Aidoma oricarei camere din acest hotel,usa incaperii 135 era maro-inchis si impunatoare.Stralucea,semn ca tocmai ce fusese lustruita.Modelul nu era unul complicat,ci doar patrate asezate in ordine descrescatoare,unul in interiorul celuilalt.
Ali profita de ocazie si isi privi reflexia in oglinda:par cret si rebel,piele alba si o fata mica,usor pistruiata.In drum spre camera fratelui sau,trecusera prin a sa,avand prilejul de a se schimba.Rochia roz ii ajungea pana la genunchi,lasand sa se vada o mica portiune din colantii rosii,cismele ajungandu-i cu vreo 2 cm deasupra gleznei.Pe toata lungimea materialului,se intindeau nasturi verzi,in forma de floare.Inainte ar fi zis ca era vintage si draguta,dar acum i se parea doar infantila.
Intinse mana pentru a deschide usa si observa ca tremura.Tinu mana cateva secunde in aer,dupa care si-o trase pe langa corp,incercand sa se linisteasca.Probabil ca Louis o observase,deoarece isi impleti rapid degetele cu ale fetei.
Ali isi cobori privirea,mirandu-se de gestul lui,apoi si-o ridica rapid,uitandu-se in ochii lui.El zambi.
Incalcaita in toata aceasta alergatura,ea nu observase niciodata cat de frumos era Louis.Pielea ii era usor bronzata,aducand,inca,aminte de albeata sa inainte de vara.Parul ii era ravasit pe frunte,firisoara maro intrandu-i uneori in ochi.Insa nu parea sa il deranjeze,asa cum nu il incurca nici mica lui barba.Pe bratele musculoase,i se scurgea cerneala permanenta a tatuajelor care se pierdeau sub maneca tricoului sau.La fel ca fratele ei,nici Louis nu ducea lipsa de ele.Totusi,ii aprecia curajul.Ea ar fi lesinat la prima vedere a acului.
Inca tinand-o strans,isi trase mana in spre el,distrugand spatiul din tre ei.Isi muta mana pe spatele ei,iar ea isi incoaci bratele in jurul gatului sau.
In momentul in care auzira zgomote pe hol,se indepartara de parca s-ar fi impins reciproc.Ali putea spune cine e doar dupa zgomotele inumane.Suna ca un caine mutant chinuit de un cimpoi prafuit.
Harry,Niall si Liam se indreptau spre ei,incalcindu-se in propiile picioare.Cand ajunsera in fata lor,se oprira uimiti,holbandu-se prea evident.
-Ce...hh... ce se in-intampla aici?intreba cu greu Liam.
Ali se uita la Louis ,intrebandu-l din priviri ce ar trebui sa faca.Acesta doar date din cap si raspunse:
-Baieti,v-o prezint pe iubita mea!
-Unde?intrebara in cor,privind intregul hol care era gol.
Lui Ali ii scapa un chicotit,iar Louis isi rasplati colegii cu o cautatura urata.Ea ii mai vazuse pe baieti beti de cateva ori,dar mereu adormeau inainte sa poata scoata un cuvant.
-Vorbes de Ali,idiotilor!zise Louis,insa glasul ii tradea mania.
Cei trei scoasera un "Aaaa"profund,apoi incepura sa rada.Liam sopti ceva ce suna a "V-am spus ca nu trebuia sa bem atat",apoi,dupa ce salutara militareste,plecara spre camerele lor.
Louis isi date ochi peste cap,iar cand vru sa deschida usa,aceasta se deschise singura.In prag,statea un Zayn deranjat.Ochii i se marira de uimire ,cand ii vazu pe cei doi.
Parca toate emotiile lui Ali se amplificara,iar ea ramase pietrificata."Va fi o noapte lunga" gandi.
CITEȘTI
She is...my sister
Hayran KurguHotararea si ambitia ei il atrag,insa inocenta si caracterul fetei il fac sa se indragosteasca de ea.Dar dragostea fara cusur ramane doar in carti,astfel ca ei vor trece prin multe dificultati ca sa isi dovedeasca iubirea.