Diğer bölüme smut yazmadığım için nedensizce çok pişman oldum alın smut
"Ah-
Clay"Dream gel git yaparken çocuğun dudağına yapışmış inilti çıkarmasını engelliyordu. Çocuğun köprücük kemiğine küçük biz iz bıraktıktan sonra daha da hızlandı. "Evet. H-hızlı." Dream daha da hızlanınca yatakta ki çocuk eliyle beyaz çarşafı sıkıyordu. "Ş-şuan yolda olmamız g-gerek biliyorsun değil mi?" Dream daha da hızlanınca George bunun bir hayır olduğunu anlamıştı. "aw-hh peki."
George kafasını geriye yatırınca pürüzsüz beyaz boyun ortaya çıkmıştı. Dream hızını azaltmadan boynuna yapıştı çocuğun. Kendinden küçük izler bırakırken ona ait olmayan izleri kapatmaya çalışıyordu. Dream kendini çocuğun üstüne bırakınca hizmetlilerin bu odayı görünce napıcağını merak ediyordu. George üstüne düşen çocuğu dudaklarından öptü. "Şimdi duş alıp yola çıkmalıyız."
Dream dalga geçer gibi konuştu. "Yürüyebilecekmisin ki?" George un yüzü düştü. "Biliyorsun. Alışığım ben..." Dream gözü dolan çocuğun neyden bahsettiğini anladı ve ona sarıldı. Dalga geçtiği için pişman olmuştu. "Bana bak. Sana benden başka kimsenin dokunmasına izin vermiycem. Gerekirse o şerefsiz götü doğduğuna pişman ederim. Yapıcam da." George içten bir şekilde gülümseyince dream önündeki tatlı çocuğu yememek için kendini zor tutuyordu.
George dream ın elinden tutup onu ayağa kaldırdı ve banyoya gittiler. Küvetin suyu yeterince dolduğunda içine girmişlerdi bile.
"Burdan nefret ediyorum." Dream kucağındaki çocuk sitem ettiğinde kafasını ona döndürdü ve tekrar konuşmasını bekledi. "Bu ülke böyle bir adamın elinde olmamalı." Dream kucağındaki çocuğun saçını okşadı. "Onun hapse girmesi için asla pes etmeyeceğiz. Haritalar elimizde. Şimdi sadece o altın bankasına girmek kaldı. Neden seninde bizle gelmen gerektiğini biliyormusun?"
Çocuk kafasını hayır anlamında sallayınca Dream devam etti. "Eğer yanımızda gelmezsen hepimiz değersiz ölmeyi hak eden bir topluluk olarak orada kendimizi bombalar altında buluruz." George arkasını dönüp karşısındaki çocuğa gözlerini açarak konuştu. "Bunu gerçekten yaparlarmı?" Dream kafasını evet anlamında salladı. "FBI bile onların tarafında. Böyle bir şey yapmaktan çekinmezler. Zaten aylardır bizi yakalamaya çalışıyorlar."
George arkasını geri dönüp Dream ın kucağına iyice yerleşti. "O zaman kesinlikle sizinle gelicem."
Duştan çıktıktan sonra bütün eşyaları toplayıp odanın anahtarını sahibine bırakmışlardı.
"George telefondan navigasyon açtın değil mi?" Çocuk Dream ın arkasına binmeden önce elindeki telefonu salladı ve gülümsedi. Dream a kollarını sardı ve motorla yola çıktılar.
Skeppy her zamanki gibi kendi odasında yatağın yanına oturmuş duvara attığı topu tutup geri fırlatıyordu. Kapı çalınca top gözüne geldi ve acıyla inledi. Kapıdan gelen ses ile tek gözünü kapatıp kapıya baktı. "Skeppy!" Çocuk hemen yanına oturdu ve elini moraran göze koydu. Skeppy iç çekerek konuştu. "Noldu bad?" Karşısındaki çocuk büyük bir nefes verdi.
"Bana bir bad bir darrly diyorsun karar ver artık." Skeppy göz devirdi. "Artık bad diyebilirim herhalde? Artık bizimlesin çünkü."ayağa kalktı ileriye düşen topu alıp sweet inin cebine koydu. "Topla gözüne mi vurdun?" Skeppy elini gözüne götürdü. Ellediğinde biraz şiştiği belli oluyordu. "Kapı çalınca dikkatim dağıldı ve gözüme geldi." Bad skeppy i mutfağa sürüklerken konuştu. "Üzgünüm benim yüzümden."
Skeppy tezgaha dayanmış Bad in buz çıkarmasını bekliyordu. Çocuk buzu çıkarıp biz poşete koydu ve skeppy nin yanına gitti. Buzu gözüne hafifçe bastırdı. Ve dudaklarını araladı "Üzgünüm..." Skeppy ona bakmadan konuştu. "Biliyorum."
"Hayır. Daha deminki olay yüzünden değil." Skeppy cevap vermedi. "Bak skeppy gitmek zorundaydım." Elmas mavisi irisleri üzerinde hissedince titredi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wanted...
Teen FictionKaçak olarak yaşamak alışıldık bir şeydi onun için. Polislerden kaçarken de onları tekrar ekeceğinden emindi.