"What is the definition of seductive and sexy to you?"
"Easy. It's Jeon Jungkook, my very hot husband."
.
.
dydymeen present to you
.
.
.
Jeon Jungkook Short Story
.
.
.
Very Hot Husband
[ He's the definition of seductive and hotness. yes, he's my very hot husband ]
"Kau siapa?"
"The one who sleep with you every night. The one who hug you when you sleep and the one who be very great in our bed."
Cast
Jeon Jungkook
"Tahu apa yang lebih panas daripada matahari? Aku, tanpa baju."
Elaine Jeon
"Semakin bertambah jarak Jungkook dengan aku, semakin bertambah kehangatan suasana dan degupan jantungku."
Genre
[ Mystery & Sexy Romance ]
"You're my husband?"
"And if I am?"
"Err.."
"Shall I prove to you that I'm your husband? How about we start with twenty round tonight?"
Status
[ Will you be ready ? ]
"Susah sangat ke untuk kau terima yang aku suami kau?"
"Yes! Suami jenis apa yang akan buat isteri dia macam ini?!"
"Jangan buat aku marah, sayang. Jangan. It won't be pretty when I'm being very very hot."
Disclaimer
Read at your own risk.
Disarankan kepada pembaca 16+.
Idea asal daripada Meen dan jalan cerita serta watak tiada kaitan antara yang hidup ataupun sudah mati.
Dilarang memplagiat sama sekali.
10% jalan cerita diambil di Pinterest. Credit to the right owner.
"I love you. And it's killing me."
.
.
Prolog
"Shower with me."
Aku laju menggeleng. Baru beberapa hari aku keluar hospital, dia dah mula buat perangai! Tahukah dia, perangainya kini bisa buatkan hatiku bergelora?
"I don't take a no as an answer."
"J-jeon Jungkook... s-saya.."
Dia tarik senyum. Senyuman senget yang agak seksi. Merenung wajahku dan meliarkan pandangan. Aku mula rasa lain macam.
"This is your husband's order. As a wife, your job is obey it. I said, shower, with, me."
Dia melangkah setapak demi setapak mendekati aku yang statik di pintu. Tangannya bermain di rambutku. Suamiku ini, ya, suami yang penuh daya tarikan yang sukar untuk ditolak.
"Unbutton, unzip, unclip, undo, undress and go to bathroom. Understand?"
Aku kemam bibir dan melarikan anak mata. Dia tergelak sedikit.
"Don't worry. You'll love it."
M/M:
-Hohoho akhirnya, story kedua berwatakkan Jeon Jungkook sebagai cast utama. Hope enjoy!-Do vote and comment!
YOU ARE READING
Very Hot Husband | JJK
ФанфикHe's the definition of seductive and hotness. Yes, he's my very hot husband. --- "Shower with me." "W-what?" "It's an order from your husband. As a wife why not you just obey it?" Dia melangkah lebih dekat kepadaku. Matanya meliar ke segenap inci tu...