Camera era goala si intunecata.Ali se invartea in loc,incercand sa desluseasca ceva.Auzi un ras puternic,iar din intuneric se materializara doua siluete.Era clar ca una dintre persoane era mai inalta decat cealalta.Sclipirea din ochii lor era evidenta,insa nu ii transmitea ceva bun.O reflexie albastruie strabatu intunericul.Putea sa recunoasca acea nuanta vie,aproape verzuie,de albastru.Apoi,persoana scunda isi intoarse rapid capul,lasand in urma sa o dara maroniu inchis,abia vizibila.In intuneric,Ali isi date seama ca silueta,pe care o percepuse ca pe o fata,intinse mainile si mangaia corpul solid de langa ea.Acestia se apropiara atat de mult,incat Ali vedea doar un om.
Brusc,din patru directii ,pornira lumini puternice,aproape orbitoare.Acum,totul era mult mai clar.Aproape instantaneu,recunoscu parul rebel,maro si umerii relaxati.Totusi,cu aceeasi viteza,observa si o gramada de par verde.Cei doi se saruta cu foc,iar ea juca rolul spectatorului.Era ceva in modul in care el se comporta,ceva ce ii aducea aminte de momentele in care ei se sarutau.Isi simti mainile si picioarele legate cu spini,asa ca nu ii mai ramase decat o optiune.
-Louis!Louis!Umerii ii fura zgaltaiti atat de tare,incat simti ca si dintii ii clantaneau.Siroaie de apa ii curgeau pe frunte,picatura dupa picatura,iar mainile ii tremurau incontrolabil.Isi ridica privirea,pana intalni din nou acea nuanta de albastru.Vroia sa faca ceva,orice,insa membrele sale pareau sa nu mai fie in functiune.
-Hei,esti in regula acum,zise Louis,mangaindu-i obrazul transpirat.Vrei sa imi povestesti?
Dar,Ali nici nu se clinti.Statea si privea in gol.In fata ochilor,ii aparea imaginea cu cei doi sarutandu-se,de parca ar fi fost proiectata pe acel perete.
-De ce nu raspunzi?continua el,ingrijorat.Iubito,ma sperii.
Mainile ii mai zgaltaira o data umerii,insa ea nu reactiona.O ardeau palmele de dorinta de a-l atinge,dar nu isi putea controla corpul.Totusi,un fior ii strabatu sira spinarii cand auzi apelativul,desi il folosea des.
Spre minunarea ei,bratele i se agatara de gatul lui,iar ea isi ingropa fata in scorbitura acestuia.Louis ii inconjura spatele,cu bratele,apoi o aseza mai bine in poala sa.Ii mangaia parul des,cat ea suspina.El nu era sigur daca caldura de pe umarul sau era de la respiratia ei rapida sau fiorul care ii strabatea intregul corp.Isi stranse mainile mai puternic in jurul ei,sarutandu-i crestetul.Pulsul ii deveni mai rar,semn ca se linistise.Se indeparta de ea si ii prinsa ingheieturile.O privi in ochi si vazu cat de mult se abtinea sa nu adoarma.Louis chicoti,apoi o intinse pe pat si ii acoperi corpul cu al lui.O imbratiza atat de strans,incat ea reusi sa adoarma imediat.La putin timp,el ii urma exemplul.Ambii dormeau linistiti si imbratisati,ca doi copii mici si inocenti.Sau,cel putin,asa credea el.
Cand primile raze ale soarelui le batura in fereastra,Ali era treaza.Isi privea iubitul,a carui fata era scaldata de lumina.Rasuflarea ii era egala,mult prea linistita in comparatie cu cea obisnuita.Desi,tricoul ii venea extrem de lung si de larg,ei ii era frig.Ii stranse mai bine mana in jurul ei,iar el,din reflex,o lipi de pieptul sau.Isi intinse capul si ii saruta fruntea,iar ea realiza ca Louis nu dormea.Insa,acesta continua sa stea nemiscat.
Ali privi spre el si astepta ca,in orice moment,cineva sa o trezeasca din prea frumosul ei vis.Pana la urma,dragostea inseala,dragostea ucide.Bietii de ei,gandi Ali,care credeau ca oameni sunt monstrii.Insa, ceea ce ei creaza,da.Totusi,uitandu-se la el,acum,ea nu putea gasi niciun cusur acestui monstruos sentiment.Insa nu avea nicio relevanta,ea se simtea ca un prizonier ce stia ca urma sa fie ucis.
Se ridica din patul moale,isi lua hainele si pleca in camera sa.Trebuia sa fie foarte devreme,deoarece holul parea mort.Isi grabi pasii,pana ajunse ij dreptul usii maronii.Pana sa gaseasca cheia,isi aminti faptul ca era deschisa.Apasa cleanta,incercand din rasputeri sa nu faca zgomot foarte mare,apoi intra in incaperea aproximativ intunecata.Nu aprinse lumina,ci doar se arunca pe patul sau.Desi nu dormise catusi de putin,avea vaga energie necesara pentru a sta treaza.
Stia cu precizie ca ar trebui sa fie in al noualea rai acum,dar,adanc in sufletul ei,se simtea de parca spunerea secretului era ca o povara sacaitore,a carei absenta era chiar si mai rea.Ar fi fost nedrept sa spuna ca nu era fericita–chiar o facea–,dar i se parea ca aceasta bucurie era doar de fatada si ca,intr-un viitor foarte apropiat,se va risipi ca zorii diminetii.
Stop!,isi ordona ea;el ma iubeste!
Asa sa fie?raspunse o a doua voce,in care se simtea curiozitatea amestecata cu o tona de ironie pura.Poate,asa cum spuneai,totul este doar o cortina,in spatele careia se afla o gropa fara sfarsit?
Isi prinse capul in maini si isi inchise ochii.Incerca sa se gandeasca la toate momentele frumoase,la toate sarutarile lungi si siropoqse.El nu facuse niciodata nimic ce o putea supara in vreun fel, ci se purta asa cum doar un iubit imaginat de pustioaicele din gimnaziu ar putea.Petrecu urmatoarele ore convingandu-se pe sine–in cele din urma,chiar reusi–pana cand soarele se strecura printre draperiile visinii.Din cate intelesese in zilele precedente,astazi trebuiau sa plece.Se ridica agale,cu gandul de a impacheta.Nu fu multa munca,iar in jumatate de ora camera arata exact asa cum o gasise.In timp ce aranja hainele,avu prilejul de a le schimba pe cele pe care le purta.Isi ridica geamantanul negru si se indrepta spre usa.Spre uimirea sa,toti erau aliniati in hol,mai putin Kylie si Zayn.Fratele ei incerca sa isi impace aparenta iubita,care statea sprijinita de unul dintre peretii crem ai hotelului.
-Aveam de gand sa venim sa te sculam,recunoscu Harry.Se pare ca ai luat-o inainte!
Aly ii zambi prietenos,apoi se intoarse spre Louis,care arata extrem de obosit.Dupa ce ii arunca si lui un zambet matinal,facu propunerea de a parasi hotelul.Restul se conformara si ridicara un numar record de bagaje.Ea observa ca fiecare avea cel putin unul in plus,iar Kylie,decat o poseta demna de coperta unei reviste.
-De unde atatea bagaje?il intreba in soapta pe Liam,cand coborau ultimul rand de scari.Aparent,liftul era stricat.
-Sunt ale ei!raspunse el suparat,aratand spre bruneta de langa fratele sau.Doar pentru ca e iubita lui Zayn,nu inseamna ca noi suntem sclavii ei!
Aly il privi cu parere de rau si ii oferi un zambet incurajator,apoi nu mai scoase un cuvant pana cand ajunsesera la aeroport.
Nu reusise sa scoata de la nimeni detalii despre urmatoarea destinatie,insa era destul de convinsa ca se indreptau spre Califorinia.
Odata ajunsi in avion,ea se aseza langa Louis,primind astfel o incruntatura de la Harry,care fu nevoit sa se aseze langa Zayn.
-Cand m-am trezit azi-dimineata,nu erai acolo.S-a intamplat ceva?intreba el,luandu-i mana,priviind absent.
-Nu,aveam doar niste...treburi,raspunse Ali.
-Treburi?
Isi intoarse capul spre ea,privind-o confuz.Ea il linisti,spunandu-i ca "treburile" erau legate de calatorie.Louis ii ridica mana si ii saruta gentil dosul palmei.Ali isi lasa capul pe umarul lui,transand conturul tatuajelor,cu ajutorul mainii libere.
Si,in aceste momente,chiar parea ca nimic nu putea distruge fericire pentru care s-a zbatut.
CITEȘTI
She is...my sister
ФанфикHotararea si ambitia ei il atrag,insa inocenta si caracterul fetei il fac sa se indragosteasca de ea.Dar dragostea fara cusur ramane doar in carti,astfel ca ei vor trece prin multe dificultati ca sa isi dovedeasca iubirea.