Paris

418 16 1
                                    

-Ali,grabeste-te!Nu vrem sa pierdem avionul!striga baietii disperati la mine,in timp ce eu imi retusam machiajul.

-Inca putin!am strigat inapoi si desi nu erau langa mine,mi-am putut da seama ca si-au dat ochii peste cap.

-Spui asa de cateva ore,imi reprosaza Zayn nervos.

-Gata!spun si ma indrept spre usa.

-Tu nu ai bagaj?ma intreaba Niall vazand ca nu am nicio geanta.

-Normal ca am!spun si imi scot cele doua genti de dupa usa.

-Acum putem merge?intreaba Liam uitandu-se catre ceasul de pe mana lui.

-Haide-ti!spun si o iau in fata.

...

-Haide-ti mai repede,pierdem avionul!striga baietii,in timp ce eu si Louis alergam cat ne tin picioarele.

-Au!exclam cand imi sucesc piciorul din neatentie.

-Esti bine?ma intreaba Louis oprindu-se din drum.

-Da.Acum grabeste-te!ii spun,amandoi luand-o la fuga.

-Buna ziua,ati ajuns chiar la timp!ne intampina stewardessa,noi intrand in avion.

M-am uitat prin avion si am vazut un par blond si niste bucle care am presupus ca sunt Niall si Harry asa ca ne-am asezat pe scaunele libere care erau la distanta de cativa metrii de baieti.

-Acum unde mergem?il intreb pe Louis in timp ce imi scoteam telefonul si castile.

-California,raspunde simplu intinzandu-se in tot scaunul.

Nu i-am raspuns,ci mi-am bagat castile in urechi.

-Ce e?Am ceva pe fata?am intrebat cand a vazut ca ma priveste.

-Nu,doar ca esti asa...frumoasa,marturiseste,eu rosiind la auzul complimentului lui.

Se apropie de mine,fetele noatre fiind doar la cativa centimetri distanta,eu asteptand sa ma sarute,insa doar mi-a dat o suvita rebela dupa ureche si si-a reluat pozitia.

...

-Insfarsit am ajuns!Nu ti s-a parut cam lung drumul?ma intreaba Louis in timp ce cara bagajele.

-Louis,asta nu e California,arat catre pancardele scrise in franceza.

-Oh,nu!Ma scuzati,unde ne aflam acum?intreaba un trecator.

-Quoi?intreaba acesta confuz.

Cat timp cei doi incercau sa se inteleaga,eu m-am dus spre una dintre angajate.

-Ma scuzati,unde suntem?o intreb,aceasta zambindu-mi.

-Paris!raspunde,iar eu inghit in sec intorcandu-ma spre Louis.

-Ce ai aflat?ma intreaba acesta curios.

-Suntem in Paris!spun,iar el isi mareste ochii de uimire.

-Ce ai spus?Fiindca eu am auzit ca suntem in Paris!exclama inca uimit.

-Exact asta am spus.Suntem in Paris!ii explic,afisand un zambet cat se poate de fals.Acum,haide sa ne cazam.Chiar nu am as vrea sa dormim pe drumuri,ii spun razand,el facand lafel .

Am inceput sa mergem,insa ce m-a umit a fost faptul ca mi-a luat mana intr-a lui.Nu m-am impotrivit,ci doar am zambit rusinata lasand capul in jos.

...

-Poftim cheia!ii spun lui Louis,dandu-i cheia de la camera lui.

-Mersi!imi multumeste,eu urcand scarile.

-Imbracate frumos,te iau intr-o ora!striga la mine inainte sa intru in camera.

La inceput mi s-a parut ciudat,insa intr-un final m-am indreptat spre dulap.

M-am imbracat intr-o rochie visinie cu o palma deasupre genunchiul,in talie avand o curea argintie.M-am machiat cat mai natural posibil,urmand sa imi ondulez parul.Mi-am incaltat pantofii negrii cu toc considerabil.Cand am vrut sa imi iau poseta neagra,cineva a ciocanit la usa.

-Pot intra?a intrebat Louis,eu deschizandu-i usa bucuroasa.Wow,esti atat de...superba!exclama uimit,obrajii mei devenind rosiatici.

-Stai sa imi iau poseta si putem merge,ii spun apucand poseta de pe pat,imediat intorcandu-ma spre Louis.Gata!

-Defapt,mai am ceva de facut,spus,scotand de la spate o mica bucata de material neagra cu care m-a legat la ochi.

-Chiar era necesar?il intreb,simtind cum ne deplasam.

-Da,spune deschizand usa hotelului.

-Am incredere in tine,spun mai mult pentru mine,insa ceva imi spune ca a auzit si el.

-Pot sa mi-o dau jos?il intreb in momentul in care se opreste din mers.

-Da,spun,eu simtindu-i mainile prin parul meu,cautand nodul de la esarfa.

Imediat ce bucata de material ca imi blocase vederea,facand contact cu pamantul,am deschis ochii,frecandu-i putin.

Dupa ce vederea mi-a revenit,am putut vedea ca era...
Pareri?Va plac momentele acestea romantice,caci eu le iubesc.
Oricum,cine poate ghici ce se apropie?Va spun eu daca nu stiti:CRACIUNUL!!
Stiu ca mai e o luna si ceva,dar totusi.
Bye

She is...my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum