutmak istememiştim. Burda üşüteceksin." George Dream ın sadece altında bir eşofman olduğunu farkettiğinde ona bakmadan konuştu. "Bana üşüteceğimi söylüyorsun ama ü-üstünde hiç birşey yok." Dream sırıtarak konuştu. "Eğer gay isen üstüme birşey giyebilirim."
George aydan gözlerini çekip kızararak dream a baktı. "NE? Hayır ben g-gay değilim. Üşütme diye söyledim." Dream gülmekten zar zor konuşuyordu. "Seninle uğraşmak çok eğlenceli." George ay a bakmaya devam ederek somurttu. Dream çocuğun konuşmadığını farketince yanına gelip sordu. "Cidden bana neden bu kadar güveniyorsun? Tanışalı sadece 1-2 gün oldu." George ona bakmadan cevapladı. "Bende bilmiyorum. Zaten başka seçeneğim mi vardı? Bir kaç manyak devrimci beni planlarına dahil etti ve neler olduğunu bile anlamadan seninle buradayım."
Dream doğrulup esnedi ve arkasını dönüp kapıyı açtı."İçeri girelim hava soğuyacak." George arkasını dönen çocuğun sırtındaki izleri ayın ışığı sayesinde farketti ve peşinden içeri girdi.
"Clay bunlar da ne?" George soruyu sorarken ellerini yaralarda gezdirmeye başlamıştı. Dream ise soğuk parmakları sırtında hissedince irkildi. "Bilirsin. Banka soymalar, polislerden kaçmalar. Oluyor böyle şeyler." George ellerini çektiğinde arkasını dönen çocukla burun buruna gelmişlerdi. "A-acıtmıyor mu?" George biraz gerileyerek sorduğu soruya karşı dream biraz daha yaklaşmıştı. "Artık alıştım. Sadece izler kaldı." George dibine giren çocuğu hafif itti ve kendi yatağına doğru yürüdü. "Bence yatsak iyi olur geç oldu." Dream başıyla onaylayıp kendi yatağına gitti.
"George. Uyudun mu?"
"Evet uyudum." Dream güldü ve George un gözlerini açmasını bekledi. "Ne oldu Cl-
AAAĞ" George tepesindeki çocuğu bir anda görünce korktu ve yataktan düştü."Sen bunu gerçekten bilerek yapıyorsun." Dream sırıttı ve çocuğun ayağa kalkmasına yardım etti. "Sadece dışarıda kar yağdığını gördüm. Ve biraz rahatlamak için dışarı çıkıp bakabiliriz diye düşündüm."George yatağa geri yattı ve mırıldanırmış gibi konuştu. "Bunu tam uykuya dalacakken söyleme." Dream somurttu ve George u kucağına aldı."İtiraz istemiyorum. Dışarı çıkıcaz. George bir anda havaya kalktığında dream ın onu kolları arasına aldığını farketti."Y-yürüyebilirdim!"
"Hiç yürüyecekmiş gibi bir halin yoktu ama."Belki burdan sonra snowman açarsanız daha güzel olabilir✨✨
Merdivenlerden indiler ve birbirlerine kar topu atmaya başladılar. "George kar topunun içine taş koyarsam nolur?" George göz devirdi."Ölürüm." Ardından dream ın kafasına bir kar topu attı. Dream bilerek yere düştüğünde George buna hemen kanıp dream ın yanına koşmuştu. "CLAY! İyi misin?" Dream yanına gelen ve elini ona uzatan çocuğa bakıp elini tuttu ve onu da kendine çekti. George çocuğun üstüne düşerken küçük bir çığlık atmıştı. "Clay n-napıyorsun?" Dream sırıtıp tek hamlede yerlerini değiştirip çocuğu altına aldı.
George sinirlenmişti. "Aptal herif. Oynama benle." Dream çocuğun git gide kızarmasına güldü. "Nasıl yani?" George Dream ı boynundan tuttu ve kendine çekti. "Ö-öpeceksen öp işte." Dream George un bunu demesiyle gözlerini sonuna kadar açmış şaşkın bir şekilde bakıyordu. George dream ı bu düşünceler altından kurtarıp dudaklarını birleştirdi. Dream olayın şokuyla donup kalsada sonradan karşılık verip gözlerini kapatmıştı. Kısa öpüşmeden sonra George dream ın altından kurtulup ayağa kalkmıştı.
Dream da ardından kalkıp telefonundan snowman açtı. George un yanına gidip elini ona uzattı. "Benimle dans edermisiniz hanımef-
Beyefendi?" Dream gülerken George derin bir nefes verdi. Bu çocuk kendisiyle uğraşmaya bayılıyordu. Dream ona gülümseyerek baktığında George elini çocuğun eliyle birleştirdi ve diğer eliyle omzunu tuttu. Dream onu belinden tutarak kendine çekti. "Bugün olanlardan sonra bu garip geliyor." Dream küçük adımlarla dans etmeye devam etti ve George un gözlerine baktı. "Yani bugün babanın sarayına gidip harita çaldık tamamlanmamış bir köprüden motorla atladık ve şimdide yatak kısmından önceki son anılarımızı yaşıyoruz." George kızardığını belli etmemek için başını dream ın göğsüne yasladı ve sarıldılar. "Senin aptal şakalarını az da olsa seviyorum." Dream bedenlerini ayırdı ve heyecanlı şekilde konuştu."Nası yani yatak kısmı olacak mı?" George yere eğildi ve aldığı kar topunu dream ın yüzünün ortasına geçirdi. "Elin ağırmış kar topu bile olsa kafamı yarıcaksın." George kıkırdadı ve otel odalarına geri yürümeye başladı. "Hasta olursak yatak kısmı asla gelmez." Dream George un arkasında bitince George cümlesine ekleme yaptı. "Ş-şaka yapıyorum Clay." Çocuğun yüzü düşünce George dudağına bir öpücük kondurdu. "Clay bazen bir bebek gibisin." Dream gülerek kendini George un yatağına attı."Orası benim yatağım." Dream yatağa biraz daha yerleşerek konuştu. "Biliyorum." George Dream ın yatağına yattığında dream kalkıp onun yanına yattı. "Tamam beraber yatalım ama yatakları birleştirelim. Kalk."
Kalkıp iki yatağıda birleştirip ay ışığında birbirlerine sarılarak uyudular.Yeeee bu bölümde bitti. Normalde bunların birleşmesi bu kadar kısa sürmiycekti ama daha çok şey olucak o yüzden şimdiden hazır yanlızlarken yaptım işte.
Neyse görüşürüz bb💚💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanted...
Novela JuvenilKaçak olarak yaşamak alışıldık bir şeydi onun için. Polislerden kaçarken de onları tekrar ekeceğinden emindi.