Intamplare alarmanta

328 11 0
                                    

Camera lui Alison arata ca orice camera de hotel:goala,fara niciun obiect care sa iti spuna ceva despre acest hotel.O valiza statea inghesuita la picioarele ei,ocupandu-se acum de restul hainelor.Impaturise atatea perechi de pantaloni,pulovare si tricouri incat o dureau mainile.Sentimentul de obosire o cumprinsa,gandindu-se la lucrurile pe care le mai avea de impachetat.Nu avea foarte multe haine,insa acum i se pare ca nu se mai termina.

Era atat de atenta la impaturitul hainelor incat nu observa cand usa se deschise.Un manunchi de par brunet deschis isi facu aparitia in camera ei,oprind-o de la ce facea.

-Ce faci?o intreba acesta.Se apleca sa o sarute,luandu-i fata in causul  mainii sale.

Se aseza pe pat,acesta lasandu-se sub greutate lui.In alte imprejurimi,ea ar fi ras.Ea impachetand haine,el privind-o oarecum trist.Suna ca o scena dintr-un film penibil de dragoste.Desi se uitase la cateva,nu putea spune ca le iubeste.Era genul de fata baietoasa.Nu isi amintise sa poarte fuste,rochii sau patofi cu toc vreodata.Decand atunci cand era obligata de mama sa.Insa,isi amintea cum era tarata prin toate magazinele de catre mama sa,in incercarea de a deveni,asa cu le numea mama ei "o fata adevarata".

Louis observase ca era absenta,insa se limita doar la a zambi.Nu arata ca un adult in toata firea,asa cum ar fi trebuit,ci ca un adolescent nebunatic.

 

-Impaturesc haine,ii raspunde Ali.Mai am cateva ore pana cand trebuie sa plec la aeroport.

Louis ofta.Era genul de oftat specific fetelor,care atentiona ca vor incepe sa planga.Chicoti zgomotos la gandul ca Louis ar incepe sa planga incontrolabi ca o adolescenta hormonala.

-De ce razi?intreba el curios.Fata lui trista,apartent obosita,acum cu un strop de confuzie o facu pe fata sa izbucneasca intr-un ras necontrolat.

-Oftezi ca o fata,spuse ea printre rasete,primind o privire pe jumatate de ofensare,pe jumatate de amuzament.

Rasul lui Ali fu intrerup de un tipat scurt in momentul in care Louis se catatrase pe ea,tintuind-o pe pat.Aceasta incepu sa se zbata energic pana cand baiatul ii prinse mainile,tinandu-le strans cu mainile sale.

-Acum ti se mai pare amuzant?

Intrebarea lui Louis nu apuca sa primeasca un raspuns,un ciocanit in usa alaramandu-i pe amandoi.

-Ali,esti bine?spuse o voce extrem de cunoscuta pentru ea.

Il impinse incep pe Louis,acoperindu-si gura cu degetul sau aratator.Se uita alarmata in camera,cautand o ascunzatoare buna pentru baiat.

Acesta intelesese ce vroia fata,asa ca sarise din pat,facandu-si loc in dulapul acum gol.

Alison se ridica de pe asternuturile ei albe,colorate de bucatile de material care asteptau sa fie impachetate ai puse in valiza.

Usa se deschise,fara niciun scartait teatral asa cum se asteptase fata.Acum stateau fata-in-fata,fratele ei aratand undeva intre nervo si ingrijorat.

-Esti bine?Am auzit un tipat venind din camera asta.

Deschise usa putin mai larg,astfel incat sa vada intreaga camera.Inafara de hainele aruncate pe pat,camera arata perfect normala.

-Sunt bine,zice Ali.Am...isi privi rapid camera,cautand o scuza buna.Am cazut din pat.

Privirea lui Zayn ii spunea ca nu o crede.Desi era perfect normal pentru o impiedicata ca ea sa cada din pat,desi frecventase diferite cursuri de dans si de gimnastica in copilarie,sub indrumarea tatalui sau.

-Sa zicem ca te cred.Uite,Ali,m-am mai gandit si ar fi nedrept sa te trimit acasa.Pana la urma,nu a fost vina ta ca te-ai pierdut prin Paris cu netotul de Louis.

Netotul de Louis.Ali isi imagina cum se simtise acum baiatul ingramadit in dulap.

Ii ofera un zambet repezit fratelui sau,dorind ca aceasta conversatie sa prinda sfarsit cat mai repede cu putinta.

-Asa este.Mai ai altceva sa imi spui?intreba aceasta grabita.

-Nu,dar...

Insa fata nu il lasa sa isi termine fraza,fiindca Louis se afla inca in dulapul ei.

-Bine,pa!

Ii inchisese usa in nas,sprijinindu-si spatele de ea.Rasufla usurata cand auzi pasi indepartandu-se,pierzandu-se pe holul lung.Nu ii facuse placere modul in care,practic,isi gonise fratele,insa nu putea risca sa il vada,din intamplare,pe Louis.

-Poti iesi acum,zise fata,asezandu-se pe patul ei,incercand sa evite hainele aruncate aiurea.

-Pfiu!Bine ca am scapat,spuse,stergandu-si sudoarea inexistenta de pe frunte.

Ali zambi usor,amuzata de comportamentul copilaros al iubitului ei.

Acesta se aseza pe pat,inlaturand cu o mana hainele fetei.Acum va trebui sa imi pun hainele in dulap gandise Ali,simtind cum oboseala o cuprinsese doar stand.Se lasa pe spate,oftand.Isi pozitionase mainile sub cap,stand pe o parte.Simti mana grea a lui Louis inconjurandu-i talia.Acum o facuse cu mai mult atasament decand atunci cand fusese obligata de Harry sa doarma cu Louis,in locul lui.

Pana sa realizeze,ochii i se inchisera,un pui de somn parand numai bun in acea clipa.

.............................................................
Alt capitol lipsit de actinue.Insa va promit ca o sa apara si cele interesante.
Pentru cei care nu au citit capitolul anterior,va rog sa aruncati un ochi si la profilul prietenei mei Theodora Theo.Va asigur ca ii veti adora cartile

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum