Asta era pentru a doua oara in viata ei cand i se parea ca are prea multe haine.Poate ca era lipsa de timp sau de cunostinte in ale modei,insa 20 de minute nu fusesera indeajuns incat sa gaseasca tinuta perfecta.
Primul instinct fusese sa apuce niste jeansi si un tricou la nimereala,asa cum era obisnuita.Insa,pana si ea isi putea da seama cat de penibil ar fi asta.
Pana si rochiile ei,care erau mult prea putine acum i se pareau infinite.Una era prea lunga,cealalta prea scurta.
Isi sprijini capul in maini,parul impletindui-se intre degete.Oficial,ramansase fara idei.Numai un miracol o mai putea ajuta.
Un ciocanit puternic rasuna in camera,Ali indreptandu-se spre usa.Trecand pe langa onglinda mare din camera ei,avu ocazi sa vada in ce era imbracata.Nici nu stia ca avea asemenea haine in dulapul ei.
Deschise larg usa,observand un buchet de flori.L-a ridicat,mirosindul puternic.Inchise ochii pentru o secunda,lasand miile de amintiri sa ii umple mintea.
Era prea frumos ca sa fie adevarat.Era trandafirii bunicii ei,trandafiri cu care a crescut.
Observa o cutie frumos impachetata,colorata in nuante vii.
Inchise usa in urma ei,avand grija sa nu o tranteasca.Lasa misteriosul pachet pe patul alb,asezand trandafirii in vaza de langa pat.
In clipa in care ridica obiectul,observa un bilet.
"Nu am crezut niciodata in magie pana te-am vazut.Mi-ai schimbat lumea,m-ai facut sa urasc acele sentimente reci cand nu sunt langa tine.
Sper sa intelegi cat de importanta esti pentru mine"
A lasat usor biletul jos,mainile tremurandu-i.Ii venea sa planga de fericire,insa doar inchise ochii.Orice gand i-ar fi strabatut mintea,era ca si cum el ar fi fost pictat pe interiorul pleoapelor ei.
Pipai incet,cu mana locul in care lasase cutia.Rupse invelisul aproape fara zgomot,ridicand bucata de material.
Era o rochie alba,pana la genunchi,dantela albastra si alba impletindu-se in partea de sus a rochiei.
O imbraca cu mare grija,desi era foarte nerabdatoare sa isi vada reflexia.
Ceea ce vazu in oglinda o minuna.Rochia ii venea mai bine decat isi putea imagina.Ii scotea in evidenta formele care nu existau,insa tot parea ca lipseste ceva.Dar nu isi putu da seama ce,fiindca cineva batu in usa.
Oare o fi Louis?gandi ea.Dar se dovedira a fi alte doua cutii imbodobite frumos.Facu cativa pasi inafara camerei,uitandu-se dealungul holului.Nu era nimeni.Se intoarse cu cele doua cutii in camera sa.Una se putea observa clar ca era o cutie de pantofi,insa in cealalta se aflau...bijuterii.Un intreg set de bijuterii.
Erau de culoarea safirului asa ca rochia si straluceau puternic.Isi aseza inelul pe mana,admirandu-l.Arata frumos.Mai frumos decat si-ar fi putut imagina vreodata.
Se ridica,scotand pantofii primiti.Erau negri,nu foarte inalti si se inchideau cu o bretelusa mica.Ii incalta rapid,punandu-si cerceii.
In timp ce incerca sa isi puna lantul,ciocanitul rasuna dinou.Acum nu se mai deplasa,ci spuse:"Intra".
-Lasa sa te ajut,spuse o voce masculina,simtind cum mainile mari si reci ii umblau pe spate,in cautarea inchizatoarei.
Imediat,mainile i se plasara pe talie,un cap odihnindu-se pe umarul sau.
-Esti minunata!sopti baiatul,suflandu-i aerul in ceafa.Mergem?
Ali date din cap,lasandu-se purtata de el.Isi intoarse capul,admirandu-l.Nu de multe ori il vazuse pe Louis imbracat in costum,dar asta nu insemna ca nu era frumos.Defapt,era ilegal de frumos.Si ea era mai indragostita de barbatul asta mai mult decat i-ar placea vreodata sa recunoasca.
-Ai atentie la scari,o atentionase el.Apropo,foarte draguta rochie.
-Multumesc,ai gusturi foarte bune.
Louis o privi,cu un ranjet pe fata.Ii prinse mana mai bine,impletindu-si degetele cu ale ei.Desi erau mici,in mana lui se potriveau perfect.
