Pentru o clipa,respiratia i se opri.Ar fi crezut ca era moarta daca inima nu ii batea anormal de rapid.Insa toate s-au dovedit a fi in zadar cand unul dintre tehnicieni arenei s-a dovedit a fi cel care intrase pe usa.
Respira usurata,simtind cum baiatul de langa ea se linisteste considerabil.
Desi frica o patrunsese pana in maduva oaselor,se forta sa afiseze un zambet.Desi se putea observa de la o mare distanta ca era fals,spera sa fie destul de convingator incat sa il pacaleasca pe el.
Insa,in ochii lui se citea spaima.Spaima ca secretul li se va afla.
Ali i-a asezat o mana pe umar,in semn de suport.Pastrandu-si zambetul pe chip,a spus:
-Ar trebui sa te duci,concertul trebuie sa inceapa!
El a dat din cap aprope absent.Din obisnuita,a presupus Ali,s-a aplecat si a sarutat-o scurt.Apoi s-a indepartat si a deschis usa,aruncandu-i un ultim zambet falsificat.
-Mai,mai,mai!spuse o voce feminina,prea pitigaiata ca sa nu o recunoasca.Tu si Louis?
Pulsul i crestea considerabil,simtind cum sangele ii curgea prin vene cu o viteza neomeneasca,ca o masina de Formula1 intr-o cursa decisiva.
-Ce vrei sa spui?Intre mine si Louis nu e nimic,a negat Ali,insa vocea ii tremura.
-Sti,asta chiar m-a luat prin surprindere,spuse Kylie ca si cum nu ar fi primit un raspuns de la cealalta fata.Un baiat ca el,sa se uite la o fata ca tine?Suna prea cliseic ca sa fie adevarat.
Brusc,tot corpul lui Ali fu scufundat in tristete,simtind cum se ineaca in propiile lacrimi.N-am sa plang,isi spuse ea,nu in fata ei.
Insa stia ca ce spusese Kylie era adevarat.Numai la asta se putea gandi de la prima lor intalnire.Stia ca era ceva la mijloc,ceva ce s-ar putea sa nu ii placa.Pana la urma,oricat de rea fusese intentia lui Kylie,ea spusese adevarul.Ce ar putea vedea o vedeta internationala,cu milioane de fane la ea.La o fata obisnuita,stangace.baietoasa si rusinoasa.Insa era prea egoista ca sa il lase.Si se ura pentru asta.Din cauza ei,Louis nu se putea intalni fete de nasul lui,sa se indragosteasca,sa se casatoreasca,sa aibe copii.
Lacrimile ii intepau ochii,insa refuza cu incapatanare sa planga.
-Am crezut ca ii plac fetele frumoase,feminine ca mine,nu o maicuta imbracata ca un baiat abia poate scoate doua cuvinte,i-a reprosat Kylie,zambetul disparand doar ca sa faca loc unei expresii de dezgust.
-Te rog,nu spune nimanui!Ali isi auzi vocea parca venind din departare.
-Normal ca nu voi spune nimanui!Nu sunt proasta!O sa iti fac viata un adevarat iad pana cand vei claca si o sa ii spui tu lui Zayn.
Vocea ii era plina de venin.Ali inca privea la ea cu ochii umezi.Stia ca avea sa fie santajata,poate chiar sa devina servitoarea personala a lui Kylie.
O jucase pe degete astfel incat sa ii mai ramana alternativa sa ii spuna lui Zayn,ceea ce l-ar fi ranit.Insa,asta ar fi insemnat si sfarsitul relatie dintre ea si Louis.
Inainte sa se gandeasca a doua oara,Ali trecu pe langa Kylie,insa aceasta o opri,incolacindu-si mana pe batul fetei.
-Sa nu indraznesti sa spui cuiva ce am discutat noi!Avertimentul ei suna mai mult decat periculos,suna aprope mortal.
Ali incuviinta din cap si,cand Kylie ii date drumul,aceasta pleca de acolo.Intra pe usa care ducea spre culise,de unde iesise tehnicianul.
Se apropie cat putu de scena,incercand sa nu fie vazuta de fani.
Louis si-a intors capul si a zarit fata in culise,aruncandu-i un zambet care ramase neinapoiat.Din cauza celor intamplate,sa zambeasca ar fi ultimul lucru care i-ar trece prin cap.
Cum ajunsesera la hotel,Ali dadu buzna in camera sa,incuindu-se inauntru.Cuvintele lui Kylie ii traversau mintea la nesfarsit.Un baiat ca el sa se uite la o fata ca tine?Suna prea cliseic ca sa fie adevarat.
Pana sa isi dea seama,lacrimi sarate i se scurgeau pe obraji,zdrobindu-se de marginea patului.Cineva batu in usa,insa Ali nu se deranja sa se ridice.Stia ca nu nu era frumos,insa mintea ii era prea ocupata ca sa duca si aceasta grija.
-Pleaca,lasa-ma singura!Vocea ii era atat de slabita,incat comanda ei nu sunase asa cum vroia ea.
-Iubito,eu sunt,vocea barbateasca reusi sa o faca pe Ali sa deschida usa,imaginea ingrijorata a iubitului ei facand inca o data ca tristetea sa i se strecoare in inima.Doamne,esti bine?
Intrase in camera,tinandu-si maninile pe fata fetei.
Stia deja ce avea sa raspunda.Nu putea sa il ingrijoreze si pe el,nu acum.
-Sunt bine,spuse,incarcand sa zambeasca.
-Minti!De ce ma minti?Spune-mi adevarul,esti bine?
Insa ea claca.Dadu din cap in semn de "nu",apoi ii sari in brate,incercand sa ii inconjoare mijlocul cu mainile ei mici.El o imbratisa la randul lui.
-Ce ai patit,te doare ceva?Vocea ii era obosita,reusind sa scoata doar soapte.
Cand se trezise,desi nu isi amintea sa se culce,Ali descoperise ca era singura,iar pe noptiera era asezat un bilet.
"Ora 21:00, in fata hotelului.Imbracata-te cu ceva dragut"
CITEȘTI
She is...my sister
Fiksi PenggemarHotararea si ambitia ei il atrag,insa inocenta si caracterul fetei il fac sa se indragosteasca de ea.Dar dragostea fara cusur ramane doar in carti,astfel ca ei vor trece prin multe dificultati ca sa isi dovedeasca iubirea.