Copacul

121 3 1
                                    

    Dupa o zi atat de obositoare,tinerii o luara la goana in casa.Din pacate,bunica nu-si iesise din mana,asa ca o galeata plina cu sirop lipicios le cazu in cap,urmata de alta plina cu pene.

    -Ce doamne...?incepu Zayn.

    -Hai am!Nu puteti si voi sa fiti o familie normala?intreba Harry,blocandu-si mainile in par.

   -Se pare ca nu,raspunse Ali.Va avertizez,nu miscati niciun deget!Mai poate fi capcane!

   Carand ultimele bagaje,bunica intra in casa,uitandu-se cu mandrie la droaia de adolescenti.

    -La naiba,inca ma mai pricep!exclama ea.

   Pana si Kylie radea,insa in limitele in care machiajul ii permitea.Ali se intoarse spre Louis,isi inclina capul si il privi.Chiar era amuzant,cu parul necleios lipit de frunte si cu obrajii plini de pene.Incepu sa rada,ducandu-se mai apropape de el.

    -Ce e,de ce razi?intreba el curios.

    -Esti dragut,raspunse Ali.

    -Ooo,asa crezi?zise Louis,ridicand o spranceana.Atunci,vino-ncoace!

    -Nu,Louis,nu!incerca Ali,dar degeaba.Louis o lua in brate,avand grija sa o manjeasca cu sirop.

    Acum amandoi radeau,desi erau siguri ca restul se holbau la ei ca la exponate de la circ.

   -Ciudatilor!murmura Harry,destul de tare incat sa il auda toti.

   -Ok,acum ca am terminat,veniti sa va arat camerele,pana cand nu imi distrugeti parchetul.

  Toti o urmara pe femeie,care se indrepta spre singurul etaj al casei.Erau numai usi divers colorate,una dupa alta,pana ajungeau in capatul holului.Probabil ca erau vreo 8 camere,dintre care 2 erau bai.Ali si Zayn se privira o clipa in ochi,dupa care o luara la fuga spre camera a doua de pe stanga.Se impingeau si ciupeau cat alergau pe hol si,cand restul intrara in camera,o gasira pe Ali urcata pe fratele ei,tinandu-i mainile la spate.

   -Daca nu imi dai camera,iti iau tot fixativul si il dau copilului vecinului.

   Zayn paru zdruncinat pentru putin,dupa care raspunse,cu tragere de inima.

   -Ok,ok,poti sa-ti camera,raspunse el si Ali il lasa sa se ridice.La naiba,femeie,mereu castigi!Bine,bine,scuze!

  La prima vedere,arata ca o camera normala.Paralela cu patul,se afla o use,probabil baia.Ceilalti nu putura decat sa presupuna ca asta era motivul pentru care vroiau cu disperare camera asta.

  Dupa ce restul plecara,Louis o intreba de ce vroia atat de tare camera.

  -Are o priveliste mai buna la bunaciunea de alaturi.Glumeam,adauga ea repede,cand ii vazu privirea furioasa.Vino,am sa-ti arat!

  Deschise fereastra si isi  trecu un picior peste.Sari pe fereastra,dar isi ridica imediat capul.Aparent,era un copac destul de mare chiar langa fereastra.In cateva clipe,amandoi stateau in copacul mare si foios.

  -Mama si tata obisnuiau sa vina aici,Ali se apleca si ii arata niste initiale scrise in lemn,"Y"si"T".E ca un fel de traditie de familie.Apoi,ii arata alte initiale.Majoritatea aveau litera"Z" in ea.Ei bine,Zayn are foarte multe suflete-pereche.Inchide ochii!

  Louis asculta ordinul si in cateva secunde,Ali ii arata un cutit vechi.

  -Uite,nu stiu ce ti-am facut,dar nu e nevoie sa te rezumi la violenta.

  -Nu e pentru asta.Ali cobori din copac si se apleca de-asupra literelor scrijelite si scrisa "L".Louis o urma,scriind "A" chiar langa.

  -Stii ca te iubesc,nu?intreba Ali,privindu-l in ochi.

  -Sa zicem,raspunsa Louis,razand

  Cei doi se urcara inapoi in copac,unde isi petrecura mare parte din noapte.



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum