---
PAGI itu, aku tidak lagi alami mimpi ngeri. Anehnya, aku juga tidur dalam keadaan yang sangat selesa. Namun, sebaik sahaja aku membuka kelopak mata,
Jungkook tiada di sebelahku seperti yang disangka.
Ah, itu cuma mimpi?
Tapi sekurang-kurangnya mimpi itu lebih bagus berbanding mimpi yang satu lagi! Aku bangkit dan memegang kepala yang terasa agak berat. Barangkali kesan ubat yang aku makan semalam.
Krekk...
"Good morning little lover~"
Aku pandang terus ke arah lelaki yang baru keluar dari bilik air itu. Itu bukan mimpi tetapi NYATA! Hailaa, yang mamat ni pun satu! Setiap kali aku terjaga, mataku asyik menjamah badan dia yang tegap itu!
Dan kenapa dia mesti masuk bilik air dan keluar dalam keadaan begitu?
"Jangan bising bol-"
Tak sempat nak marah, tubuh sasa itu telah memelukku erat siap bagi kucupan di dahi lagi. Dengan badan basahnya itu, membulat mataku jadinya!
"Hei, apa yang kau b-buat ni?"
"Aku, peluk binilah. Nak bagi morning kiss, nanti bibir kau cair dengan kehangatan bibir aku..." selamba dia menerangkan. Dia tak tahu ke pelukan dia ni dah buat aku panas seperti lava?
"Lepaslah! Sampai bila nak peluk aku hah?!"
Dia jarakkan badannya dariku. "Kalau boleh, aku tak nak buat sekadar peluk tahu? Tapi, sebab aku tahu isteri kesayangan aku ni, masib belum sepenuhnya pulih, maka, aku tangguhkan dulu hajat aku yang utama tu." Aku kecilkan biji mata. Mengadanya!
"Tapi, pelukan antara suami dan isteri dapat mengeratkan hubungan tau? Kau... dulu, suka peluk aku." Dia tersengih.
"Jangan sebab aku tak mengaum semalam, kau boleh sesuka hati nak peluk-peluk dan mereka cerita!"
Aku dah bagi amaran awal-awal. Jangan salahkan aku kalau dia terima tendangan paksi simetri aku nanti! Jungkook cuma ketawa dan melepaskan pelukan. Dia mengelap wajahnya dan duduk disebelahku.
"Tapi, aku memang nyatakan perkara sebenar. Setiap kali aku pulang kerja, kau akan datang pada aku dan peluk aku kuat-kuat. Then, you'll say 'I love you, biskut'." Jungkook tergelak.
Ah, jelasnya dahulu memang kami sakan bercinta! Wajah Jungkook nyata buktinya. Betapa dia menyukai Elaine Jeon empat tahun yang lepas. Aku senyum kelat memikirkan bisakah aku dapat melayaninya seperti dulu? Huh! Macam mustahil!
Malah, makin kasar. Ibarat dia itu lelaki asing sahaja.
"Nampaknya, aku memang sayang betul pada kau?"
Senyuman dia semakin tawar. "Yes, sweetheart. You do really love me. And I don't care to say that I love you too again and again. Even for the past four years until now, my love for you never change." ujarnya, tenang menyudahkan kata.
Aku terkesima. Dia menarik tanganku dan tersenyum manis. "Hilanglah berapa banyakpun ingatan kau, selagi cinta itu masih ada, I'll always be yours." ucapnya lalu tanganku dikucup lembut.
"Whether you want me or not..."
Dan pada saat itu, satu rasa sekali lagi menjalar dan cuba membaluti hatiku. Hati yang katanya pernah menjadi milik mutlak Jeon Jungkook.
"S-so, a-apa lagi yang aku suka buat dulu dengan k-kau?" aku pantas menukar topik.
Jungkook angkat kening. Tiba-tiba, wajah yang tadi lembut dan romantik bertukar jadi nakal. Aku telan air liur. "What's wrong with t-that face?"
"There's a lot of things we always do together, beautiful. Antara yang selalu..."
Dia memainkan jarinya dari tangan ke bahuku. "We loved to play some games..."
Jemarinya kemudian singgah pula di rambutku. Dia makin dekat sehinggakan aku sendiri dapat merasainya desah nafasnya yang menampar wajah.
"Some games were fun and some games were... really hot."
Oh no..
Matanya jatuh pada wajahku dan bibirnya dijilat perlahan. "It's called 'Jungkook says'. You need to obey 'Jungkook says' in order to be free. Kalau berjaya, ada reward, kalau gagal..."
Jungkook mendekatkan hidungnya di leherku. Meremang terus bulu roma dek perilaku itu. Jangan-jangan si Jungkook ni kelentong! Tapi, boleh jadi, aku dapat sedikit memori lama seandainya aku turut serta permainan gilanya ini!
Ya, cabaran diterima.
"Bring it on, Jungkook!" Dia senyum nakal dan kerdipkan mata sekali. Dia bangun, berdiri di hadapanku.
Tuala di lehernya diletak terus pada leherku lantas menarik tubuhku lebih dekat kepadanya. Dan, aku mula menyesali tindakan sendiri yang mencabar suami gila panas ini.
"Jungkook says, shower with him. So, shall we?"
M/M:
-It's gonna be so hot soon, bebeh! Do vote and comment! Sebab bulan puasa ini, nak update lebih-lebih pun tak boleh. After this, meen will seriously mengaum. Otw, new stories too!
YOU ARE READING
Very Hot Husband | JJK
ФанфикHe's the definition of seductive and hotness. Yes, he's my very hot husband. --- "Shower with me." "W-what?" "It's an order from your husband. As a wife why not you just obey it?" Dia melangkah lebih dekat kepadaku. Matanya meliar ke segenap inci tu...