-Unde mergem?intreba ea,privindu-l atent.
-Asta e un secret pe care nu ti-l pot spune.
Ali date din cap incet,oprindu-se in fata unei masini.O limuzina,defapt.
Louis o ajuta sa intre,asezandu-se langa ea.Nici macar nu ii daduse indicatii soferului,iar geamurile erau negre.Nu exista nimic ca sa ii spuna unde se duc.
Isi lasa capul pe umarul lui,inchizand ochii.
-Esti bine,bombonico?o intreba acesta.
Ea isi ridica capul,privindu-l.
-Bombinico?il intreba ea,neraspunzand la intrebarea lui.
-Nu iti place?Atunci ce zici de ingeras?Insa nu ii date timp sa raspunda fiindca zise:Asa ramane,deci.
Amandoi radeau cand soferul ii anuntase ca au ajuns.Ca la inceput,Louis o ajuta sa coboare,sprijinind-o de mana sa.
In fata ei era o cladire mare,catre care Louis o conduse.Intrara in interior.In mijloc era doar o masa rotunda,iar toata incaperea era decorata cu flori si lumini.El o trase de mana si o indruma spre masa.Dupa ce ea se aseza,el chemase un chelner.
-Iti place?o intreba el,in timp ce angajatul restaurantului turna vin in paharele lor.
-E superb!exclama aceasta,privindu-l atenta,asa cum ii placea sa faca.
-Ma bucur sa aud asta.
Chelnerul se intoarse cu mancarea,asezand-o pe masa.Insa Ali nu putea manca.O intrebare ii traversa mintea.
-Ce ai vazut tu la mine?Vorbi aceasta fara sa gandeasca.
-Poftim?o intreba Louis uimit.
-De ce m-ai ales pe mine?De ce ai ales sa traiesti intr-o prefacatorie?
-Ali,aici nu e nicio prefacatorie,spuse el cu extrema claritate.Eu pe tine te iubesc,mereu te voi iubi pe tine.Chiar si dupa ce mor,tot pe tine te voi iubi.
Fata ingheta.Stia ca si ea il iubea,insa nu o spusese niciodata cu voce tare.Se ridica in picioare,intorcandu-se cu spatele.
-Ali,esti bine?intreba el,iar cand fata date din cap,acesta zise:Ingerasule?
-Sunt speriata,Louis.Sunt speriata sa cadem in dragoste,deoarece tot ce cade se sparge.
-Nu si daca e cineva care sa il prinda.Si,iti promit,atatea zile cate voi mai avea,mereu te voi prinde.
Ali ii zambi incet,privindu-l.Desi patofii aveau toc,ea fu nevoita sa se ridice pe varfuri pentru a fi la egalitate cu el.O trase mai aproape,sarutand-o.
Cina se terminase,iar cei doi se aflau in limuzina,in drum spre hotel.Era tarziu,iar ea era obosita.
Cand ajunsera la etajul lor, se indrepta spre camera ei,vrand sa se schimbe in pijamalele sale calduroase.
Imediat cum materialul rochie ii atinse picioarele,aceasta isi apuca hainele si le imbraca.Isi date jos bijuteriile si le aseza in cutie.Toate,mai putin inelul.Pe acela il pastrase pe deget.
Deschise usa,incercand sa isi aminteasca camera.Era 131 sau 132?Pana la urma se indrepta spre 131,dovedindu-se camera corecta.
-Pot sa dorm cu tine?intreba ea din prag ca un copil mic caruia ii e frica de intuneric.
-Desigur,ingerasule.Vino aici!Batu cu palma pe pat.
Ali inchise usa,ducandu-se cat de repede putea langa el.Se aseza cu spatele la Louis.Acesta isi puse mainile in jurul ei,strangand-o puternic.Isi impleti degetele cu ale ei,sarutand-o scurt pe nas.
Insa ea nu putu sa isi dea seama daca mai facu ceva fiindca adormise.
.............................................................
Hey!Ce ziceti de noul meu capitol?Daca nu ati recunoscut melodia,este Zara Larsson-Uncover.
Sper sa va placa si poate sa dati si un vot.Bye
CITEȘTI
She is...my sister
FanfictionHotararea si ambitia ei il atrag,insa inocenta si caracterul fetei il fac sa se indragosteasca de ea.Dar dragostea fara cusur ramane doar in carti,astfel ca ei vor trece prin multe dificultati ca sa isi dovedeasca iubirea.