---
"KAU bohong!"
Memetir suaraku menafikan pernyataan Jungkook. Mataku tajam memandang dia, langsung tidak percaya bahawa aku sudah berkahwin dengan lelaki yang entah siapa-siapa!
"Puan, bawa bertenang. Jangan terlalu tertekan. Ia boleh buat keadaan kesihatan puan merosot! Paling teruk, ingatan puan boleh permanently lost!" Doktor itu berkata seraya membuatku terdiam.
"Yes! Aku patut lupa segalanya! Segalanya terutamanya..." Aku menuding jari pada Jungkook.
"Kau!"
Jungkook berwajah mendung. Jelas terpamer riak kecewa namun dia tetap tersenyum hambar. Huh! Sudah direject masih tersenyum? Lelaki ini betul gila!
"Puan! Puan kena bertenang! Ini selalu terjadi kalau seseorang bangun daripada koma. Puan juga boleh alami PTSD kerana terlalu tertekan." Nasihat doktor itu lagi namun serupa orang hilang akal, aku mengamuk tak tentu fasal.
"Elaine Jeon!"
Segalanya terhenti.
Perlahan-lahan aku memandang Jungkook. Birai matanya sedikit basah tatkala mata kami bersabung. Dia mendekatiku dan menyentuh pergelangan tanganku. Entah kenapa, aku cuma membiarkan. Seakan terpaku.
"Ini bukan mimpi. Ini nyata. Lelaki yang sedang sentuh dan renung kau sekarang, suka ataupun tidak, adalah suami sah kau. Seeing you like this, hurt me a lot, sweetheart.." Sayu suara itu berkata.
Nafasku seakan tersekat. "Y-you, You're my husband??"
Dia memeluk tubuh. "Yes, I am. Can you just believe it?" Garau suara Jungkook buatkan bulu romaku meremang. Pandangan matanya juga, sungguh mencemaskan sistem badanku.
"D-doktor..."
Aku pandang doktor yang berkerut memandangku. "Can you leave us alone?"
Doktor itu sedikit berdehem sebelum bangun daripada kerusi. "Sebentar lagi ada nurse akan datang untuk serahkan ubat jadi, tolong ambil ubat itu mengikut preskripsi yang diberikan." Aku cuma angguk lemah.
Sungguh, apa yang terjadi, betul-betul rumit dan sukar untuk aku hadam.
"Lagi satu,.."
Doktor itu berpaling kepadaku. "RA juga boleh menyebabkan beberapa kesan tambahan seperti halusinansi dan bercakap seorang-seorang. Puan kena rehat dan tidur selepas menerima ubat kami atau kesan itu makin melarat." Pesan doktor lalu meninggalkan kami.
Aku pandang Jungkook aneh. "Doktor kata..."
"Kau boleh terima aku jadi suami?"
Aku terus tak jadi tanya bila soalan itu menyapa. Senyuman sinis terlakar.
"Kelakarnya kau tanya aku soalan yang kau sendiri sudah tahu jawapan?" Aku tak boleh halang diri untuk menyinis dengan dia.
Dia mengeluh perlahan sebelum bersandar di hujung katil. Kepalanya mendongak ke atas menonjolkan jawline yang cuku seksi. Tambah-tambah pula, badannya yang tidak berbaju, kehangatan kini mula terasa.
Ya, tak dinafikan, dia punyai aura yang aku sendiri tak boleh sekat. Mahu pandang, mahu pegang.
Just what you're thinking Elaine Jeon?!
Dia mengelap tubuhnya sebelum perlahan-lahan kembali merenungku. Dan saat mataku dan dia saling bertentangan, automatik bibir sensual itu juga mengukirkan senyuman sinis.
"Like what you see?"
Mataku membulat.
"Yes, you're not liking me yet but I'm pretty sure you're just starting to love this, aren't you?"
Tangannya menunjuk ke arah bahagian dadanya dan serta-merta aku palingkan wajah ke tempat lain. Wajahku memerah itu pasti. Tak malu punya orang! Menyeksa mata aku!
Tahu-tahu sahaja, dia dah mendekat dan merenungku dengan pandangan redup dan keningnya sedikit terjongket.
"You know what, you never change..."
Aku kaku. Tangannya mula naik menyentuh pipiku, ibarat renjatan elektrik namun bezanya, ianya tidak menyakitkan bahkan ia lebih kepada rasa selesa. Seakan aku benar-benar merindukan belaiannya.
"Everytime I touch you, you'll be like this. You'll always doing this.."
"A-apa yang a-aku.."
Dia menjilat bibit merahnya. "You always doing things that can turn me on..."
"Kau jangan jadi gila, Jungkook! Kau tau aku tak ingat apa-apa!"
Tanpa pedulikan amaranku, badanku kini terdorong terus tersandar di bahagian kepala katil itu. Pandangan redup + maut itu tak putus menghancurkan tembok egoku yang kian merapuh.
"So, let's create a new one. You see me and I see you. How many round you want for tonight, my little lover?"
M/M:
Okey, Meen terlebih taip sebab excited dapat lepas rindu menaip! Wish me well for my next examination. Do vote and comment. ❤
YOU ARE READING
Very Hot Husband | JJK
ФанфикHe's the definition of seductive and hotness. Yes, he's my very hot husband. --- "Shower with me." "W-what?" "It's an order from your husband. As a wife why not you just obey it?" Dia melangkah lebih dekat kepadaku. Matanya meliar ke segenap inci tu...