│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│
eleanor
"To druga szansa czy konsekwencje moich działań?"
│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│
W okresie od śmierci członków zespołu Sunset Curve do momentu, gdy Molina stała się właścicielem ich domu, Eleanor mieszkała tam z rodzicami przez kilka lat. Wkrótce po jej śmierci wyprowadzili się, zostawiając po sobie siedemnastoletnią dziewczynę z wieloma pytaniami i bez nikogo, z kim mogłaby porozmawiać; było całkiem jasne, że jest samotna, gdy przechodziła przez życie pozagrobowe.
To znaczy, dopóki nie spotkała trzech innych duchów i córki niespodziewanego przyjaciela.
│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│
reggie
"Nie możesz pozwolić, by twoja przeszłość tak cię nawiedzała. Bez żartów. Okej, żart lekko zamierzony."
│█║▌║▌║ ║▌║▌║█│
Reggie wie, że jest flirciarzem, ale wie też, że ma wielkie serce. Nie wie tylko, że zakocha się w dziwnej dziewczynie-duchu, gdy ona dołączy do jego zespołu. Pomiędzy złym duchem a ich nowym zespołem, który zyskuje na popularności, Reggie próbuje zrozumieć jego uczucia, cały czas mając nadzieję, że ona czuje to samo. Reszta zespołu ma tylko nadzieję, że ci dwaj idioci w końcu zdadzą sobie sprawę, że ciągłe wzdychanie i uwielbienie są wzajemne.
Całą tę historię napisała stupidcup1d, ja tylko tłumaczę.
CZYTASZ
𝐠𝐡𝐨𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 [reggie peters] ✔
Fanfictionokazuje się, że w garażu julie są więcej niż trzy duchy... [ reggie peters x fem!oc] [ 17 stycznia 2021 - 23 lutego 2021 ] [ słowa: 26 770 ] [ © stupidcup1d ]