Paris,pazea ca venim!

365 15 2
                                    

Razele soarelui imi mangaiau usor fata,asa ca m-am trezit.Din instinct am apucat telefonul,dar cand am vrut sa il deschid,mi-am dat seama ca era inchis.

Mi-am intors capul 90° pana am ajuns la acelasi nivel cu el.Dormea asa frumos.M-am apropia,luandu-i mana mare si grea,ducand-o in jurul meu.L-am sarutat scurt pe buze,iar cand am vrut sa ma retrag,m-am sarutat apasat.

-Deci nu dormeai,constat razand.

-Nu,raspunde zambindu-mi,asezandu-si capul pe pieptul meu.

-Louis?il intreb jucandu-ma cu parul sau.

-Hmm?

-Nu ar trebui sa mergem in California?il intreb,el intorcandu-se cu fata spre mine.

-Nu acum,vreau sa ma bucur de momentele cu tine,imi raspunde sarutandu-ma dulce.

-Cum crezi ca va reactiona Zayn cand va afla?il intreb pe Louis.

-Urat.De aceea acesta,spune sarutandu-ma pe frunte...ramane...continua sarutandu-mi nasul...micul nostru secret...ma saruta dulce,intinzandu-ma pe pat.A zambit continuand sa ma sarute,intr-un final ridicandu-se.

-Ne vedem jos,spune iesind din camera.

  Zayn

-Cum adica nu mai sunt bilete?Nu pot astepta doua zile,ii explic disperat unei angajate.

-Imi pare rau,nu mai e alta cale,imi raspunde aceasta.Dar..

-Continua,o indemn.

-Puteti convinge un calator sa va cedeze locul lui.

-Cum as putea face asta?o intreb.

...

-Da,doamna.Va ofer 500$ in schimbul biletului,ii explic eu unei batranele.

-Dragut ceas,imi arata ea spre ceasul de la mana mea.

-Il vreti?o intreb,scotandu-mi ceasul.

-Marta,ce se intampla aici?intreaba un batranel care presupun ca era sotul femeii.

-Acest tanar ne ofera 500$ si un ceas in schimbul biletului,ii explica batranica zambitoare.

-Ai sute de ceasuri acasa.Sa mergem,spune batranelul.

-Minunat!Ce s-ar presupune ca ar trebui sa fac acum?intreb dupa ce singurele mele sperante pleaca.

-Hei,noi sunt Polkast.Ai auzit de  noi?ma intreaba un barbat.

-Nu,ii explic eu,cautandu-i cu privire pe baieti.

-Am avut cateva hituri prin 2000?imi spune el.

-De ce m-ar interesa?il intreb facandu-le semn baietilor sa vina.

-Am auzit ca vreti sa ajungeti la Paris,iar noi trecem pe acolo in drumul nostru,spune,eu intorcandu-mi privirea spre el.

-Si ne-ati lua?il intreb fericit.

-Numai daca nu va deranjaza muzica  Polka,imi explica acesta zambitor.

-Ar fi placerea noastra,ii raspund bucuros.

-Atunci sa mergem,zice indreptandu-se spre masina.

-Paris,pazea ca venim!

  Alison
-Dar ce s-a intamplat cu concertele din California?il intreb pe Louis,savurandu-mi ciocolata calda.

-Cred ca le-au anulat.imi raspunde acesta zambind.

In urmatoarea secunda telefonul meu a sunat.

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